Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Het is senT from my iPhone, dus hij wil er zeker mee showen. :7

Maar Thunder, ik hoop dat je videokaart nog leeft, al ziet het er niet best uit. :erm: Defibrilator al geprobeerd?

uhm nee die tekst komt er automatisch te staan, alleen k ben te lui om t weg te halen:P

(behalve nu dan) je hebt in ieder geval wel gelijk t is wel sent, alleen t was met een d ingesteld bij autotext gedoe.

Er is geen autotext gedoe in Safari schat, dat is er enkel bij de mail app enzo. Ik kan het weten, ik heb de touch en Safari is daar helemaal hetzelfde. :7

Link to comment
Delen op andere websites

headery.png

Alweer een nieuwe IV: Open Tournament, op vrijdag 2 oktober. Schrijf jullie in aub! :)

Voor de meeting heb ik slecht nieuws, ik kan namelijk vrijdag niet en zaterdag niet (2x door m'n verjaardag). Dus ik zal de meeting laten organiseren door iemand (je kan je hier als vrijwilliger aangeven) anders. Wie o wie wilt er de meeting zaterdag dus organiseren?

Link to comment
Delen op andere websites

Woei! hopelijk komen er met Open Tournament wat meer spelers bij pc dan vorige keer :)

Verder, kzou graag meeting organiseren.. maar met mijn "perfecte" [/sarcasme] internetverbinding denk ik niet dat dat gaat werken :puh:

Edit: een spamkiwi! :D

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou best wel weer de meeting willen hosten, het is toch op zaterdag?

Ja, deze zaterdag. Ik zou 't liefst iemand laten hosten die een goede PC is die GTA IV makkelijk draait en die een normale internetverbinding heeft. Als GTA IV bij jou behoorlijk werkt dan mag jij van mij de meeting organiseren. ^^

Ik ben geen spamkiwi, ik ben een kiwi die gewoon te veel op het reactie-knopje drukt. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag is onze KIWI jarig! :dans: Van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van :tu:

Eigenlijk is een meeting natuurlijk de perfecte gelegenheid om je verjaardag te vieren. Je hoeft geen gebak te delen, geen koffie te schenken, maar een biertje zou wel lekker zijn :D

Verder, ik hoop dat iemand vanavond wil hosten en dat er een stuk of wat clanleden aanwezig zijn. Ik stel voor dat we alle clan leden eens een PB'tje sturen om ze te herinneren aan de meeting. Als jullie mee eens zijn zal ik dat rond een uur of 4 even doen. Misschien dat sommigen zich dan weer herinneren dat ze lid zijn van een clan.. :puh:

Weet iemand trouwens waar KoE_Mzungu gebleven is? Is al heel lang niet meer op het forum :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Denk wel dat ik er ben vanavond ;)

Mooizo :)

Ik wil trouwens leden die een snellere pc hebben vragen om wat screenshots/foto's te maken. Als het kan zou ik graag screenshots hebben van de score's + nog een paar leuke actie foto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand veranderen in de 1e post dat ik nu een headset heb want nu staat er nog dat ik er geen heb. Ik heb vandaag een webcam gekocht en er zit een ingebouwde microfoon in :puh:

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...