Jump to content

[GFX] Graphics Contest v.2.0 - Vragen


Silverwing

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    20

  • Trax

    7

  • Biohazard1990yakuza

    6

  • Timos

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zou het mogelijk zijn om animation contest te houden???

Dat zou fijn zijn want dan kunnen we elkaar pas echt uitdagen!

Dat komt er zeker wel. Dan zullen er grote verschillen zijn denk ik. We shall see..

[EDIT]: Het valt me erg op dat mensen niet lezen wat er in het topic Graphics Contest Info. Ik krijg pm's met een sig, en er staat bij 'ik wil meedoen'. Ze lezen de topic niet eens, ze weten wel dat ze een PB moeten sturen, maar niet hoe. Nog een keer, als je mee wilt doen zet je dit in je PB: 'Ik wil meedoen met de Graphics Contest v.2.0. Hier is mijn signature. Ik heb het met [naam van programma] gemaakt.

[plaatje van je creatie hier]'

Dit geldt niet voor de leden die het PB'tje wel goed hebben gestuurd. Andere PB's worden onoverzichtelijk en aangezien er nogal wat PB's zijn ingestuurd. Dit is niet slecht bedoeld tegenover jullie, maar wat ik wel vind is dat jullie iets beter moeten lezen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gaat alles via PM? Dan word je toch overladen met Pmetjes en je inbox is zo vol..

Delete knop zit ook op het forum.. :)

Als ik alles via PB doe, wordt het netter en overzichtelijker. Het is misschien wat vervelend om 'iedere' keer op te sturen, maar dat valt op zich mee..

Link to comment
Delen op andere websites

idd en ik denk niet dat er op een dag 50 inschrijvingen komen dus ik denk niet dat de inbox overvol gaat worden :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

idd en ik denk niet dat er op een dag 50 inschrijvingen komen dus ik denk niet dat de inbox overvol gaat worden :lol:

Nee.. Maar mischien wel bij het stemmen, 50 stemmen, andere PBtjes dan schiet het al lekker op, maar nu weer andere vragen :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar moeten we ook voor het stemmen een PM / PB sturen?

Edit: Bedankt Scott voor de opmerking Inderdaad ik had beter moeten kijken, ik zat nog aan de vorige contest te denken

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

Maar moeten we ook voor het stemmen een PM / PB sturen?

nee, dat denk ik niet, net als bij de vorige contest zul je gewoon openbaar moeten stemmen,

Niet waar...

In het Info topic kun je duidelijk lezen dat je je stem moet pm-en naar MClaw.

NIEUWS - Data bewerkt!!

5 Mei 2005 wordt er gestemd op een creatie van de bovenstaande posts. Hieruit kies je 3 en zet je als volgt in je, zogenoemd door mij, stempost. Iedereen mag stemmen, maar natuurlijk niet op je eigen. Vriendjespolitiek is ook niet toegestaan. Daarmee bedoel ik dat je niet iemand anders moet vragen om op hem of haar te stemmen. Dit vermeldt je in je PB:

Titel: Stem GCv2

Bericht: Voorbeeld:

1. Henkie

2. Jaapie

3. Katrien

Tot 10 Mei 2005 kan je stemmen. Op 10 Mei worden de beste creaties er uit gehaald en die gaan door naar de volgende ronde.

De creaties die het minder goed hebben gepresteerd en die de 2e ronde niet behaald hebben, volgen een andere contest. Dus de contests worden gesplitst in 2 verschillende contests.

Ronde 2 - Best gestemde creaties

In deze ronde gaan de personen, die de meeste stemmen kregen, door met een nieuwe creatie. Je moet dus een nieuwe creatie maken. Vervolgens stuur je die weer door naar MClaw. Dit bericht stuur je per PB:

Titel van bericht = GC v2.0 - Ronde 2

Bericht: Dit is mijn creatie voor de Contest v2.0. Ik heb het gemaakt met [programma]

[regel wit]

Plaatje van je creatie

Ronde 2 - Minder goed gestemde creaties

In deze ronde gaan de personen, die de mindere stemmen kregen, door met een nieuwe creatie. Je moet dus een nieuwe creatie maken. Vervolgens stuur je die weer door naar MClaw. Dit bericht stuur je per PB:

Titel van bericht = GC v2.1 - Ronde 2

Bericht: Dit is mijn creatie voor de Contest v2.1. Ik heb het gemaakt met [programma]

[regel wit]

Plaatje van je creatie

Gelieve zo te sturen als bovenstaand. Anders krijg ik PB's die ik in de war haal en bij de verkeerde contest in plak.

Bewerkt: door Scott16
Link to comment
Delen op andere websites

Het stemmen ging toch vanaf 13 mei ?  :unsure:

Klopt.. Omdat ik gister en vandaag nog maar weinig creaties krijg, heb ik de data verzet. Over 3 dagen kun je dus stemmen... Via een topic. Ik vind het inderdaad niet zo'n goed id om het via een PB te doen. Ik maak dan wel een nieuwe topic aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhh Cortez :unsure:

Over 3 dagen is het de 5e van mei, dus niet de 13e he!, ik vermeld het alleen even :)

NIEUWS - Data bewerkt!!

5 Mei 2005 wordt er gestemd op een creatie van de bovenstaande posts. Hieruit kies je 3 en zet je als volgt in je, zogenoemd door mij, stempost. Iedereen mag stemmen, maar natuurlijk niet op je eigen. Vriendjespolitiek is ook niet toegestaan. Daarmee bedoel ik dat je niet iemand anders moet vragen om op hem of haar te stemmen. Dit vermeldt je in je PB:

Titel: Stem GCv2

Bericht: Voorbeeld:

1. Henkie

2. Jaapie

3. Katrien

plz. Noem me geen Cortez.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...