Jump to content

Varende Bobcat


Dotz

Recommended Posts

Hej,

Ik was wat aan het rondkijken en:

Klik

Zie bovenaan de Bobcat. Het klopt dus, foutje van R* hier is er over gesproken in een topic. Maar ik vaarde er heen met een Speeder. En ik vond hem niet. Kan iemand me helpen? Of is deze auto allang gezonken? En zoja hoe zijn ze er dan achter gekomen? In de bestanden gekeken? :clown:

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

De tijd die je nodig hebt om er te komen vergeleken met de tijd dat de Bobcat spawned en weer verdwijnt is zodanig groot dat je hem waarschijnlijk niet zal zien. De locaties komen trouwens uit de bestanden van het spel, dus het zou kunnen dat er resten van die code in zitten, en dat hij er eingelijk helemaal geen eens spawned.

Link to comment
Delen op andere websites

grappig :puh:

R* is een beetje raar xd

maar hoe vind je zo iets -.-

____________________________________

als je het in de bestanden vind

dan moet t op de pc staan en dan is het een iso -.- en die zijn meestal illigaal gedownload :puh:

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

grappig :puh:

R* is een beetje raar xd

Lantyz had dit al in een ander topic laten zien:

Een screen van die bobcat in het water lijkt me nog steeds erg leuk, maar het ziet er naar uit dat het niet mogelijk is...

Volledigheidshalve hier de locatie waar de Bobcat eigenlijk had moeten staan:

post-536-1168267463.png

Trek maar eens een loodrechte lijn naar beneden vanaf de huidige locatie, en je zult zien dat deze precies over de parkeergarage in Newport gaat. Waarschijnlijk een foutje van Rockstar. Wanneer men namelijk een "-" toegevoegd aan het y-coördinaat staat hij precies in deze parkeergarage, zoals te zien is op de screen van Lantyz hierboven.

als je het in de bestanden vind

dan moet t op de pc staan en dan is het een iso -.- en die zijn meestal illigaal gedownload :puh:

Spul van de Wiki komt volgensmij vanaf de PS2-versie, deze zijn gemakkelijk te bekijken.
Zorg er gewoon voor dat de bobcat kan varen (boot handling lines) en je zult em zien.
Als jij mij kunt wijzen waar de handling staat, heb je een deal.
mischien als je de auto's varen op water code doet zie je m wel.
Dat geld voor auto's die jijzelf bestuurt, naar mijn weten niet voor anderen.

Verder denk ik dat hij nooit te zien zal zijn. Voertuigen spawnen namelijk ruim van te voren, voordat jij aankomt. Hij zal meteen naar beneden vallen, en beginnen naar de bodem te zakken. Voordat je er eenmaal bent ligt hij waarschijnlijk al op de bodem. (Niet dat deze er is, maargoed.. ^^)

Misschien dat het mogelijk is om nog net op tijd aan te komen om hem weg te zien zakken door met een CheatDevice de snelheid te verhogen, maar wanneer je weer te snel komt zal hij ook weer niet spawnen. Misschien dat het theoretisch mogelijk is, maar in de praktijk zul je veel geluk moeten hebben. Zoals een toevallige late spawn of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen VC, dus wordt het moeilijk. Upload eens alle handling files en zonodig vehicles.dat ofzo.

>>> Door ASPHALT: Kijk 'ns waar je zit, dit is niet het VC forum, maar die van LCS. En naar mijn weten kun je niet bij de handling, op de GTA3.img en enkele loadscreens na nergens overigens. ^^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een bobcat vinden?

Gemakkelijk!

Ik heb er al geparkeerd gezien.

En als je ze wilt doen varen, gebruik dan toch gewoon de cheat en ook de cheat om te vliegen.

Daar ging het niet om :7 Ergens ten noorden van Staunton spawned een bobcat in het water. Dáár ging het om.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen VC, dus wordt het moeilijk. Upload eens alle handling files en zonodig vehicles.dat ofzo.

>>> Door ASPHALT: Kijk 'ns waar je zit, dit is niet het VC forum, maar die van LCS. En naar mijn weten kun je niet bij de handling, op de GTA3.img en enkele loadscreens na nergens overigens. ^^ <<<

Oh damn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...