Jump to content

Nick's Graphics


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    14

  • CrackerzElite

    5

  • GwnHugo

    2

  • Revolution-Designer

    1

Sja, er is wel wat progres te zien, maar ik raad je echt aan om tuts te volgen man, want op eigen houtje ga je nooit echt mooie sigs maken. Sorry hoor, maar ik moet het gewoon even zeggen...

edit: voor enige misverstanden, dit is natuurlijk bij bijna iedereen het geval he..

Bewerkt: door CrackerzElite
Link to comment
Delen op andere websites

Lol de eerste zuigt gewoon echt vet hard, dat is gewoon dik met paint gedaan :7 .

Daarna word het wel netter en beter :) .

Oftwel: het gaat de goede kant op.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik de tekst wel echt masterlijk hoor, en dat meen ik serieus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sja, er is wel wat progres te zien, maar ik raad je echt aan om tuts te volgen man, want op eigen houtje ga je nooit echt mooie sigs maken. Sorry hoor, maar ik moet het gewoon even zeggen...

edit: voor enige misverstanden, dit is natuurlijk bij bijna iedereen het geval he..

Okéy, dit is de subtielere aanpak :klap:

Lol de eerste zuigt gewoon echt vet hard, dat is gewoon dik met paint gedaan :7 .

Daarna word het wel netter en beter :) .

Oftwel: het gaat de goede kant op.

Ja 1e is idd met Paint. :D

Lol de eerste zuigt gewoon echt vet hard, dat is gewoon dik met paint gedaan :7 .

Daarna word het wel netter en beter :) .

Oftwel: het gaat de goede kant op.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik de tekst wel echt masterlijk hoor, en dat meen ik serieus. :puh:

En welke tekst bedoel je. Van de 1e? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vooral de eerste niet mooi. Toen je bent overgestapt naar Paint.net werd het al een

stuk beter, maar als ik jou was zou ik tutorials gaan volgen. Als je alleen maar dingen probeert

maak je misschien uiteindelijk wel iets moois, maar dat duurt dan heel erg lang. Zoals die

signature waar je 3 uur over had gedaan. Als je meteen weet wat je moet doen gaat het veel

sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk nu. Misschien dat ik er zo nog een maak met Tuts. ;)

Edit: Ik heb gekeken bij Tuts. En ik heb een render van zo'n site. Wil alleen niet goed.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk nu. Misschien dat ik er zo nog een maak met Tuts. ;)

Edit: Ik heb gekeken bij Tuts. En ik heb een render van zo'n site. Wil alleen niet goed.

Je zoekt beter tuts op Google of kijk op sigtutorials.com. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou kijk.. Die tuts zijn super. Ik keek bij PS tuts. Dus bijvoorbeeld voor CS2. En de meeste dingen kan ik ook wel met Paint.net maar alleen niet zo gedetailleerd. En die Renders die ik zoek op die site. Ik kijk mooie render maar klote formaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk nu. Misschien dat ik er zo nog een maak met Tuts. ;)

Edit: Ik heb gekeken bij Tuts. En ik heb een render van zo'n site. Wil alleen niet goed.

Je zoekt beter tuts op Google of kijk op sigtutorials.com. ;)

Ja, maar dat is niet voor Paint.net, dus dat heeft niet veel zin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk nu. Misschien dat ik er zo nog een maak met Tuts. ;)

Edit: Ik heb gekeken bij Tuts. En ik heb een render van zo'n site. Wil alleen niet goed.

Je zoekt beter tuts op Google of kijk op sigtutorials.com. ;)

Ja, maar dat is niet voor Paint.net, dus dat heeft niet veel zin.

Nee, klopt. Maar ongeveer kan ik die tuts toch gebruiken. Want meeste zit wel op P.net maar alleen iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...