Jump to content

Buitenlandse Voetbalcompetities


Arjen

Recommended Posts

NEE er word pas op de laatste speeldag gevierd in Del Alpi

Neen er was al op gevierd op het veld van Livorno

En als milan 3-3 had gespeeld waren ze ook al allemaal aan het vieren op de straten

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    14

  • Tha Real G.

    13

  • Thabit

    11

  • Royce Da 5'9''

    6

NEE er word pas op de laatste speeldag gevierd in Del Alpi

Neen er was al op gevierd op het veld van Livorno

En als milan 3-3 had gespeeld waren ze ook al allemaal aan het vieren op de straten

Hallo ik heb het over de spelers niet over de supporters (die vieren altijd)

Link to comment
Delen op andere websites

NEE er word pas op de laatste speeldag gevierd in Del Alpi

Neen er was al op gevierd op het veld van Livorno

En als milan 3-3 had gespeeld waren ze ook al allemaal aan het vieren op de straten

Hallo ik heb het over de spelers niet over de supporters (die vieren altijd)

Och laat

Volgens mij heb je de match nog niet is gezien

Link to comment
Delen op andere websites

NEE er word pas op de laatste speeldag gevierd in Del Alpi

Neen er was al op gevierd op het veld van Livorno

En als milan 3-3 had gespeeld waren ze ook al allemaal aan het vieren op de straten

Hallo ik heb het over de spelers niet over de supporters (die vieren altijd)

Och laat

Volgens mij heb je de match nog niet is gezien

ik dus wel jij denk ik niet

ik heb het met 100% overtuiging gezien

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Inmiddels 1-1 bij Nigiria - Nederland.

Gaan zo een verlenging spelen, er komt denk ik wel een strafschoppen serie eruit.

*edit*

Kut nederland ligt er uit naar 24 strafschoppen, ik baal hier wel van.

Maar nederland was een top team, dit WK.

Vermeer is de allerbeste keeper als je het mij vraagt. :)

Bewerkt: door Badman
Link to comment
Delen op andere websites

Het was echt spannend gister die strafschoppen, ik zat echt op het puntje van mijn stoel (heb alleen maar de penalties gezien) EN ik baalde er echt van toen Collins john miste. Nou ja volgende keer beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was echt spannend gister die strafschoppen, ik zat echt op het puntje van mijn stoel (heb alleen maar de penalties gezien) EN ik baalde er echt van toen Collins john miste. Nou ja volgende keer beter.

Hoe durf jij er zo luchtig over te doen :angry:

Nee grapje :lol:

Ik zat ook op het puntje van mijn stoel. Maar wel jammer in de eerste minuut al een tegen goal :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bayern München heeft voor het eerst dit seizoen verloren! Het werd 2 - 0 tegen Hamburger SV. Rafaël van der Vaart maakte de 1 - 0, hij gaat echt heel goed daar in Duitsland! :tu:

Chelsea heeft voor de 7e keer op rij dit seizoen gewonnen 2 - 1 tegen Aston Villa, pas de eerste tegengoal voor Chelsea dit seizoen. Arsenal en Manchester United hebben punten laten liggen: Arsenal speelde 0 - 0 tegen West Ham United. Manchester United heeft met 2 - 1 verloren van Blackburn Rovers, Ruud van Nistelrooy scoorde voor Manchester United. Charlton Athletic, de verrassing van dit seizoen, heeft opnieuw gewonnen: 2 - 1 van West Bromwich Albion. Charlton staat nu 2e.

EDIT: Real Betis Sevilla - FC Barcelona 1 - 4, Mark van Bommel scoorde de 0 - 1.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Bayern München heeft voor het eerst dit seizoen verloren! Het werd 2 - 0 tegen Hamburger SV. Rafaël van der Vaart maakte de 1 - 0, hij gaat echt heel goed daar in Duitsland! :tu:

Chelsea heeft voor de 7e keer op rij dit seizoen gewonnen 2 - 1 tegen Aston Villa, pas de eerste tegengoal voor Chelsea dit seizoen. Arsenal en Manchester United hebben punten laten liggen: Arsenal speelde 0 - 0 tegen West Ham United. Manchester United heeft met 2 - 1 verloren van Blackburn Rovers, Ruud van Nistelrooy scoorde voor Manchester United. Charlton Athletic, de verrassing van dit seizoen, heeft opnieuw gewonnen: 2 - 1 van West Bromwich Albion. Charlton staat nu 2e.

EDIT: Real Betis Sevilla - FC Barcelona 1 - 4, Mark van Bommel scoorde de 0 - 1.

Raffie scoorde eergister ook(29-09-05) tegen FC Kopenhagen (penalty)!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...