Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

:engel: Je moet moderators niet onderschatten hoor, ik denk dat zij de kneepjes van het spammen ook uitstekend beheersen. Waar het juist om gaat is de beheersing om dat niet van de daken te schreeuwen en het spammen op zich tot een minimum te beperken. Spam wordt inderdaad niet op prijs gesteld, wat niet wil zeggen dat je hier niet gezellig mag posten. Zolang dat tenminste nog enigszins te maken heeft met het onderwerp van dit topic (ook bekend onder de term 'on-topic'): de clan. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Boys, vrijdag breng ik m'n pc binnen in de computerzaak, en ga ik 'm een paar uur later direct ophalen met alles ingebouwd. :tu: Dan spring ik op m'n fiets en ga ergens GTA IV kopen, dus verwacht maar een inschrijving van me in de postbus, Hannes of Koe :D

Dan kan ik er zaterdag misschien al aanwezig zijn _O_

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Boys, vrijdag breng ik m'n pc binnen in de computerzaak, en ga ik 'm een paar uur later direct ophalen met alles ingebouwd. :tu: Dan spring ik op m'n fiets en ga ergens GTA IV kopen, dus verwacht maar een inschrijving van me in de postbus, Hannes of Koe :D

Dan kan ik er zaterdag misschien al aanwezig zijn _O_

:cya:

Dat is goed nieuws! Nu maar hopen dat GTA IV zeer vlot draait bij je en dat je de grafische instellingen hoog genoeg kan zetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kent/heeft iemand hier die mod/trainer dat je kan dansen in IV, en je poppetje kan veranderen in een random persoon? Ik zie steeds meer die mod in IV en wil ook speler met het meisje van de Burger Shot. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er nog niet naar uit dat ik me morgen kan aanmelden als lid en aanwezig zijn op de meeting, aangezien ik nog geen telefoon heb gehad van de computerwinkel. Ik denk dat dat betekent dat m'n onderdelen nog niet binnen zijn. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er nog niet naar uit dat ik me morgen kan aanmelden als lid en aanwezig zijn op de meeting, aangezien ik nog geen telefoon heb gehad van de computerwinkel. Ik denk dat dat betekent dat m'n onderdelen nog niet binnen zijn. :N

Dat is inderdaad spijtig, we zullen hier met z'n allen duimen en met een beetje geluk kan je morgen je PC halen. :D Waarom wacht je trouwens om GTA IV te kopen tot je je nieuwe onderdelen hebt, je kan het nu toch ook al kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ik zeker doen, maar ik ben er tot dan nog niets mee, aangezien de videokaart en processor die er nu nog in zitten veels te zwak zijn voor IV. :-( Nvidia 7300 LE en Intel core 2 duo @ 2.13 ghz...

Maar als ik 'm binnenbreng (wanneer weet ik dan niet, ik hoop echt morgen) moeten ze de pc een uurtje of twee daar houden, dan ga ik in die twee uur GTA IV kopen, en dan m'n pc terug ophalen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg net te horen dat we morgen weg gaan, geen flauw idee nog waarheen. We komen pas om 8 uur weer thuis, en een half uur later sta ik al weer met een paar karren vulling in de Albert Heijn, dus ben ik helaas niet aanwezig morgen. :cry::cry::cry::cry:

(en als ik na 8 uur online kom, dan is het mijn broertje weer eens die te lui is om op zijn eigen account te gaan)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...