Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ik vond het erg leuk vanavond!! :)

Eindelijk is het me gelukt om van begin tot eind aanwezig te zijn, was vanmiddag beetje bezig geweest met die portforwarding enzo, schijnt toch te helpen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, de meeting zit erop, en er worden promoties uitgedeeld!

Djmaddox, Ymosky en GTA_MasterNL worden gepromoveerd naar Groentje!

Senneken en Mythbuster zijn al een tijdje lid en worden gepromoveerd naar Gerijpte KiWi!

En last but certainly not least, Thundercover wordt onze eerste Golden KiWi!

Link to comment
Delen op andere websites

En last but certainly not least, Thundercover wordt onze eerste Golden KiWi!

Mooi, dan kan ik nu rustig op vakantie! ^_^

Veel plezier!

En ik heb nu W7 en ik moest (helaas) IV opnieuw installeren omdat hij het niet meer deed. Zometeen mijn andere games maar even proberen en eventueel opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Srry voor me gedrag van gister, maar ik was een beetje boos op hem. In ieder geval was het leuk tot jesse 100 cars spawnde, ging superjumpen en met z'n rpg ging knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp heel goed dat je samen met je broertje in de clan wilt om op die manier tegen en met elkaar te kunnen spelen. Maar ik vind wel dat je wat moet doen aan je bemoeizuchtig gedrag t.o.v. je broertje. Ik begrijp het wel ... het is immers je broertje en jij kent hem het beste van ons allemaal. Maar dan nog vinden we dat we elkaar op een normale manier moeten kunnen aanspreken op elkaars gedrag. Zonder daarbij te schreeuwen, schelden of elkaar te kleineren. Ik hoop dat het feit dat jullie broers van elkaar zijn geen belemmering zal zijn voor het lidmaatschap van KiWi United, voor jullie beide. Probeer familie-aangelegenheden privé te houden. ;)

Dat Jesse in Free Mode mods toepaste is op zich nog niet zo erg, al willen we mods tot het minimum beperken. Daarnaast was die Free Mode puur als verzamelpunt bedoeld om daarna verder te gaan in een andere MP mode. Zodra een MP mode wordt voorgesteld willen we daar dan ook graag een reactie op zodat we daadwerkelijk 'aan de slag' kunnen. En wat betreft die heli-race: dat was een GTA-race; daarin mag je elkaar beschieten en natuurlijk op elkaar botsen. Dat dat nu juist je broertje was die tegen jou aan botste moet je niet persoonlijk op hem afrekenen!

:dans: Voor iedereen die in rang is gestegen: gefeliciteerd. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp heel goed dat je samen met je broertje in de clan wilt om op die manier tegen en met elkaar te kunnen spelen. Maar ik vind wel dat je wat moet doen aan je bemoeizuchtig gedrag t.o.v. je broertje. Ik begrijp het wel ... het is immers je broertje en jij kent hem het beste van ons allemaal. Maar dan nog vinden we dat we elkaar op een normale manier moeten kunnen aanspreken op elkaars gedrag. Zonder daarbij te schreeuwen, schelden of elkaar te kleineren. Ik hoop dat het feit dat jullie broers van elkaar zijn geen belemmering zal zijn voor het lidmaatschap van KiWi United, voor jullie beide. Probeer familie-aangelegenheden privé te houden. ;)

Dat Jesse in Free Mode mods toepaste is op zich nog niet zo erg, al willen we mods tot het minimum beperken. Daarnaast was die Free Mode puur als verzamelpunt bedoeld om daarna verder te gaan in een andere MP mode. Zodra een MP mode wordt voorgesteld willen we daar dan ook graag een reactie op zodat we daadwerkelijk 'aan de slag' kunnen. En wat betreft die heli-race: dat was een GTA-race; daarin mag je elkaar beschieten en natuurlijk op elkaar botsen. Dat dat nu juist je broertje was die tegen jou aan botste moet je niet persoonlijk op hem afrekenen!

:dans: Voor iedereen die in rang is gestegen: gefeliciteerd. :bier:

Nogmaals srry

Link to comment
Delen op andere websites

En we mogen djdeel a.k.a. Master007jesse verwelkom in de clan! Welkom in de clan, en ik hoop dat je het hier naar je zin hebt. Je gedrag gisteren was redelijk irritant en dus zetten we je voorlopig nog op Validerend, maar als je actief wordt en geen irritant gedrag meer vertoont zal je snel stijgen in rang. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:bier: :bier: :bier: welkom broeder! :bier: :bier: :bier:

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Edit: iets dat me opvalt is dat GTAmasterNL nooit op de meeting is en toch in rank omhoog gaat. maar ja dat laat ik aan jullie over. :t

Edit2: me broertje heeft weer vervelend gedaan. hij heeft me fatboy gemold :cry:

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

En we mogen djdeel a.k.a. Master007jesse verwelkom in de clan! Welkom in de clan, en ik hoop dat je het hier naar je zin hebt. Je gedrag gisteren was redelijk irritant en dus zetten we je voorlopig nog op Validerend, maar als je actief wordt en geen irritant gedrag meer vertoont zal je snel stijgen in rang. ;)
:bier: :bier: :bier: welkom broeder! :bier: :bier: :bier:

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

^_^ Ik vind het leuk dat ik in de clan zit. ^_^

Ik wouw nog een ding zeggen als ik irritant doe zeg het gewoon want dan blijf je en als je weg gaat vind ik het niet meer leuk dus gewoon zeggen. ;)

Groeten Jesse

Bewerkt: door djdeel
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...