Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ik heb 6GB RAM en dat is denk ik wel genoeg voor GTA IV+ Andere applicaties er nog bij. Maar ik zal het wel even downloaden en kijken wat het is. :)

DAAAAAAAAAH! dan heb je zoiets toch helemaal niet nodig :puh: Mijn pc is eigenlijk niet echt geschikt voor IV en dan is het wel handig als het net even wat soepeler draait. (nog steeds op (very) low settings trouwens :puh: )

en doet hij het op (very) low settings zonder lag? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

en doet hij het op (very) low settings zonder lag? :puh:

Bah.. dat hoopte ik je na het Open Tournament te kunnen vertellen :puh: Ik heb er nog niet mee online kunnen spelen. In ieder geval loopt de single-player een stuk soepeler :)

Verder, wou ik nog ff dit kwijt: Bij de vorige meeting had ik in m'n "verslag" de score's van de meeting staan. Misschien is het een idee om die score's bij te blijven houden en daar een totaaloverzicht van te maken. Misschien word het niks, maar is wel het proberen waard denk ik :Y

Willen jullie, als er morgen een meeting is, de score's bijhouden en naar me opsturen of hier posten ofzo? :)

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

en doet hij het op (very) low settings zonder lag? :puh:

Bah.. dat hoopte ik je na het Open Tournament te kunnen vertellen :puh: Ik heb er nog niet mee online kunnen spelen. In ieder geval loopt de single-player een stuk soepeler :)

Verder, wou ik nog ff dit kwijt: Bij de vorige meeting had ik in m'n "verslag" de score's van de meeting staan. Misschien is het een idee om die score's bij te blijven houden en daar een totaaloverzicht van te maken. Misschien word het niks, maar is wel het proberen waard denk ik :Y

Willen jullie, als er morgen een meeting is, de score's bijhouden en naar me opsturen of hier posten ofzo? :)

huh???is er vandaag een meeting dan???

Link to comment
Delen op andere websites

Deze avond is er een meeting om 19u00! Be there!

ok,en waar staan de meetings trouwens vermeld?

edit@en als iedereen me effe apceteert want ik heb iedereen uitgenodigt :Y .

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Deze avond is er een meeting om 19u00! Be there!

ok,en waar staan de meetings trouwens vermeld?

Nergens. :7 Ik zeg het meestal pas een dag te voren ofzo, maar daar zal binnenkort wel eens verandering in komen. Als ik wat meer tijd vrij heb dan zal ik eens een grote verandering maken in de clan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze avond is er een meeting om 19u00! Be there!

ok,en waar staan de meetings trouwens vermeld?

Nergens. :7 Ik zeg het meestal pas een dag te voren ofzo, maar daar zal binnenkort wel eens verandering in komen. Als ik wat meer tijd vrij heb dan zal ik eens een grote verandering maken in de clan. ;)

ja want het is handiger als het in de begin post of ergens anders word vermeld want als je een bericht over het hoofd ziet dan weet je niet dat er een meeting komt.

Link to comment
Delen op andere websites

meeting was wel redelijk leuk,maar naderhand werd het steeds rustiger en waren we met zn 3en,toen was er nog een menings verschil dus ging timmy weg,naderhand kwam hij terug maar daarna moest hij weer eten.na een tijdje stopte ik ook want moest nog wat huiswerk doen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...