Jump to content

Empire: Total War


FireFighter

Recommended Posts

Ze zouden het eens op de ps3 moeten zetten. Die is er op gebouwd! Afgezien van de controller misschien... Misschien toetsenbord en muis besturing voor de console wat overigens wel mogelijk is.

Nee zo'n games zijn alles behalve voor de ps3.

pressies strategie games weken gewoon niet op de ps3. je hebt gewoon een muis een toetsenbord nodig

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    14

  • S.W.A.T.

    12

  • moechy

    11

  • wupie

    8

Top Posters In This Topic

Halo wars werkt anders erg goed op de xbox, al snap ik dat fanatieke rts spelers het waarschijnlijk te langzaam vinden...

ja maar alles is daar veel te gemakkelijk in in empire moet je zoveel dingen besturen dat kan je gewon niet met 2 pookjes

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een lastig spel. Ik ben dus de grootmacht Frankrijk, en heb zo langzamerhand het westelijke gedeelte van Europa helemaal onder mijn macht. Helaas komt er steeds opnieuw een poppetje in Nederland zodat ik mijn machten daar in Amsterdam niet kan verplaatsen. Anders ben ik namelijk Nederland kwijt. Groot Brittannië heb ik ook al helemaal. Dat is één van de moeilijkste landen in Europa. Duitsland is gelukkig verdeeld in allemaal gedeeltes, dus die was erg simpel om over te nemen. Het probleem is, is dat ik nu van alle kanten word aangevallen. Het is dus erg lastig om troepen te behouden aangezien de tegenstander vaak in de meerderheid is. Het is dus een super strategisch spel. Al ren ik er meestal gewoon op af. Ik ga ook vaak in huizen zitten. Dan kan de tegenstander je veel moeilijker raken.

Handelsroutes lukt bij mij nooit. Misschien komt dat ook wel omdat ik aan bijna iedereen de oorlog heb verklaard :puh: Al met al een leuk spel waar je lang plezier van kan hebben. Je moet alleen als even leren begrijpen, want in het begin is het erg moeilijk. De tuturials zijn er alleen maar om te vechten, en er wordt niet uitgelegd over handelsroutes en recruitments.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inmiddels het probleem met de Laggs opgelost en kan nu naar believen spelen :D . Ik ga altijd voor neutraaltje spelen. Ik ben een soort huurmoordenaar :puh: Ik bouw legers waar ik niets aan heb, totdat iemand anders me een shitload aan Items geeft die ik goed kan gebruiken :puh: . En dan val ik de vijand van mijn Supplier aan. Ik heb het hier natuurlijk over de heerlijke Multiplayer :D .

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe patch verbeterd een heleboel. Het is nu mogelijk voor de AI om troepen via zee te verplaatsen. Dit was in de vorige versie niet mogelijk door een bug. Het maakt het spel veel completer.

Ik ben nu in 1718 als Austria en wat eerst het Osmaanse rijk was bestaat niet meer. Venetië is ook onder de voet gelopen na een grandioos gevecht. Het is overigens zeer belanrijk om trade lanes te maken en behouden. Ze leveren heel veel geld op. Ik ben nu aan het plannen voor een invasie in India via zee in het zuiden en via het land in het Noord-Westen.

Ik speel ook met een zeer populaire mod genaamd DarthMod Empire. Deze mod stelt je in staat om echt met 10.000 troepen aan jouw zijde te spelen. Waar een oostenrijkse "Line Infantry" unit in de origonele versie van de game 200 mannen bevat, zorgt deze mod ervoor dat er 420 man in een unit zitten. Dit geeft een veel beter sfeer en het zorgt voor een nog beter ervaring.

46.jpg

45.jpg

fraruss14.jpg

cact.jpg

Je kan de mod hier downloaden.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dan nog iets.

Ik wil tijdens de veldslagen mijn troepen van formatie laten veranderen, maar dat knopje is nog disabled.

Kan dit komen omdat ik de Road To Independance nog aan het spelen ben?

Bewerkt: door peter-de-gekste
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij valt het opzich wel mee hoe vaak Steam moet updaten. Ik vind het juist een handig programma hoor. Je kan spellen gewoon zonder CD spelen met Steam, en dat is zeker een voordeel. Je moet alleen die code even invoeren die achter op de handleiding staan en je kan spelen. Updaten hoeft niet persé. Gewoon sluiten en klaar. Verder heb ik nergens last van. Ik zie alleen als vrienden aanmelden en verder zie ik niks. Lekker gamen dus :D

@2 hierboven: Ik denk het wel. Start eens een echte, nieuwe game van 50 jaar :) Of je moet de tuturials nog volgen, dat kan ook wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal eerst de square formation technologie moeten hebben. En met minder dan 40 man kan je geen square formation maken. En het zou best kunnen dat je in de RTI dat nog niet kan :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal eerst de square formation technologie moeten hebben. En met minder dan 40 man kan je geen square formation maken. En het zou best kunnen dat je in de RTI dat nog niet kan :puh: .

Dan klopt het dat ik het nog niet kan, ik heb nog geen een technologie.

Dan nog iets, Ik ben nu bezig met episode II, maar ik heb die stad die je per boot moet bereiken veroverd, dat was tevens ook mijn objective. Ik heb nu geen objectives meer, maar ik kan episode III niet spelen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Sorry voor deze bump, mochten mensen zich hier aan irriteren, maar kan echt niemand me hier mee helpen? Want dit is echt zooo verschrikkelijk irritant, vooral omdat ik nieuw ben met heel de Total War serie, en daarom dus gewoon RTI wil spelen, maar hij wil die episode op de een of andere manier niet unloaken, ik word hier helemaaaaaaaal gek van.

Nog een probleem: Ik draai het spel op Vista, als ik met een boot in mijn haven ben, en ik wil mijn commander disembarken van een schip, dan geeft hij aan dat het spel gestopt is met werken. Waar ligt dit aan?

Bewerkt: door peter-de-gekste
Link to comment
Delen op andere websites

Je zal eerst de square formation technologie moeten hebben. En met minder dan 40 man kan je geen square formation maken. En het zou best kunnen dat je in de RTI dat nog niet kan :puh: .

Nog een probleem: Ik draai het spel op Vista, als ik met een boot in mijn haven ben, en ik wil mijn commander disembarken van een schip, dan geeft hij aan dat het spel gestopt is met werken. Waar ligt dit aan?

Niet aan vista iig, ik speel het op vista 64bit en heb d'r mee geen probs, miss is er iets in de data files mis ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...