Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ik hoop er morgenavond wel bij te zijn :).

Verwacht alleen niet te veel van me, ben nog steeds best wat ziekjes :-(

@Jarno91. Gefeliciteerd!! :dans: In 1 keer gehaald?

ps. @GTA_Master: Open Tournament is allang voor bij hoor, wel makkelijk om je sig te laten staan tot het volgende Tournament, maar tegen die tijd klikt er niemand meer op.. :D

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit was de 3e keer

De 1e en 2e keer had ik dezelfde examinator en die liet me steeds zakken en nu had ik een hele aardige :puh:

Ik had wel wat foutjes maar toch liet hij me slagen, als ik die vorige weer had gehad was ik zeker gezakt en ik hoefde gelukkig geen snelweg want er was file :D

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit was de 3e keer

De 1e en 2e keer had ik dezelfde examinator en die liet me steeds zakken en nu had ik een hele aardige :puh:

Ik had wel wat foutjes maar toch liet hij me slagen, als ik die vorige weer had gehad was ik zeker gezakt en ik hoefde gelukkig geen snelweg want er was file :D

Nou dat heb je nog wel mooi gedaan hoor. Als je maar geen GTA driving style hebt :puh:

Over die sig, zal ik wel weghalen, ik ben veel te lui en ik vergeet het steeds :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit was de 3e keer

De 1e en 2e keer had ik dezelfde examinator en die liet me steeds zakken en nu had ik een hele aardige :puh:

Ik had wel wat foutjes maar toch liet hij me slagen, als ik die vorige weer had gehad was ik zeker gezakt en ik hoefde gelukkig geen snelweg want er was file :D

gefeliciteerd,al een plan welke auto je gaat kopen als je genoeg geld heb voor eentje?(of dat je al gespaard hebt ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nog eerst wat doorsparen want een auto is best duur en dan die maandelijkse kosten nog :(

Maar ik denk dat het een Golf wordt of een Totota Auris want daarin heb ik gelest en die rijden wel fijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broer en ik hebben onlangs een hyundai i20 gekregen.

Enkel de brandstof moeten wij betalen, de verzekeringen en de afbetaling is voor de ouders. :puh:

Jij boft maar even zeg pfffff, ik moet nog leren rijden XD ben pas 14 maar, gaan meteen beginnen op me 18de. Jammer genoeg zal ik denk ik geen auto krijgen van me ouders :(

(Sandro niet gaan opscheppen dat je een BMW krijgt ofzo)

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broer en ik hebben onlangs een hyundai i20 gekregen.

Enkel de brandstof moeten wij betalen, de verzekeringen en de afbetaling is voor de ouders. :puh:

Jij boft maar even zeg pfffff, ik moet nog leren rijden XD ben pas 14 maar, gaan meteen beginnen op me 18de. Jammer genoeg zal ik denk ik geen auto krijgen van me ouders :(

(Sandro niet gaan opscheppen dat je een BMW krijgt ofzo)

Genoeg zeuren heeft het gedaan voor ons. :puh:

Ik krijg men nieuw pc morgen of maandag dus dan kan ik jullie in de meetings joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

Genoeg zeuren heeft het gedaan voor ons. :puh:

Hmm, dan had ik dus wat meer moeten zeuren.. ik rij nu in een Peugeot 306 uit 1994 (zoiets ongeveer) :puh:

Maar vooruit.. dat ding koste maar 1200 euro en iemand die van links kwam en mij niet zag zorgde voor een deukje erin en 800 euro schadevergoeding. De deuk zit er dus nog steeds, tel uit je winst... :D

Over meeting: TDM ging wel leuk volgens mij, al was het voor mij behoorlijk vermoeiend :-( Voel me nog steeds niet helemaal lekker.

Vlak na de 2e ronde met Cops 'n Crooks kreeg ik de melding dat mn pc "was running to slow" toen heb ik de moed maar opgegeven. Heb de rest van de avond op mn gemak lekker een beetje zitten photosoepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...