Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Welkom in de clan thegodfather91!

We kunnen ook xifre gebruiken als chatprogramma, dan maakt er iemand gwn een chatroom aan. Het nadeel is alleen wel dat je verplicht een xifre account moet aanmaken.

Zolang duurt het toch niet om een xfire account te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in de clan thegodfather91!

We kunnen ook xifre gebruiken als chatprogramma, dan maakt er iemand gwn een chatroom aan. Het nadeel is alleen wel dat je verplicht een xifre account moet aanmaken.

Zolang duurt het toch niet om een xfire account te maken?

Nop, dat is zo gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in de clan thegodfather91!

We kunnen ook xifre gebruiken als chatprogramma, dan maakt er iemand gwn een chatroom aan. Het nadeel is alleen wel dat je verplicht een xifre account moet aanmaken.

Zolang duurt het toch niet om een xfire account te maken?

Ja oké, k zeg ook niet dat t lang duurt, alleen sommige mensen willen geen account aanmaken. Ik zal niet weten waarom, maar ik ken wel een paar mensen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom the godfather91! ^_^:dans:

xfire is natuurlijk ook een optie maar zoals GTA_MasterNL al zij wil niet iedereen een account maken.

Idd, maar we kunnen wel ff peilen of iedereen bereid is om een xfire account aan te maken, misschien is dat ook handige i.v.b. met het elkaar op de hoogst houden van nieuws en meeting enz.

Owja btw tim zeg maar gwn sandro hoor, k vind GTA_MasterNL best wel een ego naam :-( (k ga het ook laten veranderen ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is Koe? :-(

Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Al niet meer online op GTAForum sinds 15 augustus. :( Ik heb 'm wel eens wat later op Xfire gezien en eens met hem gespeeld, maar verder niets. :S

Het is nu ook irritant als ik (grote) veranderingen wil maken in de clan, want zulke dingen beslissen we normaal altijd samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Teamspeak vind ik persoonlijk heel handig. Waarom zou dat niet kunnen met IV dan?.. Maar Xfire heb ik ook (/gehad?), al hele tijd niet meer gebruikt, gebruikte het altijd, samen met Teamspeak, voor Wolfenstein Enemy Territory, toen kwam Quake Wars uit en ging mijn clan uit elkaar, daarna niet meer gebruikt xD... Maar eh, ik kan zaterdag waarschijnlijk niet, want vrijdag komt m'n vriendin slapen, en ik weet niet hoe laat die weg gaat. Ik hoop er toch alsnog te kunnen zijn. Afgelopen vrijdag was ik er niet want toen was het hier kermis...

Hoop er binnenkort weer eens bij te kunnen zijn :(

Link to comment
Delen op andere websites

Teamspeak vind ik persoonlijk heel handig. Waarom zou dat niet kunnen met IV dan?.. Maar Xfire heb ik ook (/gehad?), al hele tijd niet meer gebruikt, gebruikte het altijd, samen met Teamspeak, voor Wolfenstein Enemy Territory, toen kwam Quake Wars uit en ging mijn clan uit elkaar, daarna niet meer gebruikt xD... Maar eh, ik kan zaterdag waarschijnlijk niet, want vrijdag komt m'n vriendin slapen, en ik weet niet hoe laat die weg gaat. Ik hoop er toch alsnog te kunnen zijn. Afgelopen vrijdag was ik er niet want toen was het hier kermis...

Hoop er binnenkort weer eens bij te kunnen zijn :(

Myth! Long time no see, schat van me. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Woei!! ff iets tussendoor.. ik zag vandaag ergens op het forum iets over een tool "Game boost" waarmee je zou kunnen zorgen dat je games sneller kunt laten draaien. afijn.. betreffende persoon werd flink hard en heel sarcastisch uitgelachen.., maar ik was weer is nieuwsgierig en ben eens gaan zoeken.

Had er 2 gevonden, (GameBoost en Game Booster). Van de eerste heb ik een trial, die is maar 28 dagen "houdbaar" en ik zou niet eens weten wat het programma doet eigenlijk.

De 2e is meer zichtbaar: een druk op de knop en hij gooit een hele zooi processen/programma's uit die je niet nodig hebt op dat moment. + geheugen word vrijgemaakt. die processen/programma's kun je later met een klik op een andere knopje weer aanzetten. Of het de nou het ene of het andere programma is of de combinatie van beide is die het doet weet ik niet.. maar mn IV draait toch echt een flink stuk soepeler dan eerst :dans:

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Had er 2 gevonden, (GameBoost en Game Booster). Van de eerste heb ik een trial, die is maar 28 dagen "houdbaar" en ik zou niet eens weten wat het programma doet eigenlijk.

De 2e is meer zichtbaar: een druk op de knop en hij gooit een hele zooi processen/programma's uit die je niet nodig hebt op dat moment. + geheugen word vrijgemaakt. die processen/programma's kun je later met een klik op een andere knopje weer aanzetten. Of het de nou het ene of het andere programma is of de combinatie van beide is die het doet weet ik niet.. maar mn IV draait toch echt een flink stuk soepeler dan eerst :dans:

Ik heb 6GB RAM en dat is denk ik wel genoeg voor GTA IV+ Andere applicaties er nog bij. Maar ik zal het wel even downloaden en kijken wat het is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 6GB RAM en dat is denk ik wel genoeg voor GTA IV+ Andere applicaties er nog bij. Maar ik zal het wel even downloaden en kijken wat het is. :)

DAAAAAAAAAH! dan heb je zoiets toch helemaal niet nodig :puh: Mijn pc is eigenlijk niet echt geschikt voor IV en dan is het wel handig als het net even wat soepeler draait. (nog steeds op (very) low settings trouwens :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...