Jump to content

Geen geluid ingame.


ikt

Recommended Posts

Hallotjes. :D

Ik heb in een saaie bui besloten GTA III op mijn Intel Pentium 3 @ 1.2GHz zonder videokaart te installeren. Alles goed gelukt, alleen heb ik geen geluid. Ik heb wel geluid in de filmpjes, maar die worden afgespeeld door de computer zelf (MPEG-4 bestanden) en niet door GTA III. Iemand een idee? :D (Het spel werkt trouwens wel. Net zo snel als GTA IV op mijn snelle PC. (10FPS))

Ochja, hij geeft in het menu ook aan dat er geen audiokaart is. :( ?

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

>Klik.<

Noot: In sommige gevallen toont GTA3 een erg lage framerate, terwijl het betreffende systeem sterk genoeg is. In dat geval kan de GTA3 patch 1.1 een oplossing bieden. Deze patch verhelpt ook andere problemen met betrekkking tot de grafische engine en audio. Zie de readme voor een overzicht van alle verbeteringen. Gebruik deze patch alleen als je problemen hebt met GTA III.

Het kan hierdoor komen hoor, aangezien ik ook geen geluid had. Ik weet niet hoe oud je PC is, dusja. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwste drivers heb ik al. Patch nog niet. Even proberen. :) Framerate probleem had ik al verwacht, oud moederbord met geintregreede gfxkaart, en Intel kan geen grafische kaarten maken. (maar Matrox is nog slechter op 3d gebied)

Woohoo! Het geluidsprobleem is gefixed! Dankjullie! :D Aan de lage framerates kan niets worden gedaan.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik krijg alleen geen muziek van standaard radiostations, wel van de MP3-Player.

Uhm.. bedankt dat je deze o zo nuttige infomatie met ons deelt 2 maanden nadat de topic starter het probleem al had opgelost.

En dat je gewone radiozenders niet werken komt omdat je het spel gedownload hebt en helpen we je dus niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg alleen geen muziek van standaard radiostations, wel van de MP3-Player.

Heb je het spel toevallig illegaal? Bij de illegale versie worden de radio stations eruit gelaten, zodat het spel niet zo groot is....

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan tijdens het installeren toch ook aanvinken of je wel of geen radio wilt hebben, of is dat alleen zo bij VC? :bonk:

Als je de radio niet op de HDD installeert, staat die altijd nog op de CD en wordt ie daar vanaf gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...