Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Welkom Jesse!! :dans: en nog veel plezier toegewenst.

Owjah, over de afgelopen meeting, met die helikopters kwam ik tot een schan-da-li-ge ontdekking... Ik had nog nooit met een helikopter gevlogen in GTA IV :$

Ben sowiezo al niet zo'n fan van heli's.. maar dit keer bakte ik er wel heeeeel weinig van, wist niet precies hoe het zat met de besturing ervan :D

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Voor iedereen die in rang is gestegen: gefeliciteerd. :bier:

Thanks, en welkom DJDeel.. Hoop dat ik a.s. vrijdag weer tijd heb voor een meeting.. Maar 't kan zijn dat ik dan wéér naar m'n vriendin ga :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag. Ik wil graag een filmpje maken van gta 4. Maar daar heb ik op een plek 10 mensen voor nodig. miss wilt iemand daar aan mee helpen? alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag willen joinen men in game naam is jenske94 ik ben iedere dag online (meestal tog) en ik heb een headset en heb best wel wat ervaring met gta4

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag willen joinen men in game naam is jenske94 ik ben iedere dag online (meestal tog) en ik heb een headset en heb best wel wat ervaring met gta4

Als je wilt joinen moet je een PB'tje sturen naar de crew. Meer info daarover vind je in de hoofdpost. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag joinen:

Naam: jenske94

Gamertag: gta 4 <3 = jenske94

Headset: Ja

Motivatie: ik vind gta tof maar soms verveel ik me en dan is wat fun en teamwork precies wat ik nodig heb :)

zumji0.png

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...