Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Normaal gezien mochten mensen in heli's niemand neerschieten als deze waren aan het opstijgen... En ik heb dat dan ook (bijna) niemand zien doen.

Je zegt 't zelf. Bijna niemand, maar na twee keer niet kunnen opstijgen of de anihillators voor je ogen zien aan stukken geschoten worden geef ik er toch ook de brui aan hoor. :-(

Maarja, ik zal in het vervolg rekening houden met jouw voorkeuren enzo.
Dat is echt niet m'n punt hoor. Ik vond 't misschien wel zwaar zuigen, maar als die andere 6 mensen het wel leuk vonden heb ik pech. Ik geef dus enkel mijn mening. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer is de volgende meeting? Kunnen we niet een bepaalde dag en uur kiezen wanneer we een meeting gaan houden, dan is het veel simpeler.
Dat is een goed idee. :tu:
Ik stem voor elke vrijdag! :D
Liep er dan een stemming? :puh: Je mening is genoteerd. :engel: Het was in het begin nog even uitvogelen op welke dagen de meeste leden aanwezig konden zijn en tot nu toe is onze ervaring dat de vrijdag het meest geschikt is. Bij deze is de vrijdag-avond omgedoopt tot "KiWi-avond". Dit betekent dus automatisch dat de volgende meeting uiteraard a.s. vrijdag is. Zoals jullie nu onderhand wel gewend zijn verzamelen we om 19:00 uur bij Hanneswasco in de lobby.

Daarnaast wil ik aan jullie een nieuw lid voorstellen, zijn naam is Djmaddox. Djmaddox welkom bij KiWi United. :tu: Ik hoop dat je a.s. vrijdag aanwezig kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice! :tu: Welkom Djmaddox, je bent hier een heel actief lid en zal dus zeker ook actief zijn bij KiWi. (als ik kijk naar hoeveel leden er in de hoofpost staan die echt nooit online zijn, laat staan op kiwi meetings :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom Djmaddox! :eten:

Ideetje... Kunnen we niet op een dag een clan-war (Team deathmatch) organiseren, misschien tegen LibertyKillerz ofzo.

Lijkt mij wel leuk! :tu: Ik doe ook altijd een clan war bij COD 4 en COD 5 :puh: Alleen moet ik eerst GTA IV origineel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom Djmaddox! :eten:

Ideetje... Kunnen we niet op een dag een clan-war (Team deathmatch) organiseren, misschien tegen LibertyKillerz ofzo.

Daar zit ik al een tijdje aan te denken, maar ik denk dat LibertyKillerZ nog niet zo actief is in de PC-sectie van GTA IV, en het dus moeilijk is om daar tegen te vechten. Ik kan wel eens op internationale fora zoeken, misschien vinden we daar iemand die tegen ons wilt spelen. Al moet ik wel zeggen dat het niveau van clanwars vaak heel hoog ligt, dus dat we tegen amateurs zullen moeten spelen. :puh:

Trouwens, welkom Djmaddox! Jouw taak is om alle leden van KiWi United toe te voegen aan je Games for Windows LIVE account (als vriend), en deze een positieve gamersreputatie te geven (dit kan je pas doen nadat je een keer met hen gespeeld hebt). De ID's van alle leden zijn te vinden in de hoofdpost van dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin nu echt pissed off[/font] te worden van dat *scheldwoord*[/font]Games For Windows-Live. Als ik fallout3 ga spelen en ik klik op Home, opent hij zo een schermpje. Als ik dan op Friends klik, moet ik "deelnemen" aan Windows live. Als ik daarop klik moet ik een 2de account aanmaken en moet ik mijn ouder's emailadres invoeren enz. Kan iemand mij hier mee helpen?

EDIT: add me maar op xfire: djmaddox

Of op msn: vraag in PB

EDIT2: uiteindelijk was ik bij "wachtwoord veranderen" aangekomen en daar had ik mn wachtwoord veranderd, nu blijkt het dat ik toen mijn MSN wachtwoord heb veranderd. Echt lekker geregeld dat windows live gezeik[/font]

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom DJMaddox! Je moet proberen op XBox Live dit te wijzigen. Ik weet niet zeker of je gamertag automatisch gelinked is aan een account op XBox Live, maar als je naar die site hierboven gaat, kun je die aan elkaar linken. Daarna kun je je settings voor ouderlijk toezicht gaan wijzigen. Dat kan door op bovenstaande website naar aanmelden te gaan, je aan te melden, dan rechtsbovenin op je account naam klikken, dan naar Profiel Beheren, dan naar Ouderlijk toezicht, het emailadress en wachtwoord van dat emailadress van je ouders in te vullen, en dan alle opties op deze manier te zetten:

-Nieuwe online friends op: Kind mag akkoord gaan.

-Video op: iedereen.

-Profiel weergeven op: iedereen

-Games for windows multiplayer op: toegestaan.

-Spraak- en tekstberichten op: iedereen.

-Gamerprofiel delen op: iedereen

-Onlinestatus op: iedereen

-Friends-list op: iedereen

Op deze manier hoef je nergens meer een wachtwoord van je ouders voor in te vullen(behalve als je op de XBox Live site weer het ouderlijk toezicht wil veranderen)

Als je je ouderlijk emailadress niet hebt zeg maar, moet je gewoon een nieuw email adress maken en daarbij de leeftijd ouder dan 18 invullen, en dat emailadress gebruiken als zogenaamd 'emailadress van je ouders' :puh: Als je dan doet wat hierboven staat, heb je gewoon nergens meer last van.

Overigens, over die clanwar: Ik denk dat ik op die dag dat die zal plaatsvinden maar even toevallig net weg moet, anders gaat de score van de clan naar beneden :7. In Deathmatch ben ik zoals iedereen hier weet namelijk super slecht. :D

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...