Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Met die PC lukt 't sowieso, de processor is een beest, de grafische kaart is beter dan een GTX280 (en ik kan met een GTX260 en minder goede quad core al op high spelen), dus ja dat lukt sowieso. :D

Vergeet je alleen niet de schijfstations fzo? :?

EDIT: lol, ik heb al vier pagina's op rij aangemaakt. :puh: van 12 tot 16. :D

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen maar ik zou graag ook lid willen worden van de clan. ik heb nu nog niet de echte versie maar binnenkort heb ik hem wel. Ik heb dit topic al doorgelezen en het lijkt me erg leuk om bij jullie in een clan te zitten.

en ik heb ff een benchmark gedaan met gta 4 en dan kom ik op 40fps alles op high en view distance 30 en detail distance 70

ik heb een hd4850 en een intel i7, maar is dit niet een beetje laag voor de videokaart?

en als ik ingame ga rijden wordt het soms maar 13 fps, dat is wel heeel laag toch?

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen maar ik zou graag ook lid willen worden van de clan. ik heb nu nog niet de echte versie maar binnenkort heb ik hem wel. Ik heb dit topic al doorgelezen en het lijkt me erg leuk om bij jullie in een clan te zitten.

en ik heb ff een benchmark gedaan met gta 4 en dan kom ik op 40fps alles op high en view distance 30 en detail distance 70

ik heb een hd4850 en een intel i7, maar is dit niet een beetje laag voor de videokaart?

en als ik ingame ga rijden wordt het soms maar 13 fps, dat is wel heeel laag toch?

Dit is niet heel erg laag hoor. Probeer anders een enkele settings op medium te zetten ipv hoog. ;)

@ Woetsha: een nieuwe meetingen zal waarschijnlijk morgenavond of zondagavond plaatsvinden, maar daarover moet ik nog even met Koe overleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen maar ik zou graag ook lid willen worden van de clan. ik heb nu nog niet de echte versie maar binnenkort heb ik hem wel. Ik heb dit topic al doorgelezen en het lijkt me erg leuk om bij jullie in een clan te zitten.

en ik heb ff een benchmark gedaan met gta 4 en dan kom ik op 40fps alles op high en view distance 30 en detail distance 70

ik heb een hd4850 en een intel i7, maar is dit niet een beetje laag voor de videokaart?

en als ik ingame ga rijden wordt het soms maar 13 fps, dat is wel heeel laag toch?

Je hebt wel een beest van een systeem, maar ik snap niet dat je gemiddeld aan even veel FPS komt als mij met een minder goed systeem (Q8200, GTX260, 3 gig ram) en dezelfde instellingen. M'n videokaart is ongeveer gelijk aan de jouwe, maar met die i7 zou je toch hogere FPS moeten hebben.. En ja, het gebeurt soms wel dat je FPS erg zakken, maar dat heeft iedereen denk ik.

@ Clan leaders: wanneer is de nieuwe meeting? :dans:

EDIT: Ok :puh: (zondagavond kan ik dan wel niet, aangezien het moederdag is en we bij familie gaan). Ik hoop op zaterdag. :Y

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen maar ik zou graag ook lid willen worden van de clan. ik heb nu nog niet de echte versie maar binnenkort heb ik hem wel. Ik heb dit topic al doorgelezen en het lijkt me erg leuk om bij jullie in een clan te zitten.
Aanmelden gaat d.m.v. een PB naar mij of Hanneswasco, lees eerst de beginpost van dit topic op je gemak door. ^_^

en ik heb ff een benchmark gedaan met gta 4 en dan kom ik op 40fps alles op high en view distance 30 en detail distance 70

ik heb een hd4850 en een intel i7, maar is dit niet een beetje laag voor de videokaart? en als ik ingame ga rijden wordt het soms maar 13 fps, dat is wel heeel laag toch?

Dit soort vragen kunnen beter in het subforum GTA IV: Technische Problemen stellen. Sowieso raad ik je aan om je instellingen iets lager te zetten tijdens MultiPlayer, MultiPlayer vraagt volgens mij meer van de PC dan de singleplayer van GTA IV. Daarnaast is het ook slim om alles wat ook van je internet-verbinding gebruik maakt (zoals MSN o.i.d.) af te sluiten voordat je van de MultiPlayer gebruik gaat maken. De snelheid wordt immers bepaald door het traagste onderdeel van je PC, als dat je internet-verbinding is kan je dan nog zo'n monsterlijke PC hebben daar heb je dan weinig aan als je wordt beperkt door je verbinding. Zaken als spyware, adware en dataminers kunnen ongemerkt meeliften op je internet-verbinding, zorg dat je dus regelmatig (1x in de week) je PC verschoont van dit soort troep. Tip van koe: zet deze internet-site tussen je bladwijzers en/of favorieten, of google maar eens naar "Spybot - Search & Destroy". ^_^

Verder nog een huishoudelijke mededeling: morgenavond (zaterdag dus) om 19:00 uur (7 uur 's avonds) is er weer een meeting. Helaas kan ik daar niet bij aanwezig zijn, hopelijk wel een volgende keer. Ik wens jullie alvast een hoop plezier. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen maar ik zou graag ook lid willen worden van de clan. ik heb nu nog niet de echte versie maar binnenkort heb ik hem wel. Ik heb dit topic al doorgelezen en het lijkt me erg leuk om bij jullie in een clan te zitten.
Aanmelden gaat d.m.v. een PB naar mij of Hanneswasco, lees eerst de beginpost van dit topic op je gemak door. ^_^

en ik heb ff een benchmark gedaan met gta 4 en dan kom ik op 40fps alles op high en view distance 30 en detail distance 70

ik heb een hd4850 en een intel i7, maar is dit niet een beetje laag voor de videokaart? en als ik ingame ga rijden wordt het soms maar 13 fps, dat is wel heeel laag toch?

Dit soort vragen kunnen beter in het subforum GTA IV: Technische Problemen stellen. Sowieso raad ik je aan om je instellingen iets lager te zetten tijdens MultiPlayer, MultiPlayer vraagt volgens mij meer van de PC dan de singleplayer van GTA IV. Daarnaast is het ook slim om alles wat ook van je internet-verbinding gebruik maakt (zoals MSN o.i.d.) af te sluiten voordat je van de MultiPlayer gebruik gaat maken. De snelheid wordt immers bepaald door het traagste onderdeel van je PC, als dat je internet-verbinding is kan je dan nog zo'n monsterlijke PC hebben daar heb je dan weinig aan als je wordt beperkt door je verbinding. Zaken als spyware, adware en dataminers kunnen ongemerkt meeliften op je internet-verbinding, zorg dat je dus regelmatig (1x in de week) je PC verschoont van dit soort troep. Tip van koe: zet deze internet-site tussen je bladwijzers en/of favorieten, of google maar eens naar "Spybot - Search & Destroy". ^_^

Verder nog een huishoudelijke mededeling: morgenavond (zaterdag dus) om 19:00 uur (7 uur 's avonds) is er weer een meeting. Helaas kan ik daar niet bij aanwezig zijn, hopelijk wel een volgende keer. Ik wens jullie alvast een hoop plezier. :dans:

sorry het was niet de bedoeling, maar ik zag dat jullie het al een tijd hadden over gta4 dus hierbij mijn excuses :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry het was niet de bedoeling, maar ik zag dat jullie het al een tijd hadden over gta4 dus hierbij mijn excuses :cya:

Vanzodra je GTA IV (legaal) hebt dan zie ik graag een aanmelding binnenkomen. ;)

Herinnering: Vanavond om 19 uur is er weer een clanmeeting!

Link to comment
Delen op andere websites

sorry het was niet de bedoeling, maar ik zag dat jullie het al een tijd hadden over gta4 dus hierbij mijn excuses :cya:

Vanzodra je GTA IV (legaal) hebt dan zie ik graag een aanmelding binnenkomen. ;)

Herinnering: Vanavond om 19 uur is er weer een clanmeeting!

Vraagje hoor, hoe kunnen jullie met een headset op de comp communiceren? :o

Link to comment
Delen op andere websites

I'll be there! :D

En o ja, ik heb ook een headset (:7), maar ik weet niet of ik dat moet gebruiken, en heb 't ook nog nooit geprobeerd. :puh: Is dat gewoon aansluiten, en in-game op de juiste toets drukken?

EDIT: ik heb net gemerkt dat met m'n scherm resolutie op 1240*1024 het spel beter loopt dan op 1024*768. :bonk: Ik kan nu ook m'n reflection quality op high zetten zonder dat de frames onder 30 gaan, en heb altijd rond de 45 FPS bij benchmark. :puh: Op 't strand had ik er daarnet 120. :clown: En dat enkel door m'n resolutie te veranderen, en -nomemrestrict toe te voegen aan de .exe. :Y

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook even bevestigen dat ik er zal zijn om 19u. :tu:

EDIT: Wat mij betreft een succesvolle meeting !!

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik vond het weer een zeer leuke avond. Turf War is altijd leuk, net zoals een afsluitende deatmatch met Rocket Launchers op Hapiness Island. Hannes zal denk ik wel wat screens hebben gemaakt voor het fotoalbum, ik heb er een paar voor dit topic:

post-16696-1241292286_thumb.png

Thundercover in de aanval.

post-16696-1241292318_thumb.png

Uitslag van het potje Turf War.

post-16696-1241292355_thumb.png

Carsex in Team Deatmatch.

post-16696-1241292411_thumb.png

Bijeenkomst op de Rotterdam Tower.

post-16696-1241292459_thumb.png

Samen de Rotterdam Tower af met Mythbuster.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...