Lance Vance Dance Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Ze bedenken altijd wel iets nieuws om te maken, ik blijf natuurlijk niet kopen he:p Quote Link to post Share on other sites
Giorgo Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Gewoon op 1 september voor me verjardag gekregen(komt juist uit )en in de carefour met erbij xX2 film en Need For Speed Rivals. Quote Link to post Share on other sites
arnie Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 En jawel, ik kan een psp kopen voor €130! Een vriend van mijn vriend die koopt en verkoopt psps en die koopt die aan aan de helft van de prijs. Dus binnekort koop ik een psp. Quote Link to post Share on other sites
Svenie Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 ik koop 1 met liberty stories Quote Link to post Share on other sites
rick15465 Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 ik heb nog niet maar denk ik ook niet dat ik hem zal kopen.Of heel later met LCS Quote Link to post Share on other sites
Insane Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 ik krijg er 1 voor me verjaardag, maar dat is pas 6 nov. en dat duurt nog zo lang me 1e spel wordt denk ik liberty city stories Quote Link to post Share on other sites
Plyer Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Ik ga hem met kerstmis halen. Ik ga zeker GTA LCS aanschaffen. Quote Link to post Share on other sites
Mitch-b Posted September 23, 2005 Report Share Posted September 23, 2005 Toen die uit kwam heb ik hem gelijk gekocht want hij is telkens uitgesteld en had iedere keer het geld en dan wou ik gaan kopen was die weer uitgesteld ik heb bij elkaar €1057.75 gespaard en had eerste de GBA SP gekocht en daarna de NINTENDO DS en daarna de XBOX en weer daarna de PS2 toen waren we 1,5 jaar verder en toen de PSP eindelijk. Maar heb hem nu en leg nu aan de kant want heb maar 1 spel want me geld is op nog ff doorsparem dus en daarna ga ik GTA LS kopen Mitch-B Quote Link to post Share on other sites
Rene-GTA Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Mijn oom had een psp en mijn broertje had een PS2. En mijn broertje heeft de PS2 geruild voor de PSP. Quote Link to post Share on other sites
Scarface92 Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Ik had er vorige week een gekocht. Ze waaren bijna nergens meer te koop, behalve bij dixons. Ik had trouwens toch ook al de laatste PSP in die winkel. Ben van plan om ook de Go Cam! te kopen lijkt me wel vet Quote Link to post Share on other sites
DenkaanHenk Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Ik heb ook een PSP. Al vanaf de release. Met 1 GB memory card. Ik snap niet waarom iedereen nu in eens een PSP koopt. Omdat ze slecht te verkrijgen zijn ofzo? Ik zou een Xbox 360 of Wii kopen. Ik heb ook een Xbox 360 en Wii gekocht na me PSP. Nu wil iedereen in eens een PSP. Ik zou er nu geen een meer kopen. De PSP is flink verouderd. Ik zou een Next Gen console kopen. Quote Link to post Share on other sites
Big Playahh Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 jip ik heb hem Quote Link to post Share on other sites
-->nick<-- Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Ik heb er geen maar ik vind het een mooi ding en heel misschien koop ik er nog een keer een. Ik heb ook een PSP. Al vanaf de release. Met 1 GB memory card. Ik snap niet waarom iedereen nu in eens een PSP koopt. Omdat ze slecht te verkrijgen zijn ofzo? Ik zou een Xbox 360 of Wii kopen. Ik heb ook een Xbox 360 en Wii gekocht na me PSP. Nu wil iedereen in eens een PSP. Ik zou er nu geen een meer kopen. De PSP is flink verouderd. Ik zou een Next Gen console kopen. Hoezo zou die verouderd zijn dan? Want het is nog steeds de beste handheld die er is. Quote Link to post Share on other sites
sevaboy Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Ik heb hem 6 maanden na de release,en dan heb ik 2 maanden gewacht op Liberty City Stories te kopen! Quote Link to post Share on other sites
JeGe Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Nee ik heb hem niet. Game Vice City op pc en de rest op ps2 dus no need Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts