Jump to content

Empire: Total War


FireFighter

Recommended Posts

Empire: Total War

Empire_Christmas2007_1024x768.jpg

Console: PC

Releasedatum: 6 Maart 2009

Uitgever: SEGA

Genres: Strategie

Bevat: Singleplayer en Online

Minimale systeemeisen:

Windows XP, processor: Pentium IV van 2.40 GHz, 1 GB RAM, Videokaart met 256 MB geheugen, 15.00 GB vrije hardeschijfruimte

Empire: Total War is een strategiegame die zich afspeelt in de 18e eeuw. Empire bevat, net als voorgaande delen uit de Total War-reeks, enorme historische slagvelden en voor het eerst in de serie kun je daarbij het ruime sop kiezen met intense zeeslagen. Deze keer strekt het strijdtoneel zich uit van Azië tot aan Noord-Amerika, waarin meer dan vijftig verschillende facties te vinden zijn. Onder meer de Hollanders zijn van de partij en zijn volledig speelbaar.

In de game staan historische gebeurtenissen zoals de Amerikaanse revolutie, de strijd om handelsroutes op zee en de verschillende oorlogen op Europese bodem centraal. Qua units kun je naast schepen ook kanonnen en eenheden met musketten verwachten, die weer om een hele andere tactische aanpak vragen. Voor het eerst is er ook een verhaallijn in een Total War-game verwerkt. Deze heet Road to Independence en volgt de historische strijd van de Amerikanen tegen de Engelsen.

Empire: Total War draait echter niet alleen om het strijdtoneel. Diplomatiek, handel en spionage spelen ook een sleutelrol als je de hoofdcampagne tot een goed einde wil brengen. Hierbij spelen de Gentleman en de Rake een belangrijke rol. De Gentleman helpt door belangrijke vijandelijke generaals uit te dagen in een pistolenduel. De Rake is handig voor spionageactiviteiten, zoals brand stichten, moorden plegen en informatie ontfutselen.

Screenshots

*Screenshots verwijderd door Photobucket.*

Video's/ Trailers

http://www.insidegamer.nl/pc/empiretotalwar/videos/9699

http://www.insidegamer.nl/pc/empiretotalwar/videos/9457

Wat vinden jullie ervan? Mij lijkt het een top-spel. Het lijkt op Age of Empire, maar dan mooier en veel beter! Een Must-Have voor mij!

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    14

  • S.W.A.T.

    12

  • moechy

    11

  • wupie

    8

Top Posters In This Topic

Empire: Total War

Console: PC

Releasedatum: 6 Maart 2009

Uitgever: SEGA

Empire: Total War is een strategiegame die zich afspeelt in de 18e eeuw. Empire bevat, net als voorgaande delen uit de Total War-reeks, enorme historische slagvelden en voor het eerst in de serie kun je daarbij het ruime sop kiezen met intense zeeslagen. Deze keer strekt het strijdtoneel zich uit van Azië tot aan Noord-Amerika, waarin meer dan vijftig verschillende facties te vinden zijn. Onder meer de Hollanders zijn van de partij en zijn volledig speelbaar.

In de game staan historische gebeurtenissen zoals de Amerikaanse revolutie, de strijd om handelsroutes op zee en de verschillende oorlogen op Europese bodem centraal. Qua units kun je naast schepen ook kanonnen en eenheden met musketten verwachten, die weer om een hele andere tactische aanpak vragen. Voor het eerst is er ook een verhaallijn in een Total War-game verwerkt. Deze heet Road to Independence en volgt de historische strijd van de Amerikanen tegen de Engelsen.

Empire: Total War draait echter niet alleen om het strijdtoneel. Diplomatiek, handel en spionage spelen ook een sleutelrol als je de hoofdcampagne tot een goed einde wil brengen. Hierbij spelen de Gentleman en de Rake een belangrijke rol. De Gentleman helpt door belangrijke vijandelijke generaals uit te dagen in een pistolenduel. De Rake is handig voor spionageactiviteiten, zoals brand stichten, moorden plegen en informatie ontfutselen.

Wat vinden jullie ervan? Mij lijkt het een top-spel. Het lijkt op Age of Empire, maar dan mooier en veel beter! Een Must-Have voor mij!

idee is opzich al oud , ze hebben dan gewoon

Cossacks 1 + uitbreiding , American Conquest divided nations en Port Royale 1 en 2

in 1 game gepropt maarja ik houd er wel van die soort games ,

en ja zitten wat jaren verschil tussen age of empires 1 en dit spel Empire: Total War ,

en ja age of empires 1 , het blijft nog steeds een goede game ookal na zoveel jaren.

en dat zijn er nog weinig van de nieuwere strategiegames

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind altijd leuk maar probleem met deze spellen.

Probleem is ik vind dat het altijd uitgebreiden ken en elke nieuwe versie heb dit.

Ik moet hem zelf nog spelen om een goede mening over de maken.

Maar ik vind volgend belangrijk:

Dat je iemand ken omkopen,ruilen,eisen stelen anders oorlog,Goede verhaallijn dit heb geen game van deze gerne vind ik dan,Spioneren, en overig.

Ik wil graag een game tussen de nieuwste settelers en c&c Gernaal en beetje stronghold, en beetje simcity goede oorlog goede stragie game waarbij je de economie makelijk maar leuke manier in stand ken houden.

Dit hebben de meeste games niet.

Voorbeeld: CivCity rome deze de stad besturen vind ik makkelijke en leuk maar je moet toch na denken je zou zeggen perfect maar oorlog is slecht.

Civilization de stad besturen vind ik niet leuk en ook niet de oorlog reden dat ik gespeeld heb weet niet maar dat ik de nieuwe versie gaat spelen is zeker raar maar denk dat ik leuk vind omdat ik er snel verslaafd en raak en mischien daarom tegelijke tijd niet leuk vind.

Stronghold 1 leuke 2 gaat wel laaste stom: Stronghold 1 perfect.

Rome total war de politiek is leuk maar rest is stom.

Ik speel die spel maar het iedee is niet oud want het is nog nooit perfect gedaan.

Denk dat dit niet mogelijk is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind altijd leuk maar probleem met deze spellen.

Probleem is ik vind dat het altijd uitgebreiden ken en elke nieuwe versie heb dit.

Ik moet hem zelf nog spelen om een goede mening over de maken.

Maar ik vind volgend belangrijk:

Dat je iemand ken omkopen,ruilen,eisen stelen anders oorlog,Goede verhaallijn dit heb geen game van deze gerne vind ik dan,Spioneren, en overig.

Ik wil graag een game tussen de nieuwste settelers en c&c Gernaal en beetje stronghold, en beetje simcity goede oorlog goede stragie game waarbij je de economie makelijk maar leuke manier in stand ken houden.

Dit hebben de meeste games niet.

Voorbeeld: CivCity rome deze de stad besturen vind ik makkelijke en leuk maar je moet toch na denken je zou zeggen perfect maar oorlog is slecht.

Civilization de stad besturen vind ik niet leuk en ook niet de oorlog reden dat ik gespeeld heb weet niet maar dat ik de nieuwe versie gaat spelen is zeker raar maar denk dat ik leuk vind omdat ik er snel verslaafd en raak en mischien daarom tegelijke tijd niet leuk vind.

Stronghold 1 leuke 2 gaat wel laaste stom: Stronghold 1 perfect.

Rome total war de politiek is leuk maar rest is stom.

Ik speel die spel maar het iedee is niet oud want het is nog nooit perfect gedaan.

Denk dat dit niet mogelijk is

Smijten met die koeien :puh: en graven die grachten om het kasteel :puh: en afentie een bbq :puh:

ja vind stronghold 1 beter dan de rest van de serie hellaas (stronghold de luxe , stronghold crusader , stronghold 2)

Link to comment
Delen op andere websites

Empire: Total War Nieuws

Vanaf vorige week is er een gratis Demo te downloaden van Empire: Total War! Deze demo is te downloaden op http://store.steampowered.com/app/10620/

Let op!: Je moet het programma ''Steam'' downloaden voordat je het kan downloaden & spelen.

Empire: Total War is vanaf 6 Maart 2009 verkrijgbaar voor de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het er (al zou het aan mijn pc kunnen liggen) lang niet zo fancy uitziet als op de screenshots.

De framerate loopt bij mij ook niet op zijn best.

Als het er exact uitzag als op de screenshots had ik het wel geweldig gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het er (al zou het aan mijn pc kunnen liggen) lang niet zo fancy uitziet als op de screenshots.

De framerate loopt bij mij ook niet op zijn best.

Als het er exact uitzag als op de screenshots had ik het wel geweldig gevonden.

Kdenk toch dat het aan je pc ligt hoor. Ik download hem zo wel. Dan bevestig ik of het aan je pc ligt of niet.

Aah verdorie met dat formatteren van men pc is steam er ook af. Mja ben te lui om het er terug op te zetten...

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het er (al zou het aan mijn pc kunnen liggen) lang niet zo fancy uitziet als op de screenshots.

De framerate loopt bij mij ook niet op zijn best.

Als het er exact uitzag als op de screenshots had ik het wel geweldig gevonden.

Kdenk toch dat het aan je pc ligt hoor. Ik download hem zo wel. Dan bevestig ik of het aan je pc ligt of niet.

Aah verdorie met dat formatteren van men pc is steam er ook af. Mja ben te lui om het er terug op te zetten...

Je hebt in de demo trouwens alleen maar de optie tussen low en medium grapichs. High en very high zijn niet inbegrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het er (al zou het aan mijn pc kunnen liggen) lang niet zo fancy uitziet als op de screenshots.

De framerate loopt bij mij ook niet op zijn best.

Als het er exact uitzag als op de screenshots had ik het wel geweldig gevonden.

Kdenk toch dat het aan je pc ligt hoor. Ik download hem zo wel. Dan bevestig ik of het aan je pc ligt of niet.

Aah verdorie met dat formatteren van men pc is steam er ook af. Mja ben te lui om het er terug op te zetten...

Je hebt in de demo trouwens alleen maar de optie tussen low en medium grapichs. High en very high zijn niet inbegrepen.

Vandaar het probleem wss. In de volledige versie zal dit wel zijn denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het er (al zou het aan mijn pc kunnen liggen) lang niet zo fancy uitziet als op de screenshots.

De framerate loopt bij mij ook niet op zijn best.

Als het er exact uitzag als op de screenshots had ik het wel geweldig gevonden.

Kdenk toch dat het aan je pc ligt hoor. Ik download hem zo wel. Dan bevestig ik of het aan je pc ligt of niet.

Aah verdorie met dat formatteren van men pc is steam er ook af. Mja ben te lui om het er terug op te zetten...

Je hebt in de demo trouwens alleen maar de optie tussen low en medium grapichs. High en very high zijn niet inbegrepen.

ehh... bij mijn settings staan er wel high settings hoor, zelfs ultra

en heb ook niks last van lage framerate, alles lekker smooth

dat die game er maar snel komt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ehh... bij mijn settings staan er wel high settings hoor, zelfs ultra

en heb ook niks last van lage framerate, alles lekker smooth

dat die game er maar snel komt :Y

pressies proost op een snelle releasedatum :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Empire: Total War nieuws

Empire: Total War is vanaf nu verkrijgbaar bij onderandere Bol.com en Free record shop! 6 maart blijkt dus verkeerd te zijn, want het is vandaag!


Mijn framerate was echt (...). onegveer 5 beelden per seconde.

Ligt het nou aan mijn Pc of hebben meer mensen er last van.

BTW, ik heb een Intel® Core 2 CPU T5600 @ 1.83 GHz (2CPUs), ~1.8GHz

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...