Jump to content

[MISSIE] [WIP] The James Black Stories


Basssss

Recommended Posts

The James Black Stories

Ik ben van plan een aantal missies te maken met DYOM over een topgeheime spion genaamd James Black, beter bekend als Agent 069. (Dikke trivia op James Bond dus) Ik heb zelf nog maar één film gezien dus ik weet niet hoe James Bond altijd handeld. Ik vond het wel een leuk concept. :7

(DYOM)


Agent 069 - Eat till you explode!

Vooraf:

James Black word opgedragen een paar "deals" te maken met een restauranteigenaar en don in Saint Mark's Bistro, Liberty City. Hij vliegt in zijn jet erheen, maar als hij wil springen gaat er iets mis. Het vliegtuig stort neer maar James overleeft het en valt op het achterplaatsje van het restaurant.

Missie:

Je staat op het achterplaatsje van Saint Mark's Bistro in Liberty City. Er zijn wat leuke dingetjes te vinden, maar je kunt ook gelijk naar binnen. In de keuken word hard gewerkt, maar als je schiet trekken ook zijn een pistool. Naast de deur staat een vrouw met een brandblusser, let daar op.

Onderweg naar het restaurant heeft de maffia al laten merken dat je niet welkom bent. Wanneer je binnen komt staan er al gelijk drie mensen met een pistool klaar om te schieten, op het balkon bevinden er ook een paar.

Wanneer ze allemaal "koud" zijn gemaakt zul je de eigenaar moeten koud maken, hij heeft een shotgun, pas daar mee op.

Wanneer hij koud is gemaakt komt er een vriend binnen, hij is opgedragen je te zoeken nadat het vliegtuig neerstortte. Zijn helicopter staat achter, baan je een weg door de binnenkomende maffia en ga naar buiten. Als je eenmaal in de helicopter bent gestapt is de missie gehaalt.

  • Onderweg zijn wat healthpickups en armor te vinden, een MP5 en 2x een grenaat.

Eatexplode1.jpg

Eatexplode2.jpg

Eatexplode5.jpg

Eatexplode6.jpg

Eatexplode3.jpg

Eatexplode4.jpg

Download!


Meer missies volgen.

Groetjes, Basssss. :cya:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit, KUTGW ;)

Misschien ook een download naar DYOM in de beginpost zetten? Anders is dat misschien wat onduidelijk voor mensen die DYOM niet kennen. ^^

Wow, bedankt! ^_^ En een link naar DYOM staat in de beginpost. (Technisch gezien maak ik nu een beetje reclame... :puh: )

En ik ben al bezig met een nieuwe missie + die Chainsaw missie te hermaken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vet cool. :tu: Ik ga hem vast en zeker spelen, maar vooral hiervan proberen te leren hoe je dit in elkaar puzzelt. :D

(Oeps, zie net dat het geen scm-scripting is, dan ga ik hem wel spelen. :puh: )

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als je begint zullen buiten bij de grote trap twee vuilnisbakken staan, in de rechter vuilnisbak zitten grenaten. Gooi die over de railing en iedereen die binnen komt is dood, pas wel op dat je jezelf niet raakt.

Tip: De missie zit vol met verstopte wapens en pickups. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

voordat ik de granaat heb gegooid ben ik al vermoord :S

De gasten komen het restaurant pas binnen als je de gast met de shotgun dood is, vermoord hem dus als laatste. ;)

doe ik ook, maar als ik dan wil vluchten spawnen er tig mensen met automatische geweren en shotguns. iemand die hem al heeft uitgespeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...