Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Woei. Vanavond meeting, was ik alweer bijna vergeten. Kan zijn dat ik wat later ben, ik heb mezelf opgedragen al wat geschiedenis te leren. Ik begin namelijk volgende week dinsdag met de examens, en ik doe liever een paar vakken op voorhand. Dus vandaag ben ik er nog, misschien volgende week niet. Maar hopelijk en normaal gezien wel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nou moe... :-(

Eerst ging het prima, toen met die Derby zou Hannes een nieuwe starten omdat de helft van de spelers weg was (geloof ik?) en daarna werd ik meerdere keren door Hannes en Koe invite. Maar een paar keer kreeg ik iets van dat ik niet kon joinen omdat ik gekicked was, en een paar keer stond ik na een invite op mn dooie eentje in die lobby :?

ksnap niet hoe dat kan eigenlijk :puh:

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gehoopt met mijn nieuwe PC onderdelen mee te gamen, maar me PC zat niet optijd in elkaar. :7

Helaas, volgende keer beter.

Inderdaad, en hopelijk kan je dan ook zonder problemen GTA IV op high spelen?

Ik wil me verontschuldigen dat ik zo snel wegging gisterenavond, maar m'n hoofd staat er nu echt niet naar om te gamen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Halo allemaal en bedankt dat ik mocht toetreden in de KiWi United! Ik hoop dat het zeer gezellig gaat worden en dat we veel lol gaan hebben :puh:

Grz GTA_MasterNL

Link to comment
Delen op andere websites

headery.png

KiWi United organiseert samen met de andere (grote) clans van dit forum de Grand Theft Auto IV Tournaments! Wij zouden het graag hebben dat onze leden ook deelnemen aan deze tournaments. Klik hier voor meer info.

Ik herhaal dit nog eens omdat er slechts enkele leden van onze clan mee doen aan de contest en ik dit teleurstellend vind. :O De eerste tournament vind plaatst op een vrijdag (26/06) en dus zou iedereen normaal wel moeten kunnen aangezien dit op het uur is dat er normaal meeting is van KiWi United.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet, dan heb ik KiWi meeting.. :7 xD

Nee maar ik meld me er niet voor aan omdat ik weet dat ik toch niets zal winnen, behalve heeeel misschien een race-je.. Ik ben nog niet goed genoeg in IV om hieraan mee te doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe gewoon mee voor de gezelligheid en de fun. Ik weet dat ik in deadmatch niet zal winnen als Hannes meedoet (hoewel ik het wel steeds beter doe :dans:), maar het gaat mij sowieso niet om het winnen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe gewoon mee voor de gezelligheid en de fun. Ik weet dat ik in deadmatch niet zal winnen als Hannes meedoet (hoewel ik het wel steeds beter doe :dans:), maar het gaat mij sowieso niet om het winnen. :puh:

Ja tis echt schandalig gewoon, normaal word ik al keihard afgemaakt, maar bij Hannes ben ik al neergepaft voordat ik hem uberhaupt gezien heb :D

Maargoed, ik ga inderdaad ook mee voor de fun, al hoop ik dat ik dan wel wat langer "ingame" blijf dan bij de afgelopen KiWi meeting. (een uur de home-knop als soort van F5 gebruiken, wachtend op een nieuwe invite, is bar vermoeiend :puh: )

EDIT: trouwens nog ff iets: Ik heb bij het joinen van KiWi heel braafje's alle clan-leden toegevoegd enzo, maar de meesten hebben totaal niet geaccepteerd.. :-(

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...