Jump to content

Cheat Device


Bjork1

Recommended Posts

Ik ben ongeveer 3 uur hier mee bezig geweest en nog geen verandering.

Ik zal even kort samenvatten wat mijn probleem is.

Cheat Device werkt niet!

Mijn PSP Firmware nummer is G (=versie 2.01)

Dus opzich zou ik geen custom firmware nodig moeten hebben.

Ik heb cheatdevice (EU/UK's savefile 1.0d) gedownload -> daarna uitgepakt in ULES00151S0 -> de 4 extra bestanden (peds, programming, psp etc.) kwamen er in -> Gta lcs aan -> en niets veranderd. :(

Ah kan iemand mij helpen, mijn vriende raade mij ook al aan om dit in een forum te zetten, omdat zij er zelf ook niet uit kwamen dus ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mijn antwoord kon oplossen.

mvg,

Bjork

Bewerkt: door Bjork1
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoonlijks zou 't moeten starten bij het opstarten van GTA. Maar als dit niet zo is, probeer dan bij het opstarten L in te drukken + Pijltje naar boven. Dit zou moeten werken :)

mvg

Welk moment van het opstarten bedoel je dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je toch iets fouts gedaan... Heb je instructies gevolgd via een site of dergelijk? Zo ja, welke site? En heb je de plugin geïnstalleerd?

En je hebt Custom Firmware geïnstalleerd?

Dat hoeft toch niet? Aangzien ik Versie 2.01 heb.

Volgens mij is het niet toegestaan links van anders websites hier neer te zetten.

Maar ik heb Gtaforums.com[/font] gebruikt aangezien ze daar een hele faq hadden staan.

En ja, ik heb alles tigkeer door gelezen, ik snap het ook niet. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, 2.01 is goed ;) Maar heb je de plugin wel geactiveerd via de Recovery Mode?

Hmm, en nu snap ik het ineens niet meer :puh:

Kun je dat misschien even uitleggen, is dat niet de [R] knop inhouden terwijl je de psp aanzet?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik zal dat nog even na-checken :puh:

Dan nog een vraag, zijn dit de juiste programma's die in de file ULES00151S0 moeten:

PSP (bestandsmap)

DATA (BIN-bestand)

ICONO (PNG-afbeelding)

ICON1 (PMF Bestand)

PARAM.SFO (Sfo-bestand)

Peds (Txt-bestand)

PIC1 (PNG afbeelding)

Programming (TXT-bestand)

Readme (txt bestand)

Op de zelfde volgorde als ze in de file staan, zijn deze goed?

Link to comment
Delen op andere websites

ULES bestanden zijn savegames, en ze hebben niks met CheatDevice te maken... Kun je mij ff een link sturen van de tutorial, want ik heb het idee dat er het een en ander niet aan klopt.. :puh:

Ik was de link aan het zoeken maar ik ben hem kwijt :( ...

Heb jij of kun jij misschien een goede tut geven?

Edit ik heb gewoon dit gedaan:

The savefile version is for firmware versions 2.0, 2.01, 2.5 and 2.6. This will not work on 2.7 or higher!

US/Canada version 1.0d: CheatDevice10dUS.zip

UK/EU version 1.0d: CheatDevice10dUK.zip

Unzip the archive to your memory card so the files go in PSP/SAVEDATA/ULUS10041S0 if you're installing the US version, PSP/SAVEDATA/ULES00151S0 for the UK version. This replaces the first game save on the card.

To start CheatDevice, simply load it like a saved game. You can then load another save if you want and CheatDevice stays in memory.

Bewerkt: door Bjork1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...