Jump to content
  • Sign Up
Jay;

Reactietopic GTAForum Jaarboek 2008

Recommended Posts

Jay;

Vol trots presenteren wij het GTAForum.nl Jaarboek 2008. Net als voorgaande jaren proberen wij een zo overzichtelijk mogelijk boek te presenteren van één jaar lang GTAForum.

Dit jaar hielpen onder leiding van Dutchy3010 de volgende leden mee: Ice Banana, Jay; Jowx, -Matthijs-, PatrickW, Silverbyte en Svenie.

Het topic staat bij deze open voor reacties, vragen en opmerkingen.

Veel plezier met het lezen van het GTAForum.nl Jaarboek 2008!

Bierbuikje

Hoera! :dans: Nu eerst lezen, komt straks wel weer een reactie. :)

Pennywise The Clown

Ietwat veel tekst. Ik hou alleen van plaatjes, dus heb alles rond die taferelen doorgelezen. Kwam uit op een pagina, waar een leuk verhaaltje over mij stond.

Wel mijn complimenten voor de lay-out. Want die zag er prima uit.

Galiorix

Mooi, zeer mooi. Leest lekker weg, leuke stukken tekst over van alles en nog wat.

Ymosky

Ziet er geweldig uit!! :tu:

Mijn complimenten voor iedereen die eraan meegewerkt heeft, de verhalen en de lay-out!

Tijdens het "een beetje scrollen" zag ik mn eigen naam ook nog langskomen :puh: Ik zal binnenkort eens alles gaan lezen, misschien iedere avond voor het slapen gaan 10 pagina's lezen ofzo? :D

joppie

Ziet er goed uit!

Ik kwam trouwens aan het einde een tweede pagina 197 (credits) tegen... ^_^

Bierbuikje

Complimenten aan iedereen die dit heeft gedaan. _O_ En dan dat stukje over hoogvliegers. :puh: Wie heeft dat bijgehouden, was ik zelf nooit opgekomen. :)

2fast{0}

BeaT DowN staat nu al op 35.000 reacties in het topic, in het jaarboek is dat nog 28.000? :7

post-68484-1230940097_thumb.jpg

Dutchy3010
Complimenten aan iedereen die dit heeft gedaan. _O_ En dan dat stukje over hoogvliegers. :puh: Wie heeft dat bijgehouden, was ik zelf nooit opgekomen. :)

Dit heeft PatrickW met zijn kennis van SQL uit de MySQL database gehaald.

Ziet er goed uit!

Ik kwam trouwens aan het einde een tweede pagina 197 (credits) tegen... ^_^

Inderdaad, klein foutje met posten. :)

BeaT DowN staat nu al op 35.000 reacties in het topic, in het jaarboek is dat nog 28.000? :7

Dit jaarboek gaat over 2008. Er zijn in 2008, op moment van schrijven uiteraard (paar dagen geleden), iets meer dan 28000 posts geplaatst in dat topic.

Lantyz
Al zijn meisjes nog zo fel, galmen kunnen ze toch echt wel!

Geen idee of deze typo bedoeld was, maar ik lag in ieder geval dubbel. :puh: Geen wonder dat ik die Brabo helemaal vanuit Rotterdam moeiteloos versta.

Weer een puik staaltje werk, dame & heren! Het staat in de Kronieken!

TomHagen

Leuk gedaan. Ik heb het net even goed doorgelezen, en ik moet zeggen dat ik vaak dacht, 'Oh ja, dat is ook nog dit jaar gebeurd'. Kortom, een mooi overzicht. :tu:

.Levi.

Ongelovelijk goed werk verricht in zo'n korte tijd. De grafische vormgeving ziet er brandschoon uit en over de covers van elk hoofdstuk is zeer goed nagedacht. Mijn complimenten aan het hele team. :Y:tu:

Sa_bulldog

Erg mooi ik vind dat jullie het als team erg knap gedaan hebben toch met die problemen die er waren met het aantal mensen die meehielpen aan het jaarboek ik vind het erg overzichtelijk en het er mooi uitzien. Toch miste ik wel iets maar op een of ander manier was dit te verwachten en ik ga mij hier verder ook niet over uitlaten (behalve tegen jowx via msn _O_ ) Ik hoop dat we dit jaar veel zullen beleven op het forum en ik zal ook persoonlijk dit jaar het hele jaar meedraaien en niks meer missen van het forum. op naar 2010!