Jump to content

Easter eggs


MrKooKie

Recommended Posts

N.a.v. het topic Easter Eggs in het GTA Vice City& GTA III forum leek het me leuk om hier ook een topic over Easter eggs te beginnen, want tja bij GTA 2 is het voor mij begonnen! Anyway plaats hier al je Easter Eggs!

FRUITBAT

fruitbat4ks.png

Fruitbat is vrij vertaald: fruitvliegje, grappig aangezien een heel gebied in GTA 2 voor fruitvliegje wordt aangezien.

Fruitbat past wel bij the Loonies (de Gang die hier huist). Let ook op de connectie Fruitbat -> Fruitcake.

Er ook is er een gebied dat Cayman heet, hoorde ik daar ergens Gayman achter in de zaal?

U-Jerk Truck

ujerktruck8sj.jpg

'Jij Sukkel Auto', maar 'U Jerk' kan je ook nog op een andere manier vertalen... Rockstar kennende zal dat ook wel meegespeeld hebben. Zie ook je Russische opdrachtgever in level 3: "Jerkov" (verbastering van "Jerk Of").

Save me

Sinds wanneer kost het geld om in de hemel te komen? :sst:

halleluja9gk.jpg

KARMA BUS

karmabus8zc.jpg

Karma is een ander woord voor noodlot, zou dit de bus richting je noodlot zijn?

Karma is ook iets in de spirituele wereld. De Hare Krishna (tot wie deze Gangcar behoort) is een extreem religieuze sekte.

Wangcars & Foocars

'Wangcars' in level 2 is een verbastering van 'Wankers',

wangcars9hu.jpg

en daarbij horend: 'FooCars' in level 3 is een verbastering van 'Fuckers'.

foocars4yn.jpg

Savepoints

Boven de kerken waar je kunt saven hangen ook enkele grappige teksten:

Het bekende 'Jesus Saves' bord wat knipperend ook 'U save' (You Save) laat zien.

jesussaves9na.jpg

Rev.Elations

revelations0sv.jpg

Get stuck in Rev.Erse

reverse3hm.jpg

THC-303

In Level 2 noemt de baas van de SRS Scientists je THC-303, na een beetje onderzoek bleek dat THC een soort van drugs is. Heeft dat mischien te maken met de LaBratoriums van de SRS Scientists?

Laatste update:

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    6

  • Lantyz

    5

  • bas1313133

    5

  • Dotz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

--Topic pinned--

Fruitbat is vrij vertaald: fruitvliegje, grappig aangezien een heel gebied in GTA 2 voor fruitvliegje wordt aangezien.

Fruitbat past wel bij the Loonies (de Gang die hier huist). Let ook op de connectie Fruitbat -> Fruitcake.

U-Jerk Truck

Jij Sukkel Auto!!

'U Jerk' kan je ook nog op een andere manier vertalen... Rockstar kennende zal dat ook wel meegespeeld hebben. ^_^ Zie ook je Russische opdrachtgever in level 3: "Jerkov" (verbastering van "Jerk Of").

KARMA BUS

Karma is een ander woord voor noodlot, zou dit de bus richting je noodlot zijn?

Karma is ook iets in de spirituele wereld. De Hare Krishna (tot wie deze Gangcar behoort) is een extreem religieuze sekte.

Nog iets grappigs:

'Wangcars' in level 2 is een verbastering van 'Wankers', en daarbij horend

'FooCars' in level 3 is een verbastering van 'Fuckers'. Screens volgen zo spoedig mogelijk.

Ik heb de afbeeldingen van andere sites verwijderd... We vinden het ook niet leuk als andere sites met ons werk aan de haal gaan. Hieronder alvast een vervangende screen van alle wagens, probeer het daar 's mee.

[EDIT: Woops... Ben vergeten de image van de Karma bus erop te plakken... Komt er ook zo spoedig mogelijk aan]

post-7-1114794066.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wangcars & Foocars

'Wangcars' in level 2 is een verbastering van 'Wankers',

Misschien is dit wel weer een verkeerde plek om dit te posten, aangezien het dan meer een San Andreas Easter Egg is, maar toch.

doherty_wang.jpg

Wang Cars!

Link to comment
Delen op andere websites

Wangcars & Foocars

'Wangcars' in level 2 is een verbastering van 'Wankers',

Misschien is dit wel weer een verkeerde plek om dit te posten, aangezien het dan meer een San Andreas Easter Egg is, maar toch.

doherty_wang.jpg

Wang Cars!

die zwarte achter de ruiten is dat nieet de bullet proof admiral uit gta vc

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Veels te veel stof hier...BUMP! :Y

Ik had in Downtown District een missie van de groene telefoon voor de Zaibatsu gedaan (in die missie moest je Shady, die informatie door speelde aan de politie, op halen in een politie auto om hem vervolgens naar de car crusher te brengen) en toen zag ik een Z-Type zonder Z rond rijden:

ztypewithoutanz8la.th.gif

En na de missie Dementia To Go van de Loonies rijden er oppeens Dementia Limousines in de stad rond! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb expres een plaatje genomen waar op staat dat het een Z-Type is. Ten eerste herken ik die auto uit GTA2 Multiplay waar ze allemaal zonder symbool rond rijden, en ten tweede staat er boven in Z-Type. :Y Hoe ik zo veel respect krijg? Dat kan je hier downloaden. Maar het kan ook met de cheat MADEMAN.

Hier nog wat:

Rooster (zoals Billy Bob Bean je noemt) betekent haan. :Y

Gecko (zoals de Zaibatsu je noemt) is de naam van een soort sprinkhaan ofzo. :Y

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Soms wil er wel 'ns een bug optreden waardoor er bepaalde onderdelen aan een voertuig ontbreken, zoals het ganglogo van een gangcar, maar soms zelfs de loop van een tank of het waterkanon van een firetruck.

Gecko (zoals de Zaibatsu je noemt) is de naam van een soort sprinkhaan ofzo.

Je bent in de war met Grasshopper, zoals Sunbeam je noemt. 'Gecko' betekent simpelweg 'gekko', een bepaald reptiel. Alle benamingen die je van de gangs krijgt zijn in de stijl van die gang.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

als je een gangcar (met het logo dus op het dak) op laat tillen door een kraan en op een vrachtwagen laat zetten, gaat het logo er ook af. als je hem daarna weer van de vrachtwagen af laat halen, zit het logo er wel weer op. dit is dus duidelijk geen EE.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...