Jump to content

chelsea-liverpool


chels-man

Recommended Posts

Bij Barcelona bijv. hun beste speler Ronaldinho hebben ze voor veel geld gehaald

wat dacht je van Eto'o?

En Deco,Guilly

dit zijn hun beste spelers en die hebben ze allemaal voor redelijk veel geld gehaald ;)

Ronaldinho kostte echt niet zoveel hoor .. (zeker niet vergeleken met wat Chelsea doet, en wil doen)

Die spelers zijn allemaal ong minder dan voor €25 miljoen gehaald ..

Seven, het is onderhand wel duidelijk dat jij niks van voetbal weet en ik niks van rap. :angry:

Mourinho wist ook met FC Porto succesen te halen, met een stuk minder geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Seven, het is onderhand wel duidelijk dat jij niks van voetbal weet en ik niks van rap. 

Mourinho wist ook met FC Porto succesen te halen, met een stuk minder geld.

ja en nou kun je er maar beter met ophouden seven want je post de ene leugen na de andere en post dan minsten iets dat wat waar is en waar ik dan kan op reageren want hier heb ik ook niks <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Barcelona bijv. hun beste speler Ronaldinho hebben ze voor veel geld gehaald

wat dacht je van Eto'o?

En Deco,Guilly

dit zijn hun beste spelers en die hebben ze allemaal voor redelijk veel geld gehaald ;)

Ronaldinho kostte echt niet zoveel hoor .. (zeker niet vergeleken met wat Chelsea doet, en wil doen)

Die spelers zijn allemaal ong minder dan voor €25 miljoen gehaald ..

Seven, het is onderhand wel duidelijk dat jij niks van voetbal weet en ik niks van rap. :angry:

Mourinho wist ook met FC Porto succesen te halen, met een stuk minder geld.

Dus jij zegt eigenlijk dat Chelsea niet met geld smijt om goede spelers te krijgen?

Mourinho behaalt alleen succes met Topspelers ..

Bij Porto zaten ze nou eenmaal al, vanuit hun eigen topopleiding..

Bij Chelsea niet, dus moeten ze gekocht worden.

Maar Mourinho zal Adriaanse niet nadoen hoor, zo goed spelen, met een team waar eigenlijk niet veel echt goede voetballers bij zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...