Jump to content

Empire: Total War


FireFighter

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    14

  • S.W.A.T.

    12

  • moechy

    11

  • wupie

    8

Top Posters In This Topic

Ik ga 'm binnenkort wel eens halen. De graphics zien er in ieder geval zeer nice uit.

Ik ben alleen niet zo'n fan van turn-based-games. Sid Meier's Civilizations 4 bijvoorbeeld is echt een verschrikkelijk saai en ingewikkeld turn-based-game. Zonde van het geld. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi spel :D . Alleen kan mijn PC hem niet aan. En mijn PC is pas een maand oud. Ik ga voor één spel echt geen compleet nieuwe computer aanschaffen :N .

Dan heb je toch wel een zeer zwakke pc als ie em ook niet op low fzo aankan hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens weg zeg. Het is al een wonder dat ze dat spel op één schijfje hebben kunnen proppen. Geen wonder dat je er weer eens een nieuwe computer voor nodig hebt.

Srry maar als je hem al niet op Low aankan... voor een 1maand oude pc is dat echt wel slecht. Men pc is een jaar oud en ik draai hem op ultra.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel technisch gezien ook zwaar tegenvallen. Met mijn über pc waar ik Crysis zonder enige vorm van lag volluit kan draaien moet ik het hiermee doen met high :duh:.

Ik ben ook iemand die minimaal een frame rate nodig heeft van 35FPS dus dat kan ook schelen.

En BTW je hebt vast een crappy onboard videokaart. Mijn oude pc uit 2004 kon hem zelfs nog net aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel technisch gezien ook zwaar tegenvallen. Met mijn über pc waar ik Crysis zonder enige vorm van lag volluit kan draaien moet ik het hiermee doen met high :duh:.

Ik ben ook iemand die minimaal een frame rate nodig heeft van 35FPS dus dat kan ook schelen.

En BTW je hebt vast een crappy onboard videokaart. Mijn oude pc uit 2004 kon hem zelfs nog net aan.

Mierenneuken met het verschil van High en Ultra :duh: . Ik zei niet dat ik het gewoon helemaal niet kan spelen. Volgens het doosje zou ik hem zonder Laggs moeten kunnen spelen op Ultra. Dus ik zet hem eerst even op Low, om te checken, en wat krijg ik? Lagg van 20 minuten elke keer als ik meer dan 50 Units in mijn zicht heb :duh: . Het spel is dus gewoon onspeelbaar aangezien elk leger gewoon kei groot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel technisch gezien ook zwaar tegenvallen. Met mijn über pc waar ik Crysis zonder enige vorm van lag volluit kan draaien moet ik het hiermee doen met high :duh:.

Ik ben ook iemand die minimaal een frame rate nodig heeft van 35FPS dus dat kan ook schelen.

En BTW je hebt vast een crappy onboard videokaart. Mijn oude pc uit 2004 kon hem zelfs nog net aan.

Mierenneuken met het verschil van High en Ultra :duh: . Ik zei niet dat ik het gewoon helemaal niet kan spelen. Volgens het doosje zou ik hem zonder Laggs moeten kunnen spelen op Ultra. Dus ik zet hem eerst even op Low, om te checken, en wat krijg ik? Lagg van 20 minuten elke keer als ik meer dan 50 Units in mijn zicht heb :duh: . Het spel is dus gewoon onspeelbaar aangezien elk leger gewoon kei groot is.

Dan ligt het toch aan jouw pc. Dus stop met het op het spel te steken. Ik heb er namelijk geen last van op ultra.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden het eens op de ps3 moeten zetten. Die is er op gebouwd! Afgezien van de controller misschien... Misschien toetsenbord en muis besturing voor de console wat overigens wel mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de demo gedownload en gespeeld wat een uber game :puh:

me pc van ongeveer 6 jaar oud kan hem aan op medium met een klein beetje lagg.

het spel belast alleen je processor het meest

dit word beslist me volgende total war game ik heb alle total war games behalve shogun.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat de volgende totla war game weer gewoon rome total war weer wordt, want dat vind ik een van de beste spellen aller tijde maar total war kom er ook wel bij in de beurt is wel een vette game en je kunt de Nederlanders zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden het eens op de ps3 moeten zetten. Die is er op gebouwd! Afgezien van de controller misschien... Misschien toetsenbord en muis besturing voor de console wat overigens wel mogelijk is.

Nee zo'n games zijn alles behalve voor de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...