Jump to content

icoontje weg


missShakur

Recommended Posts

hey hallo

na lang zoeken hier op het forum ook op wikitgta..heb ik nog niets gevonden wat het kan zijn(of heb eroverheen gekeken.. moet nog paar missies van jd, salvatore en maria maar heb nog maar alleen het iccoontje van maria en die andere 2 zijn ineens weggebleven.. hoe kan dat??? en wat kan ik eraan doen??

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Veel kan je er niet aan doen, want dat is het gewone spelverloop.. ^^ In elke GTA speel je missies vrij door andere missies te voltooien, dus het enige wat je moet doen is de missies van Maria uitspelen, en na deze missies uit te spelen komen er weer missies vrij van Salvatore en JD.

Nog veel game plezier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel kan je er niet aan doen, want dat is het gewone spelverloop.. ^^ In elke GTA speel je missies vrij door andere missies te voltooien, dus het enige wat je moet doen is de missies van Maria uitspelen, en na deze missies uit te spelen komen er weer missies vrij van Salvatore en JD.

Nog veel game plezier! :)

hey

teneerste hartelijk bedankt voor de reactie en ga nu ook gelijk verder met de missies van maria want durfde niet verder dacht dat ik iets had gedaan waardoor die s en j zomaar ineens verdwenen zijn terwijl ik gister nog wel gewoon de missies van s en j kon doen en als ik dan ging saven dat het niet meer terug te halen is

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Voor dit soort vragen kan je heel handig gebruik maken van het missieoverzicht. Weet je precies je wanneer kunt doen. :tu:

>>> Door ASPHALT: 't Missieoverzicht klopt nog van geen kanten, dus daar zal ze (/hij?) niet snel 'r antwoord vinden.. <<<

was er al uit en zoals asphalt al zei dat ik daar niet me antwoord zou vinden klopt ook vandaar mijn vraag hier stelde..want ik ga eerst alles uitproberen en opzoeken kom ik niet uit dan pas kom ik met me vraag

maar iig wel bedankt voor de reactie beide

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...