Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

In principe ben ik er vanavond wel, maar misschien ga ik nog met m`n vriendin weg vanavond, en dat gaat toch echt voor (A)

Dat begrijp ik maar al te goed. Veel succes mocht je met haar weg gaan! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er waarschijnlijk niet zijn vanavond, ik moet weg rond 19u. Misschien dat ik wat later nog kom, maar dat moet ik dan wel zien.

EDIT: dit is overigens eenmalig, ik moet niet elke zaterdag weg. :puh:

Normaal is het op vrijdag ;)

Dat weet ik wel, ik ben hier al een tijdje hoor. :puh: Maar ik zeg dit enkel voor wanneer er meerdere meetings op zaterdag komen.

In principe ben ik er vanavond wel, maar misschien ga ik nog met m`n vriendin weg vanavond, en dat gaat toch echt voor (A)

Begrijpelijk. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Damn wat hebben mn ouders tog altijd als er clan meeting hebben, dan moet ze ergens naartoe en dan moet ik meer :duh:

Naja veel plezier vanavond. (zonder mij en mn appeltaart :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Was wel weer leuk vanavond. Eerst even in Team Deathmatch, En toen een race over Star Junction. Iedereen zat in een Mr. Tasty. Weet niet wat naar voor 0.2 liter motor in zit maar dat ding is sloooooom. En toen in Free Mode gingen we....hoe heet dat ook alweer... Het was dat je tegen elkaar aan moest rijden, en zo lang mogelijk moest overleven zonder dat je auto kapot ging. En toen nog even naar de schommel in een oranje bus. En toen moest ik werken. En toen was ik dat "En toen" zat.

Slaap lekker alvast! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Was wel weer leuk vanavond. Eerst even in Team Deathmatch, En toen een race over Star Junction. Iedereen zat in een Mr. Tasty. Weet niet wat naar voor 0.2 liter motor in zit maar dat ding is sloooooom. En toen in Free Mode gingen we....hoe heet dat ook alweer... Het was dat je tegen elkaar aan moest rijden, en zo lang mogelijk moest overleven zonder dat je auto kapot ging. En toen nog even naar de schommel in een oranje bus. En toen moest ik werken. En toen was ik dat "En toen" zat.

Slaap lekker alvast! :tu:

Vond het ook erg leuk alleen dat van die schommel wist ik nog niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond waren er weer twee leden die helaas niet erbij konden komen. Het schijnt dat dit soort problemen worden veroorzaakt door routers, dit weet ik niet 100% zeker. Mijn PC is via mijn modem direct verbonden met m'n internetaansluiting, ik gebruik zelf dus (nooit) een router. Graag wil ik weten wie van de leden wel / geen router gebruikt. En in het geval je wel een router gbruikt of je die dan altijd uitschakelt als je IV-MP gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond waren er weer twee leden die helaas niet erbij konden komen. Het schijnt dat dit soort problemen worden veroorzaakt door routers, dit weet ik niet 100% zeker. Mijn PC is via mijn modem direct verbonden met m'n internetaansluiting, ik gebruik zelf dus (nooit) een router. Graag wil ik weten wie van de leden wel / geen router gebruikt. En in het geval je wel een router gbruikt of je die dan altijd uitschakelt als je IV-MP gaat doen.

Ik heb een router maar ik kan hem niet uitschakelen omdat er meer mensen internet nodig hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een PB sturen voor die meeting van gisteravond was voor zo'n kort termijn handig geweest, ook al wist ik toch wel dat ik niet kon... Ik kijk regelmatig hier, maar niet dagelijks.

@ KoE: Ik gebruik een router, maar ik kan daar weinig aan veranderen aangezien ik niet de enige in huis ben die van internet gebruik maakt en we daar afspraken over gemaakt hebben. Bovendien lijkt me het onlogisch dat anderen problemen hebben als ik gebruik maak van een router, aangezien ik zelf die problemen nauwelijks heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet even 't verschil niet tussen een modem en een router.. :?

Nou ja: hier staat iets met 'modem' op, dus ik maak gebruik van een modem: Deze zit ingeplugd in de pc beneden, en is via een kabeltje aan de nestroom gekoppeld. Boven (game pc) ontvang ik dan internet door middel van een kabel vanuit netstroom naar internet-port op m'n pc. Mijn internet is 100 kb, maar dat is genoeg voor GTA IV, Call of duty 4 en SA:MP bijvoorbeeld, ik kan ze allemaal zonder lagg spelen.

Zo heb ik gisteren nog een ranked match gespeeld met 17 zonder lag of connectieproblemen enzo, en ook met Nstyle heb ik even gespeeld zonder lag. Ik lijk dit probleem enkel te hebben op KiWi en met GTA IV open tournaments. Misschien dat ik op één of andere manier bots met iemand die er steeds is, en dat ik daardoor niet zonder lag kan spelen.

Maar dat kan ik dus heus wel, zonder problemen op high multiplayer spelen, zelfs met 30 mensen samen.. Ik weet echt niet waar 't aan ligt dat ik zo lag enkel op meetings, en misschien geloven jullie me niet. Maar 't is wel zo, en bijvoorbeeld Mythbuster heeft me nooit horen klagen over lagg, terwijl ik best vaak met hem online heb gespeeld.

Dus 't ligt niet aan mijn internet of pc.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een PB sturen voor die meeting van gisteravond was voor zo'n kort termijn handig geweest, ook al wist ik toch wel dat ik niet kon... Ik kijk regelmatig hier, maar niet dagelijks.

Ik heb het nog zo gezegd.. :D

Owjah.. de meeting was voor mij van zeer korte duur... Beetje mn eigen schuld dit keer.

Ik had in de week ervoor namelijk die update uitgevoerd, en met die update zijn al mn graphics instellingen die normaal erg laag staan weer terug gezet naar medium en high. Had die week geen GTA IV gespeeld, dus ik kreeg gelijk toen ik starte al de melding "your pc is running too slow".

Afijn, en daarna bleek mn internet niet helemaal lekker te draaien, bij mn draadloze netwerkverbinding stond "signal very low" en dat was echt vreselijk low. En toen was ik al zo vaak disconnected dat het helemaal niet meer lukte. Juist op dat moment vroegen mn ouders of ik nog ff meeging naar het strand... nouja.. dat heb ik toen maar gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...