Jump to content

Tennis


Arjen

Recommended Posts

Wessels verliest in kwalificatie

Peter Wessels heeft het hoofdtoernooi in Rome niet weten te bereiken. De Elburger verloor in drie sets van Juan Monaco.

De Argentijn versloeg Wessels met 3-6, 6-3 en 3-6. Eerder trok Sjeng Schalken zich terug. Er komen zodoende geen Nederlanders in actie op het Italiaanse gravel.

bron: Tennis.nl

Jammer van Wessels. Nu zit er geen Nederlander in Telecom Italia Masters Roma 2005.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat we het weer niet kunnen maken op tennisgebied, schalken en Krajicek waren echte grootheden, maar schalken heeft zijn echte glans al verloren, Wessels en van Scheppingen en Van lottum kunnen in de toekomst nog wel van belang spelen op Tennis gebied misschien winnen we ook wel

Edit: Kijk die was ik nou vergeten Verkerk

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

.. maar schalken heeft zijn echte glans al verloren, Wessels en van Scheppingen en Van lottum kunnen in de toekomst nog wel van belang spelen op Tennis gebied misschien winnen we ook wel

En wat te denken van Verkerk? Op het moment een van de beste Nederlandse tennissers. Maar Sjeng Schalken doet het wel goed in de Davis Cup. :)

Link to comment
Delen op andere websites

God wat een ramp. Nou was wel te verwachten wij hebben geen tennis toppers. Daar hebben we de mentaliteit niet voor. Alleen micheala kan het misschien nog gaanmaken maar dat zal denk ik ook wel niet.

En zo groot nieuws vind ik dit niet hoor ;) . Dit toernooi is gewoon een klein ATP toernooitje die alleen telt voor de ranglijstpunten waarmee ze kunnen worden geplaatst in grote toernooien zoals Wimbledon. De zogehete Grand Slams die tellen pas mee dit stelt niet veel voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dan is het wat anders. Ik wist niet dat je boos werd. ;) :lol:

Maar tegen een algemeen tennistopic heb ik niks op tegen.

Maar Mclaw wie vind/vond jij dan de beste tennisser?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Romero wie vind/vond jij dan de beste tennisser

Tja, ik ken de tenniswereld eigenlijk niet zo goed, ik kijk er haast nooit naar, maar ik was een enorme fan van Agassi, in zijn top jaren, nu brokkelt hij al een beetje af maar in zijn tijd vond ik hem een genot om naar te kijken

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Mclaw wie vind/vond jij dan de beste tennisser?

Nalbandian is toch wel mijn topper.. :) Laatst Andrei Pavel verslagen met 6-4 / 6-1..

ps: Ik ben niet boos hoor.. :lol:

Gelukkig maar.

Zelf vind ik Andre Agassi een topper van een speler. Toch knap als je al 34 bent en dan toch nog in de top 10 staat van de wereld. Heb echt respect voor die man.

EDIT: Net op Nu.nl lees ik dit.

Sluiter terug in de tophonderd

PARIJS - Raemon Sluiter is terug in de tophonderd van het tennis. Hij steeg op de jongste ATP-lijst vijftien plaatsen en belandde daarmee op de 88e plek. Boven hem prijken Schalken (82e) en Wessels (78e).

De Zwitser Roger Federer is onbedreigd de nummer één in de wereld. Hij wordt gevolgd door de Australiër Lleyton Hewitt en de Amerikaan Andy Roddick. In de toptien wisselden de Spanjaard Carlos Moya (nu achtste) en de Amerikaan André Agassi (negende) van plaats.

Krajicek

Bij de vrouwen leidt Davenport nog de ranglijst. De Amerikaanse weet Maria Sjarapova uit Rusland en Amelia Mauresmo uit Frankrijk achter zich. Michaëlla Krajicek steeg van de 120e naar de 117e plaats. Elise Tamaëla is de Nederlandse nummer twee, op de 157e plek.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Is wessels een nieuw talent ofzo nog nooit van gehoord van schalken wel maar van wessels niet <_<

Wessels speelt al best lang, goed niveau ook. :)

Nou.... Goed :rolleyes:

Haha.. Hoe oud is hij nu al? 23 ofzo? En dan 78ste van de wereld. Ik moet wel zeggen hij is wel vooruit gegaan dit en vorig seizoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is wessels een nieuw talent ofzo nog nooit van gehoord van schalken wel maar van wessels niet <_<

Wessels speelt al best lang, goed niveau ook. :)

Nou.... Goed :rolleyes:

Haha.. Hoe oud is hij nu al? 23 ofzo? En dan 78ste van de wereld. Ik moet wel zeggen hij is wel vooruit gegaan dit en vorig seizoen.

Ow dat wist ik niet ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...