Jump to content

Foto's


chopperboy

Recommended Posts

Eindelijk is dat ding van mij binnen, helaas is het ff geen ideaal weer om naar buiten te gaan.

Vandaar dat ik binnen wat foto's heb gemaakt.

ff 2 typische 'ik' foto's.

The_guiding_line_by_Plantebak.png

GoldLabel_shot_by_Plantebak.jpg

2e foto heb ik lichtjes bewerkt.

EDIT :

heb zelf wel grotere versies op me laptop maar dan wordt het forum een beetje verziekt dus link ik hem via DA

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 307
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GYZIE

    41

  • jellemuis

    34

  • Amfetamientje

    30

  • Wesley

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het wel mooie foto's hoor plantebak!

Maar ik zou wel photobucket o.i.i.d.r gaan gebruiken, want ik stoor me aan dat watermerk van deviantart :7

En bij die gold label fles heb ik het idee dat die niet helemaal recht staat, volgens mij heb je op haast elke camera wel een optie dat er van die horizontale en verticale lijnen in je scherm komen te staan, waardoor je parallel met de horizon enzo kan fotograferen :)

Zelf heb ik nog geen camera, en duurt het nog een kleine 4 maanden voordat ik jarig ben, en dan vraag ik een camera :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel mooie foto's hoor plantebak!

Maar ik zou wel photobucket o.i.i.d.r gaan gebruiken, want ik stoor me aan dat watermerk van deviantart :7

En bij die gold label fles heb ik het idee dat die niet helemaal recht staat, volgens mij heb je op haast elke camera wel een optie dat er van die horizontale en verticale lijnen in je scherm komen te staan, waardoor je parallel met de horizon enzo kan fotograferen :)

Zelf heb ik nog geen camera, en duurt het nog een kleine 4 maanden voordat ik jarig ben, en dan vraag ik een camera :)

Ik heb zelf een voorkeur voor http://imageshack.us/ maar elke x 2-8mb uploaden duurt iets te lang :puh: DeviantArt kan ik goed gebruiken voor linkjes spammen en ik er van verzekerd dat ze er na 1 jaar nog op staan,vandaar ;)

En over die lijnen *beetje dubbelzinnig :puh:* , er zit wel zo'n functie op ja maar ik lag heel verkrampt op de grond dus het lukte niet zo goed. Ook was het maar snel een test en toen ik later pas zag dat hij er wel redelijk uitkwam heb ik maar besloten hem te houden. Ik had hem met photoshop ook kunnen rechttrekken maar vond eigenlijk net iets wat mooier zo :)

Weet je trouwens al wat voor een je gaat halen? Ik ben iig helemaal verliefd op dat ding van mij, de eerste paar dagen is hij zeker zijn geld waard _O_

Ik zal eens overwegen om photobucket te gebruiken ipv http://imageshack.us/ want bij photobucket kon je toch je eigen account maken ? (gratis)

bedankt voor je reactie in ieder geval! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel mooie foto's hoor plantebak!

Maar ik zou wel photobucket o.i.i.d.r gaan gebruiken, want ik stoor me aan dat watermerk van deviantart :7

En bij die gold label fles heb ik het idee dat die niet helemaal recht staat, volgens mij heb je op haast elke camera wel een optie dat er van die horizontale en verticale lijnen in je scherm komen te staan, waardoor je parallel met de horizon enzo kan fotograferen :)

Zelf heb ik nog geen camera, en duurt het nog een kleine 4 maanden voordat ik jarig ben, en dan vraag ik een camera :)

@Plantenbak

Je kunt dat watermerk eraf laten. Als je een deviation toevoegt, of hem verandert (edit), kun je kiezen of je een watermerk wil hebben of niet:

Watermerk.png

Mooie foto's trouwens, hoor!

Bewerkt: door Dinkydau
Link to comment
Delen op andere websites

@Plantebak

Die foto's met de flessen heb ik niks mee. Die foto van de bloem met de mug is goed. Maar die met die cocaine, ik vind de scherpte diepte iets te klein, ik had het mooier gevonden als ook een stukje van het lijntje scherp was.

Link to comment
Delen op andere websites

@dinkydau

weet ik, maar ik zet ze er expres op ^_^

Ik zelf heb toch de goede foto's dus heb er geen last van :)

@De Stofzuiger

Ik had idd problemen met de scherpte, als ik een preview op mijn LCDscherm zag leek het vaak allemaal zoals ik het wilde maar als ze dan op je computer staan en je ze in groot formaat ziet kom je vaak bedrogen uit :puh:

Ik zou denk ik ook beter een andere lens kunnen gebruiken voor die shots maar ik heb alleen deze en omdat de ideeën wel in mijn hoofd zaten "moest" ik het nu maken :)

En ander probleem was het licht, helaas moest ik het met een standaard kamerlamp doen , ik kan natuurlijk moeilijk buiten gaan zitten zo :clown: (woonkamer was ook geen goed idee :puh:)

[mierenneuker-modes]het was trouwens geen coke maar pep[/mierenneuker-modes]

maar dat maakt voor de rest weinig uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@dinkydau

weet ik, maar ik zet ze er expres op ^_^

Ik zelf heb toch de goede foto's dus heb er geen last van :)

@De Stofzuiger

Ik had idd problemen met de scherpte, als ik een preview op mijn LCDscherm zag leek het vaak allemaal zoals ik het wilde maar als ze dan op je computer staan en je ze in groot formaat ziet kom je vaak bedrogen uit :puh:

Ik zou denk ik ook beter een andere lens kunnen gebruiken voor die shots maar ik heb alleen deze en omdat de ideeën wel in mijn hoofd zaten "moest" ik het nu maken :)

En ander probleem was het licht, helaas moest ik het met een standaard kamerlamp doen , ik kan natuurlijk moeilijk buiten gaan zitten zo :clown: (woonkamer was ook geen goed idee :puh:)

[mierenneuker-modes]het was trouwens geen coke maar pep[/mierenneuker-modes]

maar dat maakt voor de rest weinig uit ;)

Heb je een statief? Dan kan je het diafragma kleiner instellen en de sluitertijd langer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...