Jump to content

[MISSIE][WIP] Clown Town.


Timske

Recommended Posts

[WIP] Clown Town.

Ik ben bezig met Design Your Own Mission. Gemaakt door Dutchy en Patrick. Ik maak een missie over clowns die de stad teroriseren. Je moet ze met de grove gaan vernietigen. Ze zijn op verschillende locaties. Je grove homies helpen je. Je gaat naar een busje toe die niet kapot kan. Als je dat busje hebt ga je een vriend ophalen. Als je je vrienden opgehaald hebt ga je een S.W.A.T. wagen ophalen bij drie politie agenten. De drie politieagenten zijn vrienden van een van je vrienden. Je mag de S.W.A.T. wagen hebben maar je moet hem ook afleveren bij het politie bureau. Ze hoeven geen geld ervoor. Ze willen je levend terug. Je moet nu de clowns opzoeken. De clowns zijn op een schip. Het schip dat in de buurt van de club van Jizzee licht. Op de boot bevinden zich een paar clowns. Je moett ze vermoorden samen met je vrienden. Zorg dat geen een van je vrienden dood gaat of je missie is over.

Screens soon.

Greetz Timske.

Work in progres!!

Binnekort meer!

Het ziet er nu pas zo uit:

Iemand? Waarom reageert niemand :duh:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand een idee wat ik nog erbij kan doen? Me storyline moet langer.

Kon ik maar pickups. Alleen dan krijg ik een crash .. En ik weet neit waarom want ik heb cleo ;)

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand een idee wat ik nog erbij kan doen? Me storyline moet langer.

Of misschien helemaal niks? Je storyline is al heeel erg lang, als ik dat filmpje bekijk... En je zegt dat er nóg meer is... Word wel heel veel werk en lastig om te spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verander het. Je gaat niet meteen boot. Maar met een helicopter. Die stomme mensen die achter je aan moeten lopen die komen wel tot de boot alleeen klimmen ze er niet op en blijven ze in het water. En als er een op staat dan lopen ze terug in het water. Dus plan word geweizigd!

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar wat mij opviel is dat dat filmpje bij het begin vol met spelfouten zit. Als ik jou was zou ik het maar eens door een vertaler halen zodat je in ieder geval wat professioneler overkomt want een filmpje vol met spelfouten kan dus echt niet.. Wat je natuurlijk ook nog kunt doen is iets beter opletten bij Engels, maar daar zijn de meeste mensen te lui voor (ik weet niet hoe dat bij jou zit).

Link to comment
Delen op andere websites

Het zit ook vol met Grammatica fouten :(

Dat werd al gezegd, en hoef je dus niet nog eens te reageren.

Over dat van die friends, dat is niet eenvoudig op te lossen. Blijkbaar heeft vanuit het spel zelf iedereen een hekel aan water. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...