Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Dutchy3010

Show Your Screens!

Recommended Posts

robojan

ik ben ook bezig met iets en ik kreeg net iets leuks zeg:

cj%20vreemd.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
gtasafreakje

Even de nieuwe Knight rider cars, er zijn er meer maar had niet veel tijd :)

kittcarr.png

Als je deze wil (met nog een paar ander knight rider auto's erbij) Kun je em hier downloaden met een handige installer :

Klik hier voor deze prachtige mod

Groetjes,

Nick

Edited by gtasafreakje

Share this post


Link to post
Share on other sites
nickk049

Ik heb wat aan de weg en berg textures gedaan ziet er best vet uit met enb en project oblivion.

post-136391-0-68447400-1366117671_thumb.jpg

post-136391-0-97458200-1366117593_thumb.jpg

post-136391-0-53450200-1366117581_thumb.jpg

post-136391-0-97867800-1366117708_thumb.jpg

post-136391-0-77573800-1366117561_thumb.jpg

post-136391-0-02842700-1366117545_thumb.jpg

post-136391-0-63234500-1366117531_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
robin_be

Was bezig met een menu te maken met textdraws en opeens was er overal veel ruimte tussen woorden. Waarschijnlijk een of andere verkeerde text code (~g~ enz) gebruikt. Toch wel even schrikken, dacht dat mijn SA ieder moment keihard ging crashen :7

 

x8RlgSz.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
SilverRST

Ik heb even geen screens maar damn, wat is er veel gebeurd de afgelopen jaren.

Als je de mods vergelijkt van nu met toen, dan lijkt het wel of al die oude mods en scripts een eitje zijn, alsof ze niks zijn.

Zo heb ik dus ook met de oude 3D auto's dat ik had in 2014, dat is wel van veel later, dan zijn de mods van mij uit 2007 en 2009 helemaal niks.

Bizar hoe alles is veranderd de laatste jaren. Vroeger gebruikte ik Zmodeler2 maar die is nu helemaal stront tegenover het heden met al die geavanceerde

technologie zoals Autodesk 3DSMax/Maya en dergelijke. Zmodeler3 is wel een must voor automods voor GTAV.

 

Vroeger met IMGTool 2.0, rebuild archive, backup eerst want anders kon je een uur wachten tot je GTA SA weer opnieuw in geïnstalleerd.

GTA SA gecrasht omdat je versie 2.0 is? Oeps, vraag ff iemand voor savegame voor 2.0. GTA opnieuwe gecrasht?? Oh shit! Je moet New Game

doen want je hebt een main.scm mod! Tegenwoordig hoeven al die programma's en dergelijke niet meer.

Modloader en CLEO hebben al die programma's gedomineerd.

Edited by SilverRST

Share this post


Link to post
Share on other sites
robin_be

Een tijdje terug (intussen al 2 jaar, waw) had ik een kort script gemaakt om garage coordinaten to visualizeren. Dit omdat iemand in een playthrough toonde dat de effectieve garage bij de safehouse in Mulholland hoger is dan de fysieke garage (https://youtu.be/dZdK7X5OU9U?t=1596)

 

scrot.png

code hier voor de geïnteresseerden:https://github.com/yugecin/scmcleoscripts/tree/master/scm/garages

Share this post


Link to post
Share on other sites
PrioX
17 uur geleden, robin_be zei:

Een tijdje terug (intussen al 2 jaar, waw) had ik een kort script gemaakt om garage coordinaten to visualizeren. Dit omdat iemand in een playthrough toonde dat de effectieve garage bij de safehouse in Mulholland hoger is dan de fysieke garage (https://youtu.be/dZdK7X5OU9U?t=1596)

Gaaf! Kun je toevallig ook een voertuig op het dak parkeren die dan blijft staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
robin_be
3 hours ago, PrioX said:

Gaaf! Kun je toevallig ook een voertuig op het dak parkeren die dan blijft staan?

Jep! Zolang het middelpunt niet te hoog ligt, dus de meeste voertuigen kunnen op het dak gesaved worden. Dit lukt zelf met een (sea)sparrow, zoals je kan zien in die gelinkte vid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robin_be

Blijkbaar kan je textdraws cursief zetten, al denk ik niet dat dit ergens in SA voorkomt. Ik heb een vaag idee dat dit wel ergens in VC of III gebruikt wordt, maar ben het niet zeker...

Lijkt ook een klein beetje buggy, er zit een ~n~ in, maar de text print gewoon over elkaar.

 

spacer.png

Edited by robin_be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...