Jump to content

Verschillen tussen de PSP en PS2 versie?


DeathPenalty

Recommended Posts

Ik heb GTA LCS op m'n PSP, maar ben van plan hem ook voor de PS2 te kopen.

Aangezien het gewoon een port is, vraag ik me af of de graphics wel beter zijn.

Zo ja, scheelt het erg veel?

En is de gameplay ook iets anders, qua besturing? Omdat je op de PSP geen L2 en R2 hebt...

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de besturing is een beetje verschillend én de graphics zijn een beetje opgeschroeft, maar volgens mij niet veel. Heb beide versies gespeeld, en ik moet zeggen dat er geen extreme verschil inzit. ;)

En natuurlijk heeft de PSP de Multiplayer, wat de PS2 dan weer niet heeft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA LCS op m'n PSP, maar ben van plan hem ook voor de PS2 te kopen.

Aangezien het gewoon een port is, vraag ik me af of de graphics wel beter zijn.

Zo ja, scheelt het erg veel?

En is de gameplay ook iets anders, qua besturing? Omdat je op de PSP geen L2 en R2 hebt...

Alvast bedankt.

Ik heb eerst de PS2 versie gekocht gehad, en daarna de PSP versie gekocht, juist de omgekeerde volgorde als jij nu wilt doen dus.. ^^ Het verschil tussen de PSP graphics en de PS2 graphics is minimaal, de PS2 graphics zijn net ietsje beter, maar echt veel verschil is het dus niet. De gameplay van de PS2 versie is net dat tikkeltje beter omdat je een rechter analoge stick hebt, en de PS2 controller heeft natuurlijk ook de L2 en R2 toetsen zoals je zelf al aangaf. Met deze toetsen erbij is de camera wat beter te besturen, maar voor de rest is de gameplay bijna exact hetzelfde. Ik heb de PSP versie gekocht omdat deze een multiplayer functie bevat die helaas ontbreekt in de PS2 versie, en het is natuurlijk altijd fijn om tijdens een bus of treinrit even te gamen.

Ikzelf vindt de PSP versie dus net wat beter, maar als je liever op een groot scherm gamed dan op een schermpje van 10 cm doorsnede dan moet je natuurlijk gaan voor de PS2 versie.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...

Een PSP is ten slotte veel moderner

>>> Door ASPHALT: Dit is geen zinvolle reactie, vooral niet op een topic van begin vorig jaar. Let hier in het vervolg op! <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een PSP is ten slotte veel moderner

Je reageerde op een topic van zeven maanden terug. Beter op het datum opletten.

>>> Door ASPHALT: Jij bent hier niet om hem hierop te wijzen, en bent in principe ook fout bezig met 'moderatorgedrag'. Anderen zijn hierop ingegaan, wat al helemaal niet de bedoeling is, topic bij deze opgeruimd. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...