Jump to content

Show Your Screens!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Flashingdemon666

    5

  • robin_be

    5

...

En trouwens. Ik mag toch zelf weten welk programma ik gebruik? Jij vind SB met al zijn functies en kleurtjes handiger. En zo vind ik het juist makkelijker als ik er niet een heleboel van die automatische opcode kleur dingen bij heb waar ik niks van snap. MB is niks beter als SB en SB is niks beter dan MB. Het is puur wat je zelf het makkelijkst vind.

Als je scripts crashen, doe je toch iets fout. Dat ligt niet aan SB, hoor. :puh:

Dat van die kleurtjes, als je weet wat ze betekenen zijn ze juist makkelijker, maar goed, uiteraard is dat een kwestie van smaak.

Toch is het scripten via SB makkelijker: vanwege opcode search tool, F1, ingebouwde coördinaten tool, etc etc...

Ja, je mag het zelf weten, maar ik mag je ook van advies dienen. ;) Vooral omdat je net begonnen bent met scripten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kleine explosie te maken met toets 'P'. ^_^

Mooie explosie. Ik moet zeggen dat ik wel betere gezien heb. (Die dude van de time bomb CLEO3 mod heeft een mooie explosie gemaakt) Wel handig als je aangevallen word. Je vermoord ze gewoon met een druk op de 'P' knop. :tu:

, maar ik mag je ook van advies dienen. ;)

Maar natuurlijk mag dat.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Bierbuikje: (4double fire) Leuk, maar ik weet zeker dat ik nog een .scm mod heb hiervan alleen dan met minigun's op de auto.

@ Donald F. Duck: Lolz0r. :puh: Ik wist helemaal niet dat path's onder .scm modding vielen.

@ Bierbuikje: (flying dutchman) Het nut zie ik er tot nu toe niet van in, maar leuk is het wel! :Y Ook leuk dat je eindelijk models aan je mod's toevoegd. Alleen is hij wel een beetje low-poly.

Link to comment
Delen op andere websites

Update 'The Flying Dutchman'. :) Hij is nu bestuurbaar, kan landen op water, kan vliegen en de camera staat goed. :)

*screen*

Deze mod kan je mooi combineren met die minigun mod waar je mee bezig was. Alleen de minigun's vervangen door rocket launcher's en die aan de zijkant van de boot zetten. Lijken het net kanonnen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Update 'The Flying Dutchman'. :) Hij is nu bestuurbaar, kan landen op water, kan vliegen en de camera staat goed. :)

*screen*

Deze mod kan je mooi combineren met die minigun mod waar je mee bezig was. Alleen de minigun's vervangen door rocket launcher's en die aan de zijkant van de boot zetten. Lijken het net kanonnen. :puh:

Dat kan, maar dan is de boot onbestuurbaar als je schiet en val je uit de lucht. :7 Daar moet ik denk ik nog iets op verzinnen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Screens van mijn eerste 3 scriptjes :puh: (Actor Spawn, Actor Spawn met Wapen en beloning en Car Spawn):

Op deze eerste screen zie je de actor spawn, in dit geval een (laten we het netjes houden) prostituee met een M4 (Actor Spawn met Wapen en beloning)



gtasa2009042909512096.png

Hier had ik haar al met 1 headshot omgelegd en krijg ik het genoemde bedrag (er staat €10.000,- maar ik kreeg in feite €6.000.000,- maar ik had de M_PASS tekst nog niet aangepast).

gtasa2009042909512467.png

En nu volgen er eigenlijk alleen nog maar screens van de gespawnde MR. Whoopie en 1 screen waarbij je ziet dat ik erin rondrijd door Commerce.

gtasa2009042909513495.png

gtasa2009042909515715.png

gtasa2009042909520223.png

gtasa2009042909532204.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...