Jump to content

Show Your Screens!


Dutchy3010

Recommended Posts

Dit is zo ongeveer de tegenhanger van het "Show Your Models"-topic. :puh:

Soms heb je wel eens een script-foutje wat leuke dingen oplevert. Of natuurlijk gewoon iets wat je aan het maken bent, en daarvoor gebruik je even iets anders ingame om te kijken of het klopt (zoals ik hieronder). Dat geeft zo nu en dan best leuke screens, en daarvoor is dit topic. :D

Ook "gewone" WIP screens van je SCM mod kunnen hier geplaatst worden.

(Dit om het SCM-forum wat actiever te houden, dus ga je gang met posten scripters :D)

post-33831-1232394454_thumb.jpg

>>> Door DaBeast: Permission to pin :7 ?

>>> Door Dutchy3010: Permission granted :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Flashingdemon666

    5

  • robin_be

    5

Laat ik dan maar de eerste zijn :eten:

Ging iets fout, Script bleeft in een soort Loop hangen...

gallery305qv7.jpg

gallery306xe4.jpg

En een keer een scriptje gemaakt om achter een heli een ander voertuig te hangen...

Ze vielen er alleen snel af :schater:

gallery419lx5.jpg

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben iets aan het maken voor in DYOM. Maar daarvoor moet héél veel getest worden, en eigenlijk moet je eerst kijken hoe iets eigenlijk werkt met de engine enzo. De code op zich is niet zoveel bijzonders.

Om toch maar een screen te posten:

post-33831-1232792908_thumb.jpg

Op de radar kijken. :puh:

@ hieronder: allemaal hele kleine markers :D

Link to comment
Delen op andere websites

*Plaatje*

Mooi gedaan. Wel leuk dat je al die mensen dan ziet, ook mensen die in het spel eigenlijk al lang naar de hemel zijn (of naar de hel maar dat is een heel ander verhaal). Ik zie trouwens ook mensen zoals Big Smoke met zijn kogelvrije vest uit de missie: End of the Line en nog veel meer van dat soort mensen uit de storyline. Ook de Truth en noem maar op zijn allemaal aanwezig op het plaatje, mooie reünie dus. :Y Trouwens ook jammer dat je mensen uit de storyline later nooit meer terugziet, net alsof ze dan allemaal van de aardbol zijn verdwenen.

In ieder geval leuk gedaan, PatrickW! :tu:

Mvg,

Hackman

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Mijn eerste spawn:

2dlpw5j.jpg

:D :D :D

Nu nog eindelijk die nummerplaten werkend krijgen en die code opzoeken waarmee je ze een andere handling kan geven.

Mijn eerste crash:

11jszg2.jpg

:D :D :D

Ik had voor die crash zelfs nog een heel topic geopend.

Update: Ondertussen al weer een maand geleden dat ik MB opgestart heb. Ik moet echt SA weer eens opnieuw gaan installeren. Modden is toch een stuk makkelijker op de pc dan op mijn xbox. (ja, modden op de xbox is LEGAAL mogenlijk door het debug dashboard dat Micro$oft gemaakt heeft voor spelontwikkelaars)

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom werk je in godsnaam met MB? Gebruik toch SannyBuilder: beter, gebruiksvriendelijker, en wordt van tijd tot tijd geupdate! En niet te vergeten CLEO. :7

2 redenen waarom in MB kies boven SB:

- Sannybuilder werkt niet goed bij mij. Mijn script's crashen altijd met SB.

- Ik word gek van die kleurtjes van SB. Laat mij maar gewoon een standaart en simpel programma gebruiken die niet allemaal functies heeft waar ik weinig van snap.

En trouwens. Ik mag toch zelf weten welk programma ik gebruik? Jij vind SB met al zijn functies en kleurtjes handiger. En zo vind ik het juist makkelijker als ik er niet een heleboel van die automatische opcode kleur dingen bij heb waar ik niks van snap. MB is niks beter als SB en SB is niks beter dan MB. Het is puur wat je zelf het makkelijkst vind.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...