Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

eindelijk zometeen meeting, kon een paar keer niet meedoen, maar nu hopelijk helemaal (zometeen verjaardag :( )

btw maken wel eigelijk wel gebruik van de mic? Ik bedoel het staat wel in de beginpost of je mic hebt :puh:

EDIT: is het trouwens al bekend wie er gaat hosten? Ik meld me er wel voor aan, maar als er al iemand is die host dan zou ik dat graag willen weten.

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

is het trouwens al bekend wie er gaat hosten? Ik meld me er wel voor aan, maar als er al iemand is die host dan zou ik dat graag willen weten.

Doe jij maar hosten :Y

Oké dan begin ik nu al met hosten, ik wil niet weer zoals een paar weken geleden 10 min w8ten op iedereen

Link to comment
Delen op andere websites

statueofhappiness.jpg

Verslag: KiWi United Meeting - Zaterdag 26 september 2009

Aanwezigen: Thundercover, Jarno91 en Ymosky


Eigenlijk zouden we met 2 mensen meer zijn, maar ook vandaag was de start van de meeting helaas wat moeizaam. Uiteindelijk gingen we van start met de leden die hierboven staan opgenoemd.

We besloten dit keer een oefen avond te doen om onszelf alvast voor te bereiden voor het komende IV Open Tournament. We speelden dus 2 DeathMatch ronde's met de instellingen die aanstaande vrijdag 2 oktober ook tijdens het tournament gebruikt gaan worden.

kiwi_002.jpg
In de eerste ronde maakten we gebruik van Snipers als wapens. Om eerlijk te zijn: dat is toch best wel moeilijk! Misschien komt het ook wel een beetje door de instellingen van m'n pc.. met alle grafische instellingen op z'n laagst kun je nu eenmaal niet zo ver kijken. Ook was de ruimte waarin we speelden wel wat erg groot voor 3 personen.. Waar zit je Thundercover? ... *boem headshot* .. aha.. daar dus :puh:

In de tweede ronde werd gebruik gemaakt van "Heavy weapons". Deze ronde vond ikzelf iets eenvoudiger als de vorige ronde. Helaas werd ik bijna bij het einde van de game gekickt doordat mijn pc te traag liep. Hierdoor staat mijn score op 0. Anders had ik natuurlijk wel gewonnen... :engel:

De score's van beide ronde's met een totaaloverzicht zie je hieronder. Deze avond was Jarno91 overduidelijk de winnaar! :)

post-61247-1236520325.png 1e DeathMatch 2e DeathMatch post-61247-1240136982.png Totaal
Thundercover 400$ 811$ 1211$
Jarno91 800$ 1046$ 1846$
Ymosky 200$ 0$ 200

Volgende week vrijdag 2 oktober start om 19:30 het vierde IV Open Tournament waarin er 2 DeathMatch ronde's gespeeld zullen worden. Ben je in het bezig van GTA IV? en nog niet ingeschreven? Klik dan hier maar eens en ga jezelf vlug inschrijven!!

De volgende meeting van KiWi United kan op vrijdag niet doorgaan. Waarschijnlijk zal de volgende meeting zijn op zaterdag 3 oktober om 19:00 Vanaf deze plaats alvast veel speelplezier toegewenst!


Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er alleen geen screens van kunnen maken want mijn Xfire doet het blijkbaar niet in GTA IV terwijl hij het in andere games wel doet :cry:

Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen? Ik heb er ook al een topic over gemaakt

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedacht van jullie om te trainen voor de IV: Open Tournaments! ;)

Ik begin minder en minder tijd te krijgen. Volgende week vrijdag is het de IV: OT, dus dan kan er inderdaad geen meeting zijn. De dag erna ga ik naar een verjaardag van een vriendin, dus dan kan ik ook al niet. :duh: Laten we het deze keer op een zondag houden? Vanzodra ik wat meer tijd heb ga ik nog eens goed kijken naar hoe we de meetings terug wat interessanter kunnen maken en vooral wat drukker, want met 2-3 personen is veel minder leuk dan met een gezellige bende van 10. :)

Daarnaast heeft Djmaddox met het idee gekomen om via TeamSpeak met elkaar te communiceren (hij kan voor een eigen server zorgen?) omdat de headsets in GTA IV bij de meesten niet werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast heeft Djmaddox met het idee gekomen om via TeamSpeak met elkaar te communiceren (hij kan voor een eigen server zorgen?) omdat de headsets in GTA IV bij de meesten niet werken.

Geen eigen server, wel eigen channel.

Ik geef de IP en dan maak ik een channel aan die bijvoorbeeld KiWi United heet. Dan zet ik er een password op zoals 1337lolcats en dan gaan we met ze alle dat channel in.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedacht van jullie om te trainen voor de IV: Open Tournaments! ;)

We zijn gewoon errug goed ^_^

btw, wat betreft het aantal mensen.. er is een klein beetje vooruitgang. De vorige keer waren we met z'n 3en en verder niemand te zien. Dit keer zijn er 6 leden online geweest, alleen hebben ze niet allemaal kunnen spelen :puh:

Eerlijk gezegd heb ik een beetje de hoop erop dat er met Open Tournament wat mensen aanwezig zullen zijn. Zijn in ieder geval lekker wat inschrijvingen voor de pc :tu: , voor de andere console's ook wel geloof ik. Laten we a.s. vrijdag ons beste beentje voorzetten en proberen het gezellig te maken, misschien zijn er dan leden die (weer) vaker willen komen :)

Overigens ben ik er de komende week niet met de "gewone" meeting. Zaterdag en Zondag ben ik er niet.

Wat betreft Teamspeak: Ben zelf niet zo'n fan van TeamSpeak eigenlijk, maar in dit geval kan het niet eens.. GTA IV + teamspeak gaat niet lukken vrees ik :$

Mocht het handig of nodig zijn om een eigen Teamspeak server ipv alleen channel te hebben, geef maar een gil en het word geregeld :Y

EDIT: Waarom zie ik trouwens niemand met een Open Tournament sig lopen? hup hup!! :tu:

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon weer eens niet komen want ik had weer een trouwerij. Maar volgende week ben ik er dan eindelijk weer bij :dans:

Me pc doet nog steeds raar maar dat ligt aan windows vista :duh: De pc van me broertje wil ook niet meer opstarten ( ja alweer windows vista ), hij krijgt een BSOD met een of andere error in de $Txflog, een of andere bestand wat ie gebruikt bij booten. Dan moet je dat bestand verwijder met linux ofzo want met elke windows waar je mee opstart gebruik hij dat bestand. Nu gaan we dus ff een monteur regelen en dan kan ie ook ff mooi mijn pc fixen, maar GTA iv op low kan ik wel spelen dus dat komt wel goed. :Y

Ik vind zondag ook prima, als het maar neit al te laat word want dan worden me ouders boos en kan ik niet mee praten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht het handig of nodig zijn om een eigen Teamspeak server ipv alleen channel te hebben, geef maar een gil en het word geregeld :Y

Ik spreek je nog. ;)

En we mogen een nieuw lid verwelkomen, namelijk thegodfather91! Hij was al van de partij bij de IV: Open Tournaments en wilt ons laten zien hoe een pro te werk gaat! Veel succes daarin en welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht het handig of nodig zijn om een eigen Teamspeak server ipv alleen channel te hebben, geef maar een gil en het word geregeld :Y

Ik spreek je nog. ;)

En we mogen een nieuw lid verwelkomen, namelijk thegodfather91! Hij was al van de partij bij de IV: Open Tournaments en wilt ons laten zien hoe een pro te werk gaat! Veel succes daarin en welkom!

:D

hallo allemaal,hopelijk zal ik het hier naar mijn zin krijgen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in de clan thegodfather91!

We kunnen ook xifre gebruiken als chatprogramma, dan maakt er iemand gwn een chatroom aan. Het nadeel is alleen wel dat je verplicht een xifre account moet aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...