Jump to content

SA: Technische Ondersteuning


Remi-X

Recommended Posts

heb je San Andreas al geïnstalleerd?

1. Ja. De installatie is perfect verlopen. >>

# Heb je San Andreas wel kunnen spelen?

6. Nee. San Andreas start gewoon helemaal niet op.

[maar ik heb wel een probleem met video controller die is niet geinstaleerd

er staat een uitroepteken bij]

Bewerkt: door indo1991
Link to comment
Delen op andere websites

2 > 6

Dit probleem komt meestal bij Windows Vista voor. Gelukkig is er heel makkelijk iets aan te doen:

Ga naar je snelkoppeling van San Andreas, of naar GTA_SA.EXE in je San Andreas hoofdmap.

Daarop rechtermuisknop > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken.

De menu-optie Compatibiliteit bestaat niet, het is namelijk een tabblad te vinden onder de menu-optie 'Eigenschappen' (uiteraard nadat je op de rechtermuisknop hebt gedrukt).

Link to comment
Delen op andere websites

Goeiedag mensen,

Ik heb een *drumroll* probleempje met de installatie van GTA San Andreas (wow, wat een verassing -_-")

Ik doe de schijf erin, ik kan nog kiezen of ik een custom install of een regular install wil (ik heb hem gewoon legaal gekocht, kostte me toen €25,-) en waar of ik hem hebben wil (bij custom install) maar als hij gaat installeren, zegt hij na een tijdje:

(venstertitel:)Feature Transfer Error

Feature: Grand Theft Auto: San Andreas

Component: GTA SA EXECUTABLE

File: (hier staat niets)

Error: Bestand of map is beschadigd en onleesbaar.

Dat zou op zich best kunnen, maar hij heeft van dezelfde CD op mijn desktop (PC) geïnstalleerd, en dat deed 'ie wel! Ik heb ditzelfde meldinkje gekregen van Star Wars: Empire at War, en het lijkt me sterk dat ik beide games exact hetzelfde bestandje beschadigd is, voornamelijk omdat het een een actie/shooter is en de andere een RTS.

Help?

Bewerkt: door SJ_Commander
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

ik heb gta san andreas en als ik hem opstart dan doet alles het gewoon toen wou ik een game loaden en toen deet ie dat niet ik geprobeerd een nieuwe game te starten deed iet ook niet hij laad wel maar dan krijg je die foto's te zien en zo;n muziekje te horen het blakje gaat door tot in het midden en dan stopt ie kan iemand mij daarmee helpen

PS: ik heb hem pas 10 keer opnieuw geintaleerd dus dat is het ook niet wie mij uit de roblemen red ben ik eeuwig dankbaar

>>> Door _KoE_Mzungu: Maak niet van elke zin een alinea en gebruik leestekens en hoofdletters waar nodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nee. Als ik San Andreas opstart krijg ik een melding met "You need at least DirectX 9.0".

MIJN probleem ...

Echt jammer , ik weet ook niet wat ik nu nog kan proberen ???

hier een foto van dat berichtje :( :( :(

1269399519-960.jpg

het spel heeft paar maandjes geleden wel gewoon gedaan dus ik snap niet wrm nu niet :S :S :S :S :S !!!!!!

>>> Door VWO-er: Eén onderwerp is voldoende.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af of er op een Samsung NP-N135 - N270 / 1028 MB / 160 GB, GTA San Andreas kan? [en misschien ook GTA IV???] Hier is de link.

Hopelijk weten jullie raad... :tu:

mzzl, GTA_153 / theGTA153 :clown:

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...