Jump to content

Cheat Device


Bjork1

Recommended Posts

Als jou psp niet is omgebouwd heb je devhook nodig. Ik weet niet hoe het werkt maar het simuleert dat je constum firmware hebt. Wat je dus nodig hebt om een cheatdevice te installeren. Als je die van edison charcter gebruikt staat in de readme precies hoe het moet. Wel in het engels, maar als je daar moeite mee hebt zet dat hier dan maar neer :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het even cru mag zeggen; allemaal bullshit. Fijn dat jullie proberen te helpen, maar jullie weten het fijne er niet vanaf. Hoe kan iemand Recovery Mode gebruiken, wanneer hij geen custom firmware heeft? Sowieso kun je geen plug-ins gebruiken zonder een custom firmware. Jouw Devhook manier is ook nergens goed voor, KillerZero86, dat is allemaal niet nodig.

Wat jij, Bjork1, even moet bekijken is of je hem überhaupt wel kan draaien op jouw versie van Liberty City Stories. Ik ben bang dat het antwoord, helaas voor jou, nee zal zijn. Om dit te controleren moet je even naar het menu van jouw PSP zelf gaan. Je vind onder game het icoontje waarmee je Liberty City Stories opstart, en daaronder een firmware update die is meegeleverd met het spel. Wanneer hier de update voor firmware 2.00 staat zit je goed, wanneer hier een ander getal staat heb je pech.

Hierbij neem ik aan dat je het spel gewoon hier in Nederland hebt gekocht? Wanneer je een US-versie hebt moet je dat even aangeven.

Staat er 2.00, en het dus mogelijk is om CheatDevice te draaien, moet je het mapje ULES00151S0 plaatsen in de map SAVEDATA. Dus via de verwisselbare schijf krijg je een mapje PSP voorgeschoteld, deze open je en dan zie je de map SAVEDATA. Ook deze open je, en daarin zet je ULES00151S0. In ULES00151S0 moet alles zitten wat je opnoemt, behalve die .txt bestanden en PSP. Dus:

  • DATA.bin
  • ICON0.png
  • ICON1.pmf
  • PARAM.sfo
  • PIC1.png

post-40486-1233354903_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...