Hanneswasco Posted December 25, 2009 Author Report Share Posted December 25, 2009 Fijne kerstdagen allemaal! En snel even een oproep aan al onze leden: doe mee aan het volgende IV Open Tournament! Het gaat deze zondag (27/12/09) door om half 8, dus schrijf je snel in! De volgende meeting gaat gewoon vanavond door, om 19u00. Link to post Share on other sites
Thundercover Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Oh, er was een meeting? Naja, ik was er dus niet in verband met Kerst. Link to post Share on other sites
Hanneswasco Posted December 26, 2009 Author Report Share Posted December 26, 2009 Oh, er was een meeting? Naja, ik was er dus niet in verband met Kerst. Geen probleem, ik heb wat genoosed met Koe en nu zit ik toch al weer $75 000 dichter bij level 10. ^^ Link to post Share on other sites
AeroCool Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 ey mag ik ook wat later inkomen bij IV Open Tournament? omdat we gaan koementen en ik denk dat het later word als het niet kan dan doe ik de volgende keer mee Link to post Share on other sites
_KoE_Mzungu Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 we gaan koementenMoet ik nu op m'n tellen gaan passen. Link to post Share on other sites
AeroCool Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 we gaan koementenMoet ik nu op m'n tellen gaan passen. sorry ik weet niet hoe je dat spelt me spelling is niet altijd super goed Link to post Share on other sites
Thundercover Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Gourmetten, maar met Koe is dat vast ook gezellig. Link to post Share on other sites
AeroCool Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) sorry dat ik voor het begin van het toernooi weg moest me ouders wilde dat ik mee naar beneden kwam kijken sorry nog daarvoor ik doe de volgende keer zeker mee Edited December 28, 2009 by dennis313 Link to post Share on other sites
GTA_MasterNL Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Hey iedereen, Ik heb begrepen dat er laatst weer Open Tournaments waren? Hoe was dat eigenlijk? Wel jammer dat ik niet kon, maarja, hier in venetië is het ook wel gezellig. Als het goed is ben ik vrijdag bij de meeting. Link to post Share on other sites
BV_1993 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Hey iedereen, Ik heb begrepen dat er laatst weer Open Tournaments waren? Hoe was dat eigenlijk? Wel jammer dat ik niet kon, maarja, hier in venetië is het ook wel gezellig. Als het goed is ben ik vrijdag bij de meeting. Die zijn afgelast omdat niemand kon joinen Vraagje, ik zou wel willen joinen, maar ik ben slecht in DM Link to post Share on other sites
AeroCool Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 (edited) ow vreemd ik kon wel joinen maar ik moest na 1 min moest ik afsluiten van me ouders Edited December 29, 2009 by dennis313 Link to post Share on other sites
AeroCool Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 (edited) filmpje verwijdert Edited December 31, 2009 by dennis313 Link to post Share on other sites
AeroCool Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 (edited) zullen we vrijdag bij ons eerste meeting in 2010 een filmpje maken van onse meeting en aan het einde happy 2010 met de namen van de leden die mee hebben gewerkt aan het filmpje en ik heb net gemerkt dat ik de meeting niet bij kan zijn ik ben nu bij me stief opa en weet niet hoelaat ik thuis bent Edited January 2, 2010 by dennis313 Link to post Share on other sites
Hanneswasco Posted January 1, 2010 Author Report Share Posted January 1, 2010 Beste leden van KiWi United, Na overleg binnen de crew hebben wij besloten om te stoppen met KiWi United. We draaien nu al bijna een jaartje mee op het forum en we hebben vaak fun gehad op onze meetings en zijn ook erg blij dat we vrienden hebben gemaakt op het forum via de clan. Maar aangezien er al enkele maanden zowat geen kat te zien is op de wekelijkse meetings en _KoE_Mzungu en ik onze interesses wat verloren zijn in de online functie van GTA IV hebben we besloten om te stoppen met de clan. Ik wil alle leden danken die lid zijn van deze clan en die op één of meerdere meetings aanwezig waren, want jullie zijn diegene die het gezellig hebben gemaakt, want dat was het altijd wel! Bedankt! Link to post Share on other sites
Jarno91 Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Jammer zeg maar ik snap het wel Na een tijdje gaat GTA IV gewoon vervelen en daarom wordt het ook steeds minder met de wekelijkse meeting. Ik heb het toch leuk gehad bij de meetings dat ik aanwezig was. Vaarwel KiWi United Link to post Share on other sites
Recommended Posts