Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Zij gebruiken meestal Race, en gaan dan naar de twee torens bij het vliegveld, daar is blijkbaar een soort arena. Als ik even snel op de IV map kijk, zie ik Hier iets wat op twee torens lijkt.
In het noorden van Meadows Park is een soort arena, met Flying Rat 13, met twee grote torens. Ik heb helaas niet de naam van deze torens kunnen achterhalen maar ze schijnen in het echt ook te bestaan. Kijk nog maar eens naar de film 'MIB' (Men In Black) waarbij de schotels op de torens een soort ruimteschepen blijken te zijn. (In een film kan alles. :7 ) Maar deze arena is wel erg klein, we kunnen ook het vliegveld nemen of het havengebied Port Tudor (Alderney, Normandy, Port Tudor), waar je ook missies van Phill Bell krijgt. Of de 'oval' bij de parkeergarage / metrostation voor het vliegveld.
EDIT: Laat maar, ik krijg nu 30 euro voor mn rapport :dans::dans::dans::dans:

EDIT2: 15% korting bij de BartSmit, meegekregen voor 25 euro :dans:

Kijk eens wat je ijver en vlijt op school jou heeft gebracht. :D

Betekent dit dat je er straks al bij kunt zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je er dan al zijn maddox? :D

En @ Koe: inderdaad, Myth, ik en Nstyle hebben daarnet wat gezocht, en Mythbuster vond ineens 'de perfecte plek'. :D Dat is dezelfde als die jij aangeeft in de post, en ik denk dat libertykillerz die ook gebruiken, ik herkende 'm namelijk van een banner van hun. En zo klein istie niet, dat maakt 't overigens leuker.

Ik heb ook nog een leuke gevonden, bovenop die parking lot aan 't vliegveld. Da's mooi afgebakend, en je kan eraf geduwd worden door één stunt jump, als je pech hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee gold-member o.i.d. heeft daar niets mee te maken. Het grote verschil bij jou tussen singleplayer en multiplayer (FPS) komt waarschijnlijk door je (slechte) Internet verbinding.

En @ Koe: inderdaad, Myth, ik en Nstyle hebben daarnet wat gezocht, en Mythbuster vond ineens 'de perfecte plek'. :D Dat is dezelfde als die jij aangeeft in de post, en ik denk dat libertykillerz die ook gebruiken, ik herkende 'm namelijk van een banner van hun. En zo klein istie niet, dat maakt 't overigens leuker.
In mijn herinnering leek die kleiner, maar nu we daar gespeeld hebben is het idd een perfecte locatie. :tu:

Nog even aan Senneken en Djmaddox m.b.t. jullie Internet even de volgende zaken controleren:

  • Gebruik alleen programma's die je nodig hebt voor IV:MP, sluit dus extra's af, zoals MSN Skype en weet ik veel allemaal.
  • Gebruik je een router controleer dan of de juiste poorten open staan, technische details weet ik niet. Of probeer je PC met het Internet te verbinden zonder router dus zo:
    PC > modem > Internet
  • Zorg ervoor dat je PC vrij is van spyware en dat soort troep (dataminers etc.). Die zorgen voor een slechte Internet verbinding.
  • Zet zo nodig je grafische instellingen lager dan je gewend bent in singleplayer.
  • Zorg ervoor dat je Firewall de juiste poorten doorlaat, wederom ben ik niet bij kennis m.b.t. de technische details.
  • Controleer of je een anti-virus programma gebruikt die je PC vertraagt (zoals Norton), en kijk of je dat kan verhelpen.
  • Voor technische hulp over bovenstaande even informeren in de Computer Talk fora.

Succes ^_^

PS ik hoop echt dat jullie je problemen kunt verhelpen, want in 2 uur tijd 2 spelletjes spelen maakt een meeting er niet leuker op. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet alles uit voor ik GTA IV opstart, 't enige dat opstaat is Social club + gta iv.

Voor GTA IV horen geen poorten open te staan, m'n internet is via netstroom en dus zonder router.

Ik heb geen spyware of andere troep op m'n pc staan.

Ik heb ze eens lager gezet, hielp geen reet. En online haal ik nog steeds 30 FPS zonder lagg.

Firewall stond compleet af vanavond. Hielp ook geen reet.

AVG staat aan maar scant niet, en vertraagt de boel niet.

Computer fora heb ik niet nodig hiervoor. :puh:

Leg me maar eens uit waaraan 't kan liggen dat ik iedereen en alles kan joinen, behalve als Thundercover er is. Ik heb deze week elke avond gespeeld met Mythbuster en Whyne, en NOOIT disconnecties/unable to join meldingen gehad. Ik kon deze avond iedereen joinen in de server, tenzij TC er was. En omgekeerd ook, 't is slechts één keer goed gelukt. 't ligt sowieso NIET aan m'n pc of internet, dus daar moet niemand meer commentaar op geven. :puh:

Ik en Thunder botsen gewoon. En als 't zo voortgaat elke avond (dat ik niet samen met TC kan), dan speel ik wel alleen of ga ik naar Libertykillerz fzo..

Want steeds maar horen dat 't aan mij ligt en verder spelen zonder me, zuigt wel zwaar.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Het kan zijn dat je Thundercover een slechte reputatie hebt gegeven of omgekeerd waardoor de server er voor zorg dat jullie niet meer met elkaar mogen spelen. :)

Spijtig dat ik om 19u moest gaan voetballen anders had ik zeker meegedaan.

Edit: Nu is het niet meer @hierboven maar @vorige-pagina-onderste-post. :clown:

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Dat geldt toch alleen in ranked matches?! Anyway, ik denk niet dat het aan Senneken ligt hoor, maar gewoon aan IV zelf. Toen alleen Thundercover en ik er nog waren, heb ik Senneken nog een keer uitgenodigd. Toen ging het wel en hebben we nog Hangman's Noose gedaan.

Anyway, ik heb wel een screen voor in het fotoalbum :D

KiWiUniteddemoderby.png

Was jammer dat we op dat moment de serverslots niet op privat hadden, er kwam een of andere mongool die Senne's auto kapot begon te schieten, waardoor zijn auto al begon te roken en de motor er eerder mee op hield. KoE en ik hadden niet genoeg tijd om elkaar af te slachten, maar zijn auto rookte en die van mij niet :7, maarja, hij had weer een kill en dus meer geld omdat 'ie een van de anderen omver had gereden toen diegene z'n auto kapot ging :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Anyway, ik heb wel een screen voor in het fotoalbum :D

Hij staat in het album. ;)

Dan, over dat probleem van het joinen van Senneken/Thundercover. Ik vind dit nog altijd een heel vreemd probleem, en ik weet dus zelf ook echt geen oplossing. Maar ik wil echt niet dat jij (of Thundercover) uit de clan stapt Senneken.

Ik hoop eigenlijk dat het probleem gewoon weg gaat. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Anyway, ik denk niet dat het aan Senneken ligt hoor, maar gewoon aan IV zelf. Toen alleen Thundercover en ik er nog waren, heb ik Senneken nog een keer uitgenodigd. Toen ging het wel en hebben we nog Hangman's Noose gedaan.
Dat zegt dus wel weer genoeg, dat is maar met drie spelers. Telkens als er 4 of 5 spelers zijn wordt Senneken eruit geschopt. Er is dus waarschijnlijk geen conflict tussen Senneken en TC of met mij, maar het lijkt erop dat Senneken alleen erbij kan komen tot een maximum van 4 spelers. :cab:
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is het zo:

Als ik met 3 mensen speel heb ik 15FPS

Met 2 mensen ong 20-25FPS

Dus als je met 20 mensen speel heb je ongeveer 0 FPS= kick.

Dat is het probleem. Ik heb het en Senneken ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is het zo:

Als ik met 3 mensen speel heb ik 15FPS

Met 2 mensen ong 20-25FPS

Dus als je met 20 mensen speel heb je ongeveer 0 FPS= kick.

Dat is het probleem. Ik heb het en Senneken ook.

Weet je zeker dat Senneken dit probleem ook heeft? Want hij blijft 30 FPS halen als er verschillende andere mensen in de server zitten, ten minste dat zei hij toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zit vaak genoeg met Senneken en Whyne en nog veel meer mensen te free-roamen enzo, en Senneken heeft dan geen last van lag/frame drops.

Dus mensen, hou alsjeblieft op met zeggen dat het aan Senneken ligt(of aan iemand anders), want het is, lijkt mij, gewoon iets raars in GTA IV zelf. Ik heb meer mensen online zien vertrekken zonder iets te zeggen terwijl ik ik al 'n uur met diegene aan het praten en rondrijden was, heel vaak PRECIES als er iemand anders joinde.

Misschien botsen bepaalde internet providers?!(ik verzin maar iets)...

Overigens denk ik dat DJMaddox1 een ander probleem heeft dan Senneken, bij DJMaddox1 denk ik dat het ofwel aan zijn internet verbinding zelf ligt, of hij draait(bewust of onbewust) bepaalde programma's (die internet gebruiken) terwijl hij IV speelt. Misschien kan zijn computer/internet het 'niet helemaal aan'(om het zo te zeggen) als er de extra last bij komt van het online spelen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zit vaak genoeg met Senneken en Whyne en nog veel meer mensen te free-roamen enzo, en Senneken heeft dan geen last van lag/frame drops.

Dus mensen, hou alsjeblieft op met zeggen dat het aan Senneken ligt(of aan iemand anders), want het is, lijkt mij, gewoon iets raars in GTA IV zelf. Ik heb meer mensen online zien vertrekken zonder iets te zeggen terwijl ik ik al 'n uur met diegene aan het praten en rondrijden was, heel vaak PRECIES als er iemand anders joinde.

Misschien botsen bepaalde internet providers?!(ik verzin maar iets)...

Jij bent liev. :$

Ik heb inderdaad op dezelfde instellingen als offline gewoon ~30 FPS, zonder enige vorm van framedrops of lagg, of 't nu op 't strand is of in een heli. Ik heb onlangs met Mythbuster een match gestart, en nog voor we konden starten waren er 4 onbekenden gejoined. Dus nee, ik heb geen beperking van zoveel mensen, en nee, ik heb ook geen lagg als ik met 14 mensen speel.

Het ligt NIET aan m'n internet, en NIET aan m'n pc. Ik weet ook niet hoe 't komt, maar iedereen zit hier op mijn kop te kakken, terwijl Thundercover er ook last van heeft, en af en toe ook mensen niet kunnen joinen. En dan "ligt 't ook weer aan mij".. :-( Alsof ik ervoor zorg dat niemand kan joinen of problemen krijgt.

@ Koe: klopt dus ook niet, ik kan makkelijk online gaan en een match van 14 joinen in TDM, of race of whatever zonder lag of connectie problemen.

EDIT@EDIT@hierboven :puh: : Ik heb idd niet hetzelfde probleem als Maddox. Ik heb nooit framedrops en m'n FPS verminderen niet naargelang 't aantal spelers. Overigens, als 't aan mijn internet zou liggen zou Games For windows Live me automatisch uitloggen omdat ik geen verbinding heb, maar dat is nooit 't geval.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit speciaal al mn processen waarvan ik weet dat ze afgesloten kunnen worden, anders gebruik ik 800MB RAM. Als ik ze afgesloten heb zit ik weer op 400MB. Maar ik draai geen andere programma's die internet gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...