Jump to content

welke game moet ik kopen


sparky11

Recommended Posts

Ik heb 3 opties ^_^

GTA3 kopen, wachte op gta CTW of wachte op Tekken6 Bloodline rebellion

wa zouden jullie doen?..? :eten:

Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik zou wachten op Chinatown wars. GTA III kun je nu al kopen (en je hebt er dus meteen speelplezier van). Het is een leuk spel, maar je zal een van de weinige zijn die het nog actief speelt. Als je nog even geduld hebt en wacht op CTW kun je er met vrienden over praten. Ook op dit forum zal er een actieve Chinatown wars-community ontstaan. Daarbij komt dat GTA 3 relatief oud is en dus gebruik maakt van een oude techniek. GTA CTW zal gebruik maken van de meest recente techniek. Daar tegenover staat wel dat je GTA 3 al voor €9,99 kan kopen. Chinatown wars zal zeer waarschijnlijk veel meer kosten.

Ik zelf ben geen fan van Tekken, maar jij misschien wel. Uiteindelijk zul je zelf een afweging moeten maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoieso GTA kopen ;)

Maar als ik jou was zou ik geen GTA III kopen, het lijkt me nogal oud en beetje stil - er wordt niet eens in gesproken. Als ik jou was en nog geen GTA IV had zou ik die kopen (al stond die niet bij je keuzes) of GTA San Andreas :D

Vergelijk anders even de games, welke je leuker vindt. Onthoud wel dat je voor CTW de Nintendo DS in je bezit moet hebben. Het is ieders eigen keuze :)

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik jou was zou ik geen GTA III kopen, het lijkt me nogal oud en beetje stil - er wordt niet eens in gesproken.
Claude spreekt inderdaad niet, maar de rest wel dus zo stil is 't echt niet in GTA III. Naar mijn mening moet je GTA III gewoon kopen: Om de prijs hoef je 't echt niet te laten en 't is gewoonweg nog steeds een goede game waar je je flink mee kunt vermaken.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik jou was zou ik geen GTA III kopen, het lijkt me nogal oud en beetje stil - er wordt niet eens in gesproken.
Claude spreekt inderdaad niet, maar de rest wel dus zo stil is 't echt niet in GTA III. Naar mijn mening moet je GTA III gewoon kopen: Om de prijs hoef je 't echt niet te laten en 't is gewoonweg nog steeds een goede game waar je je flink mee kunt vermaken.

Oh sorry, maar omdat ik GTA pas vanaf Vice City heb gekend en er werd gezegd dat er niet veel werd gesproken, dacht ik dat er helemaal niet in gesproken werd.

Maar zoals bovenstaanden hier: het is je eigen keus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor Vice City gaan. Die is toch wat nieuwer, en er zit wat meer in. En ik heb zowel Vice City als III voor €9,95 gekocht (PC versie), dus dan maakt het ook niet uit. Ik verwacht ook dat je in het begin voor CTW ook wel zo'n €60 voor moet betalen. Het hangt vooral af van de consoles die je hebt. Maar voor 40 euro heb je de hele GTA III-era op je PC (10 voor III, 10 voor VC, 20 voor SA), misschien zelfs minder. Je betaalt minder, maar hebt HEEL VEEL speelplezier (maar wat wil je met 3 games).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor Vice City gaan. Die is toch wat nieuwer, en er zit wat meer in. En ik heb zowel Vice City als III voor €9,95 gekocht (PC versie), dus dan maakt het ook niet uit. Ik verwacht ook dat je in het begin voor CTW ook wel zo'n €60 voor moet betalen. Het hangt vooral af van de consoles die je hebt. Maar voor 40 euro heb je de hele GTA III-era op je PC (10 voor III, 10 voor VC, 20 voor SA), misschien zelfs minder. Je betaalt minder, maar hebt HEEL VEEL speelplezier (maar wat wil je met 3 games).

Ik zou voor GTA SA gaan. En anders GTA VC, want daar heb je meer Graphics, en kun je ook op motoren rijden.

GTA III heb ik zelf ook ik vind er niet zoveel aan, omdat je weinig te doen hebt, háást geen zijmissies. En de lagere Graphics, over het algemeen vind ik GTA III best een somber spel. Het hangt er ook vanaf of je PC het wel kan trekken, GTA III, GTA VC en GTA SA zijn op zich niet zulke grote spellen, maar kijk ook goed naar de Inhoud van het spel. Ik zou sowiezo voor een nieuwere versie gaan dan GTA III, over GTA CTW gesproken, de Graphics zijn ook best laag tenminste van de Screenshots die ik heb gezien, ze zijn vrij laag voor een DS spel, het is meer getekent lijkt het. Ik hou het toch op mijn GTA SA. :)

Hopelijk heb je er wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

...over GTA CTW gesproken, de Graphics zijn ook best laag tenminste van de Screenshots die ik heb gezien, ze zijn vrij laag voor een DS spel, het is meer getekent lijkt het...

Kan kloppen, de DS is natuurlijk niet bepaald een HD High-End console. Mooier trekt dat dingetje gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 opties ^_^

GTA3 kopen, wachte op gta CTW of wachte op Tekken6 Bloodline rebellion

wa zouden jullie doen?..? :eten:

heb je de stories al? zijn (vind ik, maarre ... wie?) super gta,s

edoch zou ik in jou geval beginnen met3 .

volg je gevoel....en luister naar mij. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

wat boeit mensen dat *******[/font] beeld toch altijd

ik speel soms nog zelfs doom 3

maarja ik zou wachten op GTA ctw :puh:

Als je een slechte kwaliteit spel hebt stop ik er meteen mee. Anders is er niks aan.

Ik heb nog tijden lang GTA III gespeelt en het gaat bij GTA nog altijd het meeste om de gameplay en die is gewoon super bij GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...