Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Is er nu eigenlijk al een beslissing over meerdere meetings in een week?

Daar zal binnenkort over beslist worden. De meningen zijn verdeeld. Totdat deze beslissing genomen is blijft de meeting doorgaan op vrijdag (vanavond dus) om 19u00!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan vanavond, dus ik kom zeker! Alleen hoe kan ik dan komen? Want zoeken kan natuurlijk niet...

Hoe bedoel je? :7 Ik zal je vanavond een uitnodiging sturen en dan moet jij die gewoon accepteren.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeting zal iets later zijn, want we eten vandaag iets later. Ik stel hem dus een kwartiertje uit. ^^

Mijn moeder gaat nu eten maken, dus ik zal er ook niet de hele tijd bij kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes en KoE, ik denk dat ik misschien beter uit de clan kan gaan, ik vind het heel jammer, maar vandaag had ik dus net weer afgesproken met m'n vriendin, had er helemaal niet meer aan gedacht dat het vrijdag is. Ik zal kijken of ik nog even langs kan komen zo. K ga eerst douche, en daarna spreek ik af hoe laat ik daarheen ga, dus als ik nog genoeg tijd heb kom ik wel even langs.

Tis alleen zo dat ik al bijna de hele week elke dag naar haar toe ga, en ik denk dat dat wel even zo blijft, dus dat ik vaker meetings ga missen... Dus het is een beetje klote om dan in de clan te blijven terwijl ik er steeds niet ben, wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes en KoE, ik denk dat ik misschien beter uit de clan kan gaan, ik vind het heel jammer, maar vandaag had ik dus net weer afgesproken met m'n vriendin, had er helemaal niet meer aan gedacht dat het vrijdag is. Ik zal kijken of ik nog even langs kan komen zo. K ga eerst douche, en daarna spreek ik af hoe laat ik daarheen ga, dus als ik nog genoeg tijd heb kom ik wel even langs.

Tis alleen zo dat ik al bijna de hele week elke dag naar haar toe ga, en ik denk dat dat wel even zo blijft, dus dat ik vaker meetings ga missen... Dus het is een beetje klote om dan in de clan te blijven terwijl ik er steeds niet ben, wat vinden jullie?

Ik snap het maar het is wel leuk hoor en je bent niet verplicht om er elke keer te zijn. en als er een 2de meeting komt kan jij miss die wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes en KoE, ik denk dat ik misschien beter uit de clan kan gaan, ik vind het heel jammer, maar vandaag had ik dus net weer afgesproken met m'n vriendin, had er helemaal niet meer aan gedacht dat het vrijdag is. Ik zal kijken of ik nog even langs kan komen zo. K ga eerst douche, en daarna spreek ik af hoe laat ik daarheen ga, dus als ik nog genoeg tijd heb kom ik wel even langs.

Tis alleen zo dat ik al bijna de hele week elke dag naar haar toe ga, en ik denk dat dat wel even zo blijft, dus dat ik vaker meetings ga missen... Dus het is een beetje klote om dan in de clan te blijven terwijl ik er steeds niet ben, wat vinden jullie?

Ik vind dat je je vriendin moet dumpen en naar elke meeting moet komen! :@

Nee, serieus. Je mag gerust elke dag met je vriendin uitgaan hoor, het is niet zo erg als je enkele weken niet komt, dat begrijp ik wel. Maar ik stel voor dat je toch in de clan blijft en als je eens niets geplant hebt met haar kan je gewoon meespelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals sorry. Ik was een beetje boos op de computer want hij deed een beetje raar. Ik ben nu heel verdrietig over mijn slechte gedrag. Ik heb met m'n broer afgesproken dat als ik weer zo doe dat hij me dan waarschuwd. Ik had niet gezien dat jij had gezecht dat ik moest stoppen met vloeken want hij was dronken. en ik kon er niks tegen doen. Nogmaals sorry en ik zal het niet meer doen. Ik hoop dat ik niet uit de klan wordt gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op hier en daar wat minpuntjes na ging het toch wel vrij aardig vond ik, heb dit keer zelf tenminste wat meer geschoten in plaats van geschoten te worden. :D

Wat betreft mn uitdrukking "minder lullen en meer schieten" tijdens de TDM.. klinkt misschien grappig, maar is wel serieus. Volgens mij is het vooral door al dat geklets dat je vaak word neergeschoten.

En daarnaast tactiek: Hannes, Koe en ik zaten op den duur met de TDM op punt stil te zitten terwijl de tegenstanders continue over een open vlakte ons zo'n beetje in de armen liep... Dan denk ik: loop dan eens een andere route, zoek een beter wapen, lok ons daar weg.. enz. Nu ga ik niet vertellen dat mijn tactiek goed is ofzo (Word ik regelmatig vriendelijk over vermaand door Hannes of Koe, als ik weer stomme dingen uithaal :D) maar een klein beetje logisch nadenken scheelt al een hoop denk ik :Y

Als laatste, mn lost connections:

Een paar meetings terug zat ik met dat "kicked from game". Dat is nu opgelost sinds ik een de poorten 88 en 3074 heb openstaan (UDP)

Nu heb ik alleen nog "Your pc is running too slow". Alles staat al op low, dus qua instellingen kan ik weinig doen. Ik wil binnenkort mn pc eens wat gaan aanpakken, zal ik wel eens een topic voor maken in het "hardware" forum :puh: Als ik het goed heb is mn processor de "zwakste schakel" namelijk, in de benchmark op 80% ofzo :-( maar dat zal ik nog is goed uitzoeken. :)

Verder is mn internet niet al te geweldig (draadloos verbonden met router). Ik wil morgen gaan proberen daar een kabeltje van te maken. Scheelt misschien ook weer wat.

Owjah.. bij de derby op het laatst kwam ik erachter dat er nog een invite van Koe openstond, dat was makkelijk, kon ik zelf weer terug komen :dans: stuur de volgende keer maar ff een stuk of 20 invite's, das makkelijk.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon er vandaag niet zijn zoals altijd. Ik kan vrijdag avond bijna nooit, dus hopelijk komt er een andere dag voor de meeting of anders 2 meetings.

Ik ook vrij hoog met me i7 hoor, dus dat klopt niet helemaal.
GTA IV gebruikt bij mijn pc maar 43% van de CPU en ik heb ook een i7 920.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het eigenlijk heel erg leuk hoor! Natuurlijk wel jammer dat ik wel eens uitviel, maar Hannes stuurde steeds weer een uitnodiging, ik heb zin in de volgende keer jongens! TDM was wel sneu, met Hannes en Koe in een team...(Had ik al verwacht :puh:) Maar ik vond het wel dat de reacties met schelden wat minder mogen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...