Jump to content

Buitenlandse Voetbalcompetities


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    14

  • Tha Real G.

    13

  • Thabit

    11

  • Royce Da 5'9''

    6

wie staat er ook te pooelen om

volgende week :)

Milan-Juve te zien

ik eigenlijk, en meer bezig met de gewonnen kampienschap van Bayern Munchen, eergister zijn ze kampioen geworden mede dankzij 3 goals van Makaay, mijn dag kan niet meerr stuk

Link to comment
Delen op andere websites

wie staat er ook te pooelen om

volgende week :)

Milan-Juve te zien

ik eigenlijk, en meer bezig met de gewonnen kampienschap van Bayern Munchen, eergister zijn ze kampioen geworden mede dankzij 3 goals van Makaay, mijn dag kan niet meerr stuk

En niet te vergeten:

Chelsea is kampioen :)

En verdient.. 11 punten voorstaan op Arsenal en andere grootmachten zoals Manchester is niet makkelijk..

Applaus voor de spelers en de rest van de club..

@ Romero, gefeliciteerd met Bayern Munchen :)

Link to comment
Delen op andere websites

men zegt chelsea wordt steeds beter en dat geloof ik want ze winnen super veel wedstrijden en ze zijn 11 punten voor manchester en arsenal en ze kunnen zelfs de championsleuge winnen en in de toekomst winnen ze mischien nog veel prijzen dus chelsea wotdt steeds beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Romero, gefeliciteerd met Bayern Munchen

Dank je Tim, jij ook nog congrazt met Chelsea, een puik seizoen hebben ze gespeeld, vaak goed voetbal en mooie doelpunten, ze doen nog mee op veel vlakken dus een goede club met goede organisatie is het zeker

LOl: Zeker Tim, die keer tegen Hannover scoorde ze in de laatste seconde, zat met samengeknepen billen samen met mijn duitse vrienden voor het schermen, maar de ontlading was wel groot toen ze hadden gescoord!

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

Romero, gefeliciteerd met Bayern Munchen

Dank je Tim, jij ook nog congrazt met Chelsea, een puik seizoen hebben ze gespeeld, vaak goed voetbal en mooie doelpunten, ze doen nog mee op veel vlakken dus een goede club met goede organisatie is het zeker

Ag ja, Duits voetbal is nog niet eens zo verkeerd..

In de laatste minuut scoren, geeft altijd een kick. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern Munchen gaat zeker winnen bij de duitsecompitie.

Ze zijn al kampioen. :) Je moet wel lezen als je iets post.

ik bedoel duitsland heeft toch ook zo'n duitsecup net als de amstelcup van nederland en bayern munchen in de finale van die duitsecup en hun gaan zeker winnen dat bedoelde ik.

Bewerkt: door jack456
Link to comment
Delen op andere websites

ZONDAG 7/5/05

TITELSTRIJD

Milan-Juve

De topic heet Buitenlandse Competities.. Milan - Juve is geen competitiewedstrijd. :rolleyes:

Het is toch zeker een competitiewedstrijd, Ac Milan moeten tegen Juventus in de Serie A.

Link to comment
Delen op andere websites

ZONDAG 7/5/05

TITELSTRIJD

Milan-Juve

De topic heet Buitenlandse Competities.. Milan - Juve is geen competitiewedstrijd. :rolleyes:

domme opmerking <_<

milan- juve is zeker een competitie wedstrijd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...