Jump to content

Tennis


Arjen

Recommended Posts

Ow dat wist ik niet ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord ;)

Hij heeft ook nog niet zo veel grote Slam's gespeeld als Verkerk of Schalken. Vandaar.. Maar binnenkort komt hij wel weer in actie. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee daar ben ik ook bang voor. Want hij zal wel van die spaanse gravelbijters voor zich krijgen zoals Costa of Nadal.

Nog wat opmerkelijk nieuws.

Philippoussis weigert wildcard Roland Garros

SYDNEY - Tennisser Mark Philippoussis heeft een wildcard voor Roland Garros geweigerd. Het grandslamtoernooi op gravel in Parijs staat later deze maand op het programma. Volgens de woordvoerder van de Australische tennisbond wil de huidige nummer 183 van de wereld zich concentreren op Wimbledon in juni.

Phillippoussis bereikte twee jaar terug nog de finale van het grandslamtoernooi op gras in Londen. Mede door blessures is hij ver teruggezakt op de wereldranglijst. "Mark is in Amerika hard aan het werk met zijn nieuwe coach Andrew Florent. Roland Garros komt nog te vroeg voor hem. Hij wil zich volledig richten op het grasseizoen en dan vooral op Wimbledon", aldus Peter Johnston van de Australische bond.

Peter Luczak heeft nu de wildcard ontvangen. Bij de vrouwen kreeg Sophie Ferguson een uitnodiging. De Fransen en Australiërs hebben een onderlinge afspraak over de toewijzing van twee wildcards.

Raar...Meestal zie je hem ook terug op gravel. Eerder dan Luczak. Hij is wel meer een gras-speler.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Uitslagen tennistoernooi Hamburg:

Coria en Gaudio winnen in Hamburg

10-05-2005

TENNIS.NL - Guillermo Coria lijkt alweer te zijn hersteld van zijn marathonpartij tegen Rafael Nadal. De Argentijn won eenvoudig in Hamburg.

Het slachtoffer in de eerste ronde was Vince Spadea: 6-0 en 6-2. Gaston Gaudio wist ook te winnen. De Argentijn versloeg David Sanchez: 6-2 en 6-2.

Andre Agassi moest al vroeg het toernooi verlaten. De Amerikaan kon het niet opbrengen de Spanjaard Fernando Lopez: 2-6 en 6-7.

Guillermo Canas had totaal geen problemen met Fabrice Santoro: 6-2 en 6-1. Ook Nikolai Davidenko walse over zijn tegenstander heen. Michael Llodra werd met tweemaal 6-1 verslagen.

David Nalbandian verloor in twee spannende sets van de Zweed Robin Soderling: 6-7 en 5-7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las nog wat op Nu.nl

Hewitt breekt twee ribben

SYDNEY - Lleyton Hewitt heeft in zijn huis in Sydney door een val twee ribben gebroken. Daarmee is deelneming van de Australische toptennisser aan de open Franse kampioenschappen op Roland Garros later deze maand onzeker geworden, aldus woensdag zijn coach Roger Rasheed.

De 24-jarige nummer twee van de wereld herstelde net thuis van een operatie aan een teen. Hij speelde voor het laatst in Indiana Falls in maart, daarna liet hij zich opereren. De beste vrouw van het Australische tennis, Alicia Molik, moest eerder afzeggen voor Parijs wegens een blessure. Mark Philippoussis weigerde onlangs een wildcard voor het Franse toernooi

Jammer dat hij niet meedoet. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad. Het is weer wat anders dan alleen Federer die elk toernooi wint. Maar van mij mag Agassi Us Open nog een keer winnen. Voor de laaste keer. Zou geweldig voor hem zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...