Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Wel vreemd dit allemaal. Meestal als ik op Alt + tab druk kan ik gwn weer doorgaan als ik terug ga naar GTA IV. Wat het namelijk ook kan zijn dat jullie router GTA IV blokkeert. Ik heb dat namelijk ook, alleen ik heb hem geportforward. Als je daar geen zin in hebt, dan kan je ook tijdelijk de router er tussen uit halen en dan GTA IV spelen.

Dan heb je 2 mogelijkheden.

1. Gooi je router er tussen uit als je GTA IV gaat spelen

2. Port Forward je router zodat ie GTA IV doorlaat.

Grz GTA_MasterNL

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Wel vreemd dit allemaal. Meestal als ik op Alt + tab druk kan ik gwn weer doorgaan als ik terug ga naar GTA IV. Wat het namelijk ook kan zijn dat jullie router GTA IV blokkeert. Ik heb dat namelijk ook, alleen ik heb hem geportforward. Als je daar geen zin in hebt, dan kan je ook tijdelijk de router er tussen uit halen en dan GTA IV spelen.

Dan heb je 2 mogelijkheden.

1. Gooi je router er tussen uit als je GTA IV gaat spelen

2. Port Forward je router zodat ie GTA IV doorlaat.

Grz GTA_MasterNL

Master de oplossing die jij biedt is volgens mij als je niet mag joinen wanneer je je porten gesloten hebt? Mocht dat zo zijn heb ik daarvoor een snelle oplossing. Log in op je modem en zet je "bridge" open. Dit werkt voor mij zowel voor GTA als het hosten van COD WAW co-op. Daarvoor kon ik het beide niet. Weet je niet hoe op je modem in te loggen bel dan de technische helpdesk van je provider.

Overigens wanneer ik alt+tab krijg ik ook weleens de melding "your pc is running too slow". Ik denk dat de pc GTA grotendeels uit het geheugen schoont als je alt+tab doet. Heeft meer met programmeren dan de pc te maken lijkt me aan me pc kan het niet liggen.

Iets anders:

Zoeken jullie nog leden en zijn jullie een beetje actief qua spelen?

EDIT: Mijn live id is: TomassoNL / Xfire: tomassonl

Bewerkt: door Tomasso
Link to comment
Delen op andere websites

Zoeken jullie nog leden en zijn jullie een beetje actief qua spelen?

EDIT: Mijn live id is: TomassoNL / Xfire: tomassonl

We spelen elke vrijdag nog eens tezamen, tijdens de wekelijkse meeting. Je mag gerust joinen, voor meer info kijk je in de hoofdpost. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik zie dus dat er elke week clan meeting is. Nou kon k vorige week niet. Alleen deze week maar heeel ff, onze school heeft weer als afsluiting een schoolfeest om 20:00 :duh: Dus k kan maar +- 45 min. Kan dat gwn? Naja volgende week heb ik dan eindelijk rust ^_^ (ow shit al k dan maar neit al op vakantie ben)

Gratz GTA_MasterNL

(EDIT: tekst was een beetje vaag)

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb nog ff een vraagje. Ik zie dus dat er elke week clan meeting is. Nou kon k vorige week niet. Alleen deze week maar heeel ff, onze school heeft weer als afsluiting een schoolfeest om 20:00 :duh: Dus k kan maar +- 45 min. Naja volgende week heb ik dan eindelijk rust ^_^ (ow shit al k dan maar neit al op vakantie ben)

Gratz GTA_MasterNL

Dat is niet zo erg hoor. De week daarna is het trouwens een IV: Open Tournament, en dan is het dus geen meeting. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist IV gespeelt zonder Framedrops en ik heb online kunnen spelen! De ene keer doet ie het niet en de andere keer wel. :puh:

Dan maar hopen dat hij het morgen wel doet he! :puh: Ik hoop er morgen te kunnen zijn, we gaan met de klas om 2 uur 's middags weg, dus het kan zijn dat het wat later uitloopt. We zien wel. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het voor de zekerheid nog maar een keer posten: Morgen kan ik er helaas niet zijn, want dan heb ik een verjaardagsfeest van iemand van school om 20:00, en da's wel zo'n 20 minuten fietsen, en heb ook nog tijd nodig om te douchen enzo want ik ben voor de rest ook al bijna de hele dag weg(naar open dag van Luchtmacht in Volkel).

Dus helaas, over 2 weken dan maar..(aangezien ik net lees dat er volgende week weer geen meeting is vanwege IV: Open Tournament...)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar op die IV tournaments kan je toch komen, gewoon voor de fun! :D

Ik zal er morgen wel zijn waarschijnlijk, al heb ik dit weekend wiskunde te leren voor examen maandag, en ik heb een buis op te halen. :puh: Maar goed, ik blijf dan zolang GTA IV 't toelaat.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het voor de zekerheid nog maar een keer posten: Morgen kan ik er helaas niet zijn, want dan heb ik een verjaardagsfeest van iemand van school om 20:00, en da's wel zo'n 20 minuten fietsen, en heb ook nog tijd nodig om te douchen enzo want ik ben voor de rest ook al bijna de hele dag weg(naar open dag van Luchtmacht in Volkel).

Dus helaas, over 2 weken dan maar..(aangezien ik net lees dat er volgende week weer geen meeting is vanwege IV: Open Tournament...)

Open dag van de luchtmacht????? is die morgen al? Ik was vorig jaar bij de show in leeuwarden (volgens mij was dat oowk van de luchtmacht).

Owja nog iets anders. Het gaat voor mij eigenlijk ook moeilijk worden, want ik heb ook een schoolfeest waar ik om 20:00 moet zijn. Ik ben net thuis en ik moet ook nog eten en douchen enz. en ook nog wat andere dingen doen. Sorry het komt wel ff raar over, want k zit nu al 2 weken in de clan maar nog geen enkele meeting gehad :puh:

Wat ik eigenlijk al meerdere hoorde zeggen, is het neit makkelijker om anders zaterdag of zondag een meeting te houden, volgens mij komt dit voor veel meer mensen beter uit, ik denk ook dat er veel meer mensen meer dan 1 keer per week op GTAForum of GTA IV actief zijn, misschien is het ook leuk om 2 x in de week een meeting te houden.

Grz GTA_MasterNL

(EDIT: Heel verhaal bijgevoegd, omdat ik anders een dubbelpost heb ;) )

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond meeting. :eten:

Ik ga nu (18:22) eten.

EDIT: uitgegeten.

EDIT2: Alleen Thundercover en ik waren er. :-( Niet dat het saai was, alleen hoopte ik (en misschien Thundercover) op wat meer mensen.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT2: Alleen Thundercover en ik waren er. :-( Niet dat het saai was, alleen hoopte ik (en misschien Thundercover) op wat meer mensen.

Het spijt me zeer dat ik er niet was, maar zoals ik al zei ging ik vandaag weg met de klas en ik wist niet hoe laat ik thuis ging zijn. Ik dacht eerst dat ik wel rond zes uur thuis ging zijn, maar dit is dus uitgelopen tot na achten.

Spijtig dat er maar twee mensen zijn gekomen, want enkele weken geleden waren de meetings toch nog druk bevolkt. Ik hoop dat de update een goede FPS boost geeft, want dat zal één van de redenen zijn waarom mensen niet graag meer GTA IV spelen. Ik ben de laatste tijd ook geminderd, omdat GTA IV (zelf op lage settings) gewoon met een verschrikkelijke framerate speelt.

Deze week zal ik iedereen van KiWi United nog eens een PB'tje sturen om hen te herinneren aan de meeting van binnen twee weken (volgende week is het Open Tournament).

Link to comment
Delen op andere websites

Weinig van de update gemerkt, behalve dat ik weer online kon spelen. ^_^

Note: senneken was ook online, maar reageerd óf niet op mijn uitnodiging, óf kon niet joinen. Maar in principe waren we dus met drie - nog steeds belachelijk laag. Misschien maar weer eens een nieuwe stemming houden over de dag via PB?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry :-( khad eigenlijk wel gepland om vanavond aanwezig te zijn. Anders had ik me wel eerder afgemeld.

maar in de tuin werken vonden mn ouders schijnbaar belangrijker als GTA IV spelen... :$

Maargoed... hopelijk lukt het volgende week met Open Tournament wat beter :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...