Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Maar Hannes, op zich zijn KiWi United en GTAForum toch vrij onafhankelijk van elkaar... Dat hij zich misdragen heeft op 't forum betekent toch niet dat hij zich ook misdraagt op de meetings? GTAForum is enkel 't talk topic van de KiWi clan, voor de rest is er toch niets dat 't aan de meetings linkt. We zijn een GTA IV clan, niet een GTAForum clan. Ik zou zeggen: maak een stembus op fzo, want dit vind ik echt wel triest. En we zijn dan al met niet zo heel veel..

EDIT: overigens wou Koe hem gisteravond nog uitnodigen om mee te doen (dan werden de teams eerlijk), en de meerderheid ging akkoord...

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Maar Hannes, op zich zijn KiWi United en GTAForum toch vrij onafhankelijk van elkaar... Dat hij zich misdragen heeft op 't forum betekent toch niet dat hij zich ook misdraagt op de meetings? GTAForum is enkel 't talk topic van de KiWi clan, voor de rest is er toch niets dat 't aan de meetings linkt. We zijn een GTA IV clan, niet een GTAForum clan. Ik zou zeggen: maak een stembus op fzo, want dit vind ik echt wel triest. En we zijn dan al met niet zo heel veel..

EDIT: overigens wou Koe hem gisteravond nog uitnodigen om mee te doen (dan werden de teams eerlijk), en de meerderheid ging akkoord...

Nee is nee, het spijt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet harteloos, niet gemeen. Is volgens mij gewoon heel simpel (al vind ik het ook super ***!! dat Nikita geband is, daar niet van)

Maar we willen van KiWi United een goed clan maken, naamsbekendheid hebben, groeien enz..? Dat lijkt me toch wel. Om groter te worden kunnen we bijvoorbeeld als we 15 leden hebben een blog gaan aanvragen bij de crew. Maar dat kan alleen als we in de ogen van de crew serieus bezig zijn.

Nou... en je kunt er vergif op innemen dat clans die zich bezighouden met banned leden niet door de crew als "serieus" gezien worden.

Trouwens, ik heb vandaag alle clan-leden eventjes toegevoegd :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet harteloos, niet gemeen. Is volgens mij gewoon heel simpel (al vind ik het ook super ***!! dat Nikita geband is, daar niet van)

Maar we willen van KiWi United een goed clan maken, naamsbekendheid hebben, groeien enz..? Dat lijkt me toch wel. Om groter te worden kunnen we bijvoorbeeld als we 15 leden hebben een blog gaan aanvragen bij de crew. Maar dat kan alleen als we in de ogen van de crew serieus bezig zijn.

Nou... en je kunt er vergif op innemen dat clans die zich bezighouden met banned leden niet door de crew als "serieus" gezien worden.

Eigenlijk hoeven wij geen blog aan te vragen bij de crew, aangezien Koe en ik moderator zijn en dus zelf een blog kunnen aanmaken en die voor KiWi United gebruiken. :puh: Maar het gaat er niet om of de crew van GTAForum het goed zou vinden of niet, dat we Nikita naar meetings laten komen, maar het gaat er eerder om of de crew van KiWi United het goed vind of niet. En dat vinden wij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral zo stil hier. :(

Niet vergeten dat er morgen terug een meeting is (om 19u00)!

En nog iets: heeft iemand toevallig Far Cry 2 voor PC, want ik zoek mensen om samen online te spelen op Far Cry 2. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral zo stil hier. :(

Niet vergeten dat er morgen terug een meeting is (om 19u00)!

En nog iets: heeft iemand toevallig Far Cry 2 voor PC, want ik zoek mensen om samen online te spelen op Far Cry 2. :)

Ik heb Farcry 2 voor de PC =)

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral zo stil hier. :(

Niet vergeten dat er morgen terug een meeting is (om 19u00)!

En nog iets: heeft iemand toevallig Far Cry 2 voor PC, want ik zoek mensen om samen online te spelen op Far Cry 2. :)

Ik heb Farcry 2 voor de PC =)

En heb je al veel online gespeeld/speel je nu nog?

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral zo stil hier. :(

Niet vergeten dat er morgen terug een meeting is (om 19u00)!

En nog iets: heeft iemand toevallig Far Cry 2 voor PC, want ik zoek mensen om samen online te spelen op Far Cry 2. :)

Ik heb Farcry 2 voor de PC =)

En heb je al veel online gespeeld/speel je nu nog?

Kheb nog nooit Online gespeelt, ik had hem gedownload(ben nu op 20%) en dan kan je niet online. Maar bij mijn nieuwe videokaart zat Farcry2 origineel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Aight, Ik heb ook geen Far Cry 2,.. maar wel zin in de meeting van vanavond :)

Overigens zal ik alvast melden dat ik de 19e juni niet aanwezig ben op de meeting. Ik heb dan namelijk een sweet 16 feest van iemand van school, en dat begint om 8 uur.. En ik ben de rest van de dag ook grotendeels weg omdat ik naar de open dagen van de Luchtmacht in Volkel ga.. Dus helaas.. Maar vanavond en volgende week enzo ben ik er natuurlijk gewoon :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...