Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Er is iemand met mijn msn gaan lopen, dus moest ik ook een nieuw account maken voor GfW. Mijn nieuwe account is Woetsha Online, ik zal iedereen wel toevoegen ;).

Edit: Hannes, zou je zo lief zijn om mijn GfW naam te veranderen in dit startpost en ook in het topic van Open Tournaments. :D

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet erg goed bent in DM doe je toch ook gewoon mee? Het gaat ook grotendeels om de sfeer he. :D

Edit: Hannes, zou je zo lief zijn om mijn GfW naam te veranderen in dit startpost en ook in het topic van Open Tournaments. :D

Veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: trouwens nog ff iets: Ik heb bij het joinen van KiWi heel braafje's alle clan-leden toegevoegd enzo, maar de meesten hebben totaal niet geaccepteerd.. :-(

Ik heb je nog niet toegevoegd ivm computerproblemen(iets wat al mn .EXE's canceled :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond zal ik waarschijnlijk geen auto's meer kunnen spawnen voor jullie(b.v. voor demolition derby). Toen ik gisteren ingame was en na een tijdje in MP van server wilde wisselen, kreeg ik in mijn mobiel het bericht dat ik met aangepaste bestanden geen multiplayer kon spelen. Uiteraard de mod verwijderd, en toen deed hij het weer. Ik zal zo nog proberen de mod er terug in te zetten om te kijken of hij het weer doet, maar dat zal wel niet. Waarschijnlijk komt het erdoor dat Live gisteren(volgens een bericht dat ik in Live kreeg) geupdate werd ofzoiets, anderen waar ik ook MP mee speelde konden echter wel met de mods blijven spelen(waarschijnlijk wel andere mods).

Dus, helaas.. xD

Link to comment
Delen op andere websites

TDM met Rocket Launchers was toch wel grappig :D

Alleen jammer dat ik op den duur disconnect werd, want "my computer was running too slow", alle explosie's werden hem net iets te veel :schater:

Owjah, en 1 ding: helaas zaten we vanavond met zn 4en GTA IV te spelen, terwijl er toch echt veel meer leden in deze clan zitten... toe.. komop zeg :-(

En er zullen vast leden zijn die goede redenen hadden om niet te komen, maar zeg dat dan gewoon van tevoren dat je niet kunt ofzo?

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

En er zullen vast leden zijn die goede redenen hadden om niet te komen, maar zeg dat dan gewoon van tevoren dat je niet kunt ofzo?
Voor mij is vrijdag een ongepaste dag, want ik ga elke vrijdag voetballen. Misschien kunnen we vrijdag en zaterdag een meeting houden?
Link to comment
Delen op andere websites

En er zullen vast leden zijn die goede redenen hadden om niet te komen, maar zeg dat dan gewoon van tevoren dat je niet kunt ofzo?
Voor mij is vrijdag een ongepaste dag, want ik ga elke vrijdag voetballen. Misschien kunnen we vrijdag en zaterdag een meeting houden?

Oh, ik dacht dat vrijdag voor iedereen geschikt was. :puh: Nou, als jullie het liever op een andere dag houden, of afwisselend dan mogen jullie dat zeggen en dan zien we op welke dag we meetings moeten houden, want met 4 spelers is het inderdaad niet zo leuk. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik gister niet bij de clan meeting kon zijn, mn pc is tijdelijk afgepakt door mn ouders, omdat ik toetsweek heb volgende week dus moet ik heeel goed leren. Ik wil namelijk wel over gaan. :puh: Nu zit ik op een AMD 2800+ :N dus never nooit geen GTA IV op die ''pc'' (als je dat een pc kan noemen).

Volgende week ben ik er zeker weten!

Grz GTA_MasterNL

Link to comment
Delen op andere websites

En ik ben er meestal maar half, omdat ik soms de 'cannot join game where you were kicked from' tekst krijg. En aangezien dan iedereen maar op m'n kop begint te kakken, laat ik de meeting maar voor wat het is wanneer ik dat bericht krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik ben er meestal maar half, omdat ik soms de 'cannot join game where you were kicked from' tekst krijg. En aangezien dan iedereen maar op m'n kop begint te kakken, laat ik de meeting maar voor wat het is wanneer ik dat bericht krijg.

Aha... dan ben ik dus niet de enige met die doffe ellende, heb nog geen 1 meeting van begin tot eind meegemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Afwisselen van vrijdag en zaterdag vind ik prima. Zondag kan nu ook wel, omdat het voetbalseizoen inmiddels weer een tijdje voorbij is. Laten we in ieder geval nog een paar volle meetings hebben, zodat we met een goed gevoel vakantie gaan houden. :)

@ senneken: De laatste tijd gaat het toch goed? Misschien moeten we gewoon niet halverwege een meeting een nieuwe party starten, want als iedereen er in zit, blijft het vaak wel goed. Ik had er één meeting echt last van, maar inmiddels niet meer gelukkig.

Link to comment
Delen op andere websites

't Is maar wat jij goed noemt. Vorige week kreeg ik na een halfuur het bericht 'kicked blabla' en heb ik gewoon Alt + F4 gedaan, gisteren kreeg ik 't bericht weer en heb ik wat in single player voortgedaan tot ik geen zin meer had.

En alle weken daarvoor moesten jullie steeds nieuwe matches starten en kreeg ik te horen dat wanneer iemand ff niet kon joinen fzo, steeds door mij kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar 't enige wat ik kan bedenken waar het door kan komen dat iemand tijdens een match gekicked word, is doordat diegene alt+tab drukt.. Dan krijg je als je (niet heel snel) terug ingame gaat de melding 'you're pc is running too slowly'. Verder kan het gewoon zijn dat je heel veel lagged, dan krijg je dezelfde melding en wordt je dus ook gekicked.. Ik ben nog nooit om een andere reden gekicked :?.. En vanzelfsprekend, als je dan terug wilt joinen, krijg je de melding dat je daar niet in kan omdat je daarvan gekicked bent, dus da's logisch. Als je dus eenmaal in de server bent, níet weggaan want dan heb je kans dat er staat 'unable to join match', en al zeker niet alt+tabben, want dan wordt je gekicked.

Overigens zal ik alvast zeggen dat ik weet dat je(Senneken) geen van die twee dingen doet/daar last van heeft, dus ik snap niet hoe het komt dat je soms midden in een match gekicked wordt...

En tja, hoe het komt dat er staat 'unable to join match', dat weet ik niet, heb het de laatste tijd met wel meer servers met sommige mensen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...