Jump to content

heb jij de psp?


zupadomien

heb jij de psp  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. heb jij de psp

    • ja
      20
    • nee
      55
    • ja, en ik zeg ook van waar ik hem heb
      7
    • nee, maar ik zeg toch waar je hem kan halen
      4


Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Extreme G

    18

  • el burro

    4

  • Arjen

    3

  • arnie

    2

Toen die uit kwam heb ik hem gelijk gekocht want hij is telkens uitgesteld en had iedere keer het geld en dan wou ik gaan kopen was die weer uitgesteld ik heb bij elkaar €1057.75 gespaard en had eerste de GBA SP gekocht en daarna de NINTENDO DS en daarna de XBOX en weer daarna de PS2 toen waren we 1,5 jaar verder en toen de PSP eindelijk. Maar heb hem nu en leg nu aan de kant want heb maar 1 spel want me geld is op nog ff doorsparem dus en daarna ga ik GTA LS kopen _O_:)

Mitch-B

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik had er vorige week een gekocht.

Ze waaren bijna nergens meer te koop, behalve bij dixons.

Ik had trouwens toch ook al de laatste PSP in die winkel.

Ben van plan om ook de Go Cam! te kopen lijkt me wel vet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een PSP. Al vanaf de release. Met 1 GB memory card. Ik snap niet waarom iedereen nu in eens een PSP koopt. Omdat ze slecht te verkrijgen zijn ofzo? Ik zou een Xbox 360 of Wii kopen. Ik heb ook een Xbox 360 en Wii gekocht na me PSP. Nu wil iedereen in eens een PSP. Ik zou er nu geen een meer kopen. De PSP is flink verouderd. Ik zou een Next Gen console kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen maar ik vind het een mooi ding en heel misschien koop ik er nog een keer een. :bier:

Ik heb ook een PSP. Al vanaf de release. Met 1 GB memory card. Ik snap niet waarom iedereen nu in eens een PSP koopt. Omdat ze slecht te verkrijgen zijn ofzo? Ik zou een Xbox 360 of Wii kopen. Ik heb ook een Xbox 360 en Wii gekocht na me PSP. Nu wil iedereen in eens een PSP. Ik zou er nu geen een meer kopen. De PSP is flink verouderd. Ik zou een Next Gen console kopen.

Hoezo zou die verouderd zijn dan? Want het is nog steeds de beste handheld die er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...