Jump to content

[GFX] Graphics Contest v.2.0 - Info


Arjen

Recommended Posts

Graphics Contest v.2.0 lead by MClaw.

DATA BEWERKT!!

Met deze contest willen we kijken hoe goed je bent in ontwerpen van, in this case, signatures. Deze contest is de opvolger van de eerste contest. Je mag helemaal zelf weten wat voor programma's je gebruikt, zolang er maar geen animatie in zit. (bewegende voorwerpen).

Regels:

- Je meld je aan door middel van een PB naar MClaw.

- Iedereen mag meedoen, het aantal hangt nergens van af.

- Creaties mogen niet groter zijn dan 500x150.

- Geen onzin in dit topic, bijv. 'kan ik ook nog mee doen'.

- SIGCHANGE IS NIET MEER BESCHIKBAAR

Beoordelen & Stemmen:

Op 25 mei halen we de beste 3 eruit en gaan we verder naar de finale.

Er zitten dus 3 deelnemers in de finale. Het thema zal nog bekend worden gemaakt. Nieuwe creatie inleveren bij MClaw. Die creaties zetten we weer op een rij en kan er weer gestemd worden tot 30 juni.

Wie hieruit de winnaar is heeft het Graphics Contest v.2.0 winnen!

DATA KAN AANGEPAST WORDEN IN DE LOOP V/D CONTEST

Post hier als je nog vragen of andere dingen hebt. :D

EDIT by BrokenTable:

Alleen MClaw post in dit topic. Als iemand vragen cq. opmerkingen heeft kan dat in dit topic. Post hier toch iemand anders dan MClaw: een gratis warn + uitsluiting van deelname aan de Contest.

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

NIEUWS - Data bewerkt!!

Er wordt een nieuwe topic aangemaakt waarin je kunt stemmen. Dit vermeldt je in je post:

Voorbeeld:

Ik stem op:

1. Henkie

2. Jaapie

3. Katrien

Ronde 2 - Best gestemde creaties

In deze ronde gaan de personen, die de meeste stemmen kregen, door met een nieuwe creatie. Je moet dus een nieuwe creatie maken. Vervolgens stuur je die weer door naar MClaw. Dit bericht stuur je per PB:

Titel van bericht = GC v2.0 - Ronde 2

Bericht: Dit is mijn creatie voor de Contest v2.0. Ik heb het gemaakt met [programma]

[regel wit]

Plaatje van je creatie

Ronde 2 - Minder goed gestemde creaties

In deze ronde gaan de personen, die de mindere stemmen kregen, door met een nieuwe creatie. Je moet dus een nieuwe creatie maken. Vervolgens stuur je die weer door naar MClaw. Dit bericht stuur je per PB:

Titel van bericht = GC v2.1 - Ronde 2

Bericht: Dit is mijn creatie voor de Contest v2.1. Ik heb het gemaakt met [programma]

[regel wit]

Plaatje van je creatie

Gelieve zo te sturen als bovenstaand. Anders krijg ik PB's die ik in de war haal en bij de verkeerde contest in plak.

Vragen? Stel ze hier.

Alleen MClaw post in dit topic. Als iemand vragen cq. opmerkingen heeft kan dat in dit topic. Post hier toch iemand anders dan MClaw: een gratis warn + uitsluiting van deelname aan de Contest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik duid er nog even op aan dat alle leden die meedoen, zijn of haar ontwerp nog niet heeft ingestuurd. Ik vraag deze vriendelijk zsm [tot 20 Mei] om een ontwerp te maken, of zich af te melden.

Degene die zijn/haar ontwerp wel hebben ingestuurd gaan gewoon door!

Link to comment
Delen op andere websites

Finale Thema: Linux

THEMA VERANDERD

Het thema is Linux. Wat je dus mag ontwerpen zijn Tux, Longhorn, Linux logo etc. Je mag geen fantasy maken. Je moet echt over Linux ontwerpen.

Dit thema geldt zowel voor de Verliezende Groep als voor de Winnende Groep. Je stuurt je signature voor 8 Juni in. Hoe? Niet via PB, maar gewoon via dit topic. Je mag je signature veranderen tot 8 Juni.

MAAK EEN REPLY WAAR JE ALLES IN KUNT VERANDEREN EN WAAR JE WAT KUNT BIJ ZETTEN.

Wat je sowieso in je reply moet zetten:

- Naam:

- Programma

- Signature

Er komen dus 6 reply's. Je afbeelding mag niet groter zijn dan 500x150.

Let op! Dit topic kan bijgewerkt worden dus hou dit topic op de hoogte.

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...