Jump to content

100% behalen


Grove4L

Recommended Posts

Ik ben nu bezig met het voltooien van de Story Line. Zijn er bepaalde dingen waarop ik moet letten, zodat ik later de 100% kan behalen?

Bijvoorbeeld: Ik dood Ivan. Maar als je Ivan liet leven, kon je nog missie's voor hem doen, die meetellen voor de 100%. Nu hij dood is, gaat dit niet meer.

Alvast bedankt!

Edit: Echte spoilers kunnen me niet zo veel schelen, zolang het toepast op mijn vraag, en je niet te veel vertelt.

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Bijvoorbeeld: Ik dood Ivan. Maar als je Ivan liet leven, kon je nog missie's voor hem doen, die meetellen voor de 100%. Nu hij dood is, gaat dit niet meer.

Nee, die missies tellen niet voor de 100%. De enige missies die meetellen zijn die mensen die je niet in de verhaallijn tegenkomt. Er zijn 10 'random characters' die je nog moet tegenkomen waarvan je enkele hebt waar je meerdere missies bij moet doen (niet op dezelfde plek waar je hem/haar de eerste keer hebt ontmoet).

De andere 4 die je in missies kan afmaken (Ivan, Clarence en nog 2) tellen niet mee voor de 100%, maar je kunt ze later wel vinden als je ze hebt laten leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijvoorbeeld: Ik dood Ivan. Maar als je Ivan liet leven, kon je nog missie's voor hem doen, die meetellen voor de 100%. Nu hij dood is, gaat dit niet meer.

Nee, die missies tellen niet voor de 100%. De enige missies die meetellen zijn die mensen die je niet in de verhaallijn tegenkomt. Er zijn 10 'random characters' die je nog moet tegenkomen waarvan je enkele hebt waar je meerdere missies bij moet doen (niet op dezelfde plek waar je hem/haar de eerste keer hebt ontmoet).

De andere 4 die je in missies kan afmaken (Ivan, Clarence en nog 2) tellen niet mee voor de 100%, maar je kunt ze later wel vinden als je ze hebt laten leven.

Bedankt! Maar ik bedoel ook andere dingen dan bijvoorbeelde de Random Characters.

vb: Voor Brucie moet je via mail bepaalde voertuigen stelen. Deze tellen mee voor de 100%. Dus stel dat Brucie sterft, en je nog niet alle missies van die voertuigen voltooid, de 100% niet kan halen?

Nu vraag ik of datgene of iets in die aard voorkomt in het spel.

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! Maar ik bedoel ook andere dingen dan bijvoorbeelde de Random Characters.

vb: Voor Brucie moet je via mail bepaalde voertuigen stelen. Deze tellen mee voor de 100%. Dus stel dat Brucie sterft, en je nog niet alle missies van die voertuigen voltooid, de 100% niet kan halen?

Nu vraag ik of datgene of iets in die aard voorkomt in het spel.

Brucie, of andere opdrachtgevers van zijmissies zullen in het spel niet sterven. Dus je zal nooit meemaken dat er iemand sterft, waardoor jij de 100% niet meer kan behalen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 years later...

Beste mensen. Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb op gta iv 98,75 %. Ik heb alles gedaan volgens checklist. Maar nu heb ik een vraag over de shows in beide eilanden op gta 4. Ik heb alleen met vrienden de comedy show gedaan die van het eerste eiland nog niet. Telt die show ook mee voor 100% ik heb alles gedaan van gta naar mijn weten vrienden 2x opnieuw uitgespeeld met alle activiteiten buitzn de show van het eerste eiland. Kunnen jullie mij helpen aub? . Mvg glenn 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...