Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ok, ik heb geloof ik een andere account gemaakt genaamd Krakiedo ( :7 )

EDIT: Bij Fallout3 kan ik niet inloggen omdat ik geen geldige productsleutel heb :bonk:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan kan ik een half uurtje langer blijven, want ik hoef pas om 9 uur te werken i.p.v. half 9. dus jullie zijn anderhalf uur verzekerd van een noob die niet kan racen. Leuk hé? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan kan ik een half uurtje langer blijven, want ik hoef pas om 9 uur te werken i.p.v. half 9. dus jullie zijn anderhalf uur verzekerd van een noob die niet kan racen. Leuk hé? :puh:

Super gewoon!

Trouwens, die positieve gamersreputatie zorgt ervoor dat je sneller in matches in de zelfde kamer beland. En natuurlijk heeft de andere dan een mooie reputatie op z'n profiel staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan kan ik een half uurtje langer blijven, want ik hoef pas om 9 uur te werken i.p.v. half 9. dus jullie zijn anderhalf uur verzekerd van een noob die niet kan racen. Leuk hé? :puh:

Jammer, het is alleen deze week vanwege al die vage feestdagen waarvan ik niet eens meer weet welke het nou is morgen. :7

Dus dat is wel weer jammer. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een leuke suggestie als try-out voor tijdens een gameavond, namelijk:

Demolition Derby(ofwel Destruction Derby, hoe je het noemen wil).

Ik heb geen idee welke gamemode het beste is hiervoor, maar ik gok zelf op Deathmatch met alleen maar melee wapens(vanwege het telsysteem voor hoeveel keer je dood bent gegaan)

Doel:

Het doel van deze wedstrijd is zo lang mogelijk je auto rijdende houden.

Uitleg:

Iedereen neemt een gewone, 4 deurs auto(Het handigste is om SUV's(en vrachtwagens enzo natuurlijk) niet toe te staan, aangezien het dan niet eerlijk is), stationwagens mogen ook aangezien deze meestal ongeveer dezelfde sterkte en topsnelheid hebben. Een Admiral of een Stratum zou hier geschikt voor zijn, maar ook een Esperanto, of eigenlijk elke andere sedan kan ook(Sultan is iets minder, aangezien hij veel sneller is). Regel: Als je je voertuig verlaat, ben je in princiepe sowieso uit de wedstrijd. Als je auto dus zo ver kapot is dat hij niet meer rijd, mag je dus niet uitstappen! Wanneer je auto in de fik gaat, mag je niet uitstappen, op deze manier kunnen we via het Deathmatch systeem zien wie de beste was(minste deaths). Uitstappen betekend sowieso dat je uit de wedstrijd ligt(waarschijnlijk wordt je dan toch wel doodgereden, maar dat doet er even niet toe).

Auto's kunnen eventueel gespawnt worden door mensen met mods(bijvoorbeeld Senneken en ik)

We hebben 2 opties voor als iemand dood is gegaan. 1: Je mag een nieuwe auto zoeken/spawnen en terugkeren in de arena, degene met de minste deaths wint, of 2: Je doet niet meer mee en moet wachten tot de rest ook kapot of dood is, last man standing wint dan gewoon sowieso. In het echt geldt het laatste uiteraard, maar aangezien degene die eerder dood zijn gegaan dan moeten wachten, is dat misschien niet zo leuk.

In het echt vinden deze evenementen plaats in een meestal vierkante arena, afgeschermt door hekken enzo, op een modderveld. Wij kunnen bijvoorbeeld op een industrieterrein een vierkante ruimte uitkiezen, het liefste met hekken of iets anders zo veel mogelijk rondom afgesloten. Een parkeerplaats waar geen auto's en lantaarnpalen op staan zou al goed zijn, mits hij groot genoeg is. Hiervoor kunnen we als regel stellen: Als je uit dit gebied gaat, doe je niet meer mee, vandaar ook dat afscherming wel handig is, anders kan iemand uit het gebied geramt worden.

Dit kan heel leuk zijn, mits iedereen het zo speelt zoals het gespeeld hoort te worden.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de clan graag willen joinen, maar het spel zegt dat mijn pc te traag loopt, dus ik wordt dan gekickt uit de multiplayer. Veel succes met de clan.

dat heb k ook altijd met m'n quadcore processor :(

komt omdat dan je ping te hoog is :vp:

heb k onderhand echt een hekel aan gekregen met online spelen :N

(bedoel hiermee algemeen online gamen, niet specifiek in jullie clan :puh: )

Bewerkt: door vincent1994
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg net van LXZ-76 een pb, dat hij en zijn clan Death Inc, ook vaak Destruction Derby doen in IV MP. Zij gebruiken meestal Race, en gaan dan naar de twee torens bij het vliegveld, daar is blijkbaar een soort arena. Als ik even snel op de IV map kijk, zie ik Hier iets wat op twee torens lijkt. Ik denk echter wel dat het handiger is om dit in Deathmatch te doen, en niet in Race, aangezien er anders van die noobs zijn die gewoon naar de finish gaan rijden ofzo, + je kunt in Race niet zien hoe vaak iemand zijn auto kapot ging. Aan de andere kant. in Race kan je niet uit je auto. Het lijkt me het toch waard om er eens naar te kijken vanavond!

@Senneken: Die Demo derby laatst was inderdaad erg hip,

@Nstyle: Geen godmode! Alleen maar om jezelf een auto te spawnen bij het begin.

By the way. Het beste is om allemaal in een grote cirkel met de voorkant naar toe te gaan staan bij het begin. Dit is in het echt vaak ook het geval.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, denk aan die demolition derby van SA, in dat ene stadium. Iedereen vertrekt van aan de buitenste randen en rijdt naar 't midden.

Filmpje van mij, Mythbuster en Whyne (een coole dude :puh: ) in MP, terwijl we zooka basket speelden. :D

Watch in HD, 't duurt slechts 15 seconden. :$

Spijtig genoeg heb ik te laat F2 gedrukt, waardoor 't moment waarop ik op die lantaarnpaal geknikkerd werd er niet bij staat. Maar Mythbuster schoot me er lekker op. :D

Kan iemand trouwens een download link geven naar die thousand thugs? Ik kan 'm nergens vinden.. :N

En nee, ik wil er niet mee cheaten in MP. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet bij de meeting zijn, want ik heb niet genoeg geld om IV origineel te kopen :N (Ik moest mijn ouders nog geld terugbetalen voor mijn nieuwe videokaart)

EDIT: @ hierboven, leuk filmpje :puh:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer verwacht je dat je er wel bij kunt zijn? In principe hebben we elke vrijdag een clan-avond.

@ Mythbuster: Ik heb net vluchtig je suggestie gelezen en op het eerste gezicht lijkt me dat wel leuk om te proberen. Bij succes heb je kans dat we het vaker gaan doen. ^_^

PS Ik kreeg zojuist een berichtje van Hanneswasco dat er een kleine kans is dat hij er niet zal zijn vanavond. (Een optimist leest: een grote kans dat hij er wel is.) In dat geval zal ik de host zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende week zal ik er waarschijnlijk wel zijn :Y Dan heb ik ondertussen weer wat geld verdiend en als ik bij mn oma ff het gras maai krijg ik ook wel 10 euro ofzo :puh:

EDIT: Laat maar, ik krijg nu 30 euro voor mn rapport :dans::dans::dans::dans:

EDIT2: 15% korting bij de BartSmit, meegekregen voor 25 euro :dans:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...