Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ahum, ik weet niet zo veel van computers hoor, maar.. als 800MB ram je een probleem lijkt, hoeveel GB ram heb je dan in je pc zitten? Ik dacht dat IV minimaal 1 gb nodig had,.. hoe kan 800 mb dan eigenlijk zo erg zijn?

Ik heb zelf 4 gb ram(draai XP), en ik gebruik denk ik iets van 400 ofzo? (Weet niet zeker hoor). Maar stel dat ik 2GB zou gebruiken(wat in princiepe niet eens kan denk ik, als we het alleen over IV hebben :puh:), dan zou dat met 4GB geen probleem moeten zijn lijkt me.. Dus waarom zou 800MB wel een probleem zijn als je 1GB hebt?

Niet dat deze post nou zo veel nut heeft hoor, maar ik zit even hardop te denken xD

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet wel even gekicked omdat "m'n pc was running too slow". :-( Maar dat kwam doordat er ineens ene Gert Wilders 9 in de match kwam, zei "dat hij dit game ging doen crashen", en iets deed waardoor iedereen één voor een van de match gekicked werd en er geweldige lagg ontstond.

Je zag zo iedereen verdwijnen, en ik hield 't nog tot één van de langsten vol. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ahum, ik weet niet zo veel van computers hoor, maar.. als 800MB ram je een probleem lijkt, hoeveel GB ram heb je dan in je pc zitten? Ik dacht dat IV minimaal 1 gb nodig had,.. hoe kan 800 mb dan eigenlijk zo erg zijn?

Ik heb zelf 4 gb ram(draai XP), en ik gebruik denk ik iets van 400 ofzo? (Weet niet zeker hoor). Maar stel dat ik 2GB zou gebruiken(wat in princiepe niet eens kan denk ik, als we het alleen over IV hebben :puh: ), dan zou dat met 4GB geen probleem moeten zijn lijkt me.. Dus waarom zou 800MB wel een probleem zijn als je 1GB hebt?

Niet dat deze post nou zo veel nut heeft hoor, maar ik zit even hardop te denken xD

Kheb 2GB RAM, wordt binnenkort denk ik 4. En @ Senneken vorige pagina onderaan, Ik heb een AMD Athlon x2 Dual Core 6000+ @ 3,11Ghz.

Link to comment
Delen op andere websites

De W moet met een hoofdletter :7 Maar heel nice. Over die tournaments: weet nog niet of ik mee doe, ben niet erg goed in IV, alleen met racen win ik wel eens wat. Zal er over na denken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Doe gewoon mee, het maakt niets uit of je wint. Als Hannes bij de pc meedoet ben je sowieso al kansloos bij deadmatch, dus dan maakt het ook niets meer uit. :tu:

@ senneken: Half MB?! Lekker te gebruiken als signature. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

De W moet met een hoofdletter :7

:-(

@ senneken: Half MB?! Lekker te gebruiken als signature. :cab:

:-(

Ik weet dat 't te groot is, en kan 't maar resizen tot 270 kb zonder quality loss. Onder de 100 kilobytes heet het nog maar 4 kleuren. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat 't te groot is, en kan 't maar resizen tot 270 kb zonder quality loss. Onder de 100 kilobytes heet het nog maar 4 kleuren. :-(

38 frames zijn ook nogal veel he.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat 't te groot is, en kan 't maar resizen tot 270 kb zonder quality loss. Onder de 100 kilobytes heet het nog maar 4 kleuren. :-(

38 frames zijn ook nogal veel he.

Ik weet 't, mar met minder frames stottert 't. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, vrijdag is er weer een meeting en zoals gewoonlijk om 19:00u. PB me als je kan of niet kan komen met de reden, als je het niet wilt vertellen, vertel het toch maar. Ik hoop dat er veel mensen zullen afwezig zijn en ik, Hanneswasco en Koe hebben al besproken welke modes we zullen spelen enzo. Lolzz, modstyle is wel leuk heh _O_ . Nu ga ik gaan stoeien met Miek! Harder Miek, harder! Ik bedoel lol maken enzo. (misschien datgene aan wat je nu denkt, wie weet :O)

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer neem jij de rol van leader of co-leader op je? Daarnaast heb je helemaal niets met mij besproken en ik vind het nogal vreemd dat je hoopt dat veel leden afwezig zullen zijn. Een rare manier van doen Nstyle08Z. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...